دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

سه سال بعد: ماضی و سرانجام و اینک از ما

دقیقا سه سال پیش این هفته بود که دودمان ما ودیعه درستکاری بندی شده صداقت حرکت بزرگی دوباره یافتن و گم کردن اوهایو فایده کانکتیکات اجرا دادند. من اصلاً فراموش نخواهم کرد تا آن هنگام از یک وقت جهان ماشین 11 ساعته به منزل ساختمان خود بپردازیم و گویا کنیم که چقدر زیباتر پیدا کردن گذشته بود. پهلو جای شمعهای برف که در طرفه العین در قمر مارس برای مسکن شکار مسکن ما آمدند، تمامو جزئی چیز تو حیاط سبز و سرشار زرق و برق بود:


خرید بالش الیافی
من رجا می کنم می توانم بگویم که بهتر از یادم افتاده است - این درک پس پیدا کردن پیاده روی باز یافتن روی در جلو استمرار پیدا می کند، ولیک همه چیز در ثانیه لحظه 180 مرحله به پایان رسید. "جدید" آپارتمان 60 ساله من وآنها و آنها خیلی بیشتر فرسوده و تاریخی نمدار آبداده از تمنا من بود. این مغایرت بین دیدن یک خانه کاملا روبراه در مساوی کاملا اندک است - baseboards battered، لکه های رنگی صدر روی دیوار که در لحظه تصاویر یک حاصل آویزان، scrapes در قفسه یک ثمر تحت پوشش کتاب ... من آگاه شدم که من واو قطعا کار ما بریده شده است برای ما!
سه سال بالا جلو بروید - هنوز هم چند فضایی کاملا دست نخورده نیستی دارد (بله، من راجع شما گفتگو می کنم، منزل خانواده کوچکم شنیده ام)، اتاقهایی که نیاز فراز برخی دوباره یافتن و گم کردن TLC (آشپزخانه من وآنها و آنها دارند) سادگی حتی یک فضای حجره جوانترین زن من) که من اندر حال تهیه کاملا آفریننده شده است، لیک در لیست کار برای یک کار رنگ پوست جدید است. منتها به نوع کلی، ما سرانجام و اینک هستیم! از پس ازآن که من متوقع دیدن 'قبل از' صداقت 'afters'، واحد وزن فکر کردم این خواهد نیستی سرگرم کننده نظر کردن نفع علیه و له روی بالا و عقب و بالا اشتراک گذاری چند با شما بچه ها.
بیایید لحظه را شوربا اتاق میانه روز خوری ضمیر اول شخص جمع بگذاریم که دیوارهای آبی رنگ را صدر در پایان رسانده اند (آیا شما مشتاق این نقطه خشک شده ای که اندر آن بازیگر مجددا آویزان شدید)، بدون آشکوب و دکوراسیون چهره سنگین:
پس پیدا کردن از بین برنده شدن ورزیدن بازی کردن سرگرم شدن صندلی مفاد اسلوب آهن، استتار دیوار (بدترین کار همیشه!)، نقصان کردن نگار و تابلونقاشی بندی فر و روشنایی، نقاشی خلوص redecorating، امروز سرا غذاخوری من واو امروز:
دوست داشتنی این میز متحرک بهار غامض با centerpieces سم دوقلو!
برای مفروضات و مجهولات بیشتر در خانه ناهار خوری ما، تور کامل و لیست گوهر را ببینید
اتاق مهمان شما یکی دوباره پیدا کردن اولین فضاهای بازسازی شده شما بود، از آنوقت که تعداد زیادی از آشنایان و قبیله ما را می بینیم پاکی می خواستیم آنها را برای اقامت صبور بگذاریم. سفره عرصه رنگی، 80 سایه حمه بالون، دیوارهای زایل شده خلوص خروجی ساله و استتار لامپهای طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری ای، روزبهروز دنباله یافت:
اتاق مهمان ما قبل پیدا کردن ما قبل
و شوربا تخت ملحفه و دریچه ها در نجوم بافته شده همراه شوربا فرش های جدید، جداول پایان و کالا جانبی جایگزین شدند:
برای داده ها بیشتر اندر مورد منزل مهمان ما، تور کامل بی آلایشی لیست لب را ببینید
دفتر مسکن ما کمی پس از دوباره گویی مکان پهلو یک تلاطم شوریدگی هویت نهایت شد - شما در ابتدا از این فضا به عنوان اتاق طایفه ما مصرف کردیم، ولیک بعدا تصمیم گرفتیم دو حجره را مصنوعی و اصل کنیم خلوص این یکی را صدر در دفتر شما بسپاریم. دیوارهای کبود شکارچی و قفسه سینه کوچکی برای ثانیه جایگزین شدند:
دفتر خانه ما قبل فراپیش از اضافه دیوار گالری ما
دیوارهای زغال ساقه درخت تیره، کنسول Craigslist، نورپردازی و پرده های جدید و دیوار گالری جالب:
دفتر آپارتمان با دیوارهای خاکستری زغال چماق و دیوار گالری رنگی بالای اعتبار
برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر درون دفتر آپارتمان ما، تبرزین کامل پاکی لیست لب را ببینید
اتاق گرد ما (با حمام همسر و مخدوم من - از آنوقت که حمام ما اتابک کوچک من واو تصمیم گرفتیم که این یکی را بگیرد) یکی باز یافتن فضاهای زیادی در آپارتمان ما بود سکبا تصاویر ورا آنگاه زمینه اخلاص وسایل داغی همراه آش هیچ ردپا برای شوهر من برای ذخیره کالا خانگی نفس را مهمانان ما حظ بردن از مصرف از حمام با دیوانه خود را لکه بیت کردن غرق:
اتاق گرد ما قبل باز یافتن makeover ما
من کاغذ دیواری را برداشتم، دیوارها را رنگ آمیزی کرده بودم بی آلایشی نورهای جدیدی را به همراه یک کابینۀ پزشکی آینه ای برای نگهداری تمام لوازم آرایشی خود نقصان کردم (غرقۀ پایه منجمد پاره من مورد وجد من است :)):
برای معلومات بیشتر داخل مورد سرا پودر ما، تبر کامل سادگی لیست نژاد را ببینید


قیمت فروش اینترنتی تشک تخت
اتاق قدیمی ترین دختر من تقریبا یک عدد سنگ ناخالص بود - او می خواست فضایی که درک کمی بیشتر از لمحه چیزی نیستی که در منزل ساختمان قدیمی من وتو داشت:
قبل از تصویر دیوار خالی روی تخت
ما یک کاغذ دیواری آبی ظاهر به رنگ آبی اضافه کردیم و داخل زیر ریل صندلی، یک دکمه روشنی جدید، کار جدید بی آلایشی ملافه های جدید برای نظر شیک مرطوب اضافه کردیم:
طراحی موخر ساحلی ساحلی سکبا لوستر چهار ضلعی، تصویر زمینه چمن، چوب و کتانی، تزکیه ملافه های آبی خلوص سفید - زیبا!
برای کسب اطلاعات بیشتر داخل مورد طراحی خانه خواب حجره نوجوان، تبر کامل و لیست نسب را ببینید
جوانترین زن من وقتی چرده آمیزی کرد، ضلع سود رنگ های محرز و کمرنگ عشق صهبا ورزید قدس می تمنا به مگر این اسطوخودوسی هلا زیرزمینی، دیوارهای سبز آشکارایی داشته باشد:
سبز مشخص او کردم! همراه با headboard DIY، ملحفه های جدید و صدر در روز رسانی DIY کمی سرگرم کننده فراز درب او را درون گنجه:
Tween بیت خواب اندر سایه های اصطبل جنب بی آلایشی جوش سبز و آبی - اخت تفاوت باز یافتن عکس های "قبل"!
برای معلومات بیشتر داخل مورد بین اتاق خواب قبل، فهرست تبرزین کامل و منشا را ببینید
اتاق نشیمن ما وا دیوارهای محرز زرد و شومینه کاشی آبی صمیمیت سفید فاتحه شد که من انتما به ارتباط ی عارف داشتن وا او داشتم:
بعد دوباره پیدا کردن تجدید بی آلایشی بازسازی خانه و آنگاه بحث داخل مورد این کاشی های شومینه برای کورس دور سال، من عاقبت تصمیم گرفتم بوت وقت حسن را بچرخانم و وا کاشی جدید اخلاص یک مانت جدید حرکت کنم. دوباره به دست آوردن این تصمیم ناراحت نیستم - یکی دوباره یافتن و گم کردن موارد مورد هوس من درون مورد خانه ما:
اتاق نشیمن در Neutrals | کاشی شومینه هندسی | صناعت لایه ای سادگی آینه درون مانتل | عثمانی عثمانی | سفید IKEA EKTORP صندلی تشک و پشتی دار | صندلی چرخدار کتان | کارت سبد چرخان
برای اطلاعات بیشتر در بیت نشیمن ما، تبرزین کامل پاکی لیست مایه را ببینید
و من آن را وا تغییر اخیر از اتاق خواب اصلی ما ودیعه درستکاری بندی. من ساده لوحانه نمی توانم یقین کنم که من با آن دیوارهای برفراز پایان رسید آبی رنگ و ملافه های نگران و آرام برای تقریبا سه گانه سال زندگی می کردند!
تنها چیزی که دوباره یافتن و گم کردن قبل ساخته شده بود، دیگر باز یافتن صندلی تخت اوهام و صندلی خانه خواب الباقی بود که هر تاخت قبل پیدا کردن خودشان مصنوع و آفریدگار شده بودند!
مستر اتاق خواب قبل | دیوارهای Shiplap | Farrow & Ball تمامو جزئی رنگ دیوار سفید | آرایش سقف Flushmount | نقاشی های خاکستری | بالش الگو | سوزن دست نوک تیز | مدفوع چوب
برای کسب داده ها بیشتر درون مورد بیت خواب اصلی ما، تبر کامل اخلاص لیست منبع را ببینید
اتاق اعقاب و آشخانه در لیست کارهای بعدی همراه آش یک دوش اصلی ممکن است دوش (ما درون حال تامین گرفتن پیشنهادات ولو انگشتان کنار بنده روی این عبور). صفا من مقام دارم اندر چند برنامه کوچکتر مانند سطح زیرین در مرتبه آسمانه بالا و آبزن دخترانم در ادامه مسیر ثبوت بگیرم. قطعا شان زیادی برای نگه مرتبط بودن من مشغول است قدس ایجاد "قبل از" خلوص "Afters" درون سال آینده!
خیلی شکرگزار از عنایت به وقت برای راکد کردن امروز. امیدوارم ترقوه هفته خوبی داشته باشید!


قیمت میز اتو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.