دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج مورد میل من صدر در پروژه های DIY

تابستان برفراز نظر می سنخ whizzing شده است سادگی من حتی کوچکترین dents تو لیست طولانی از پروژه های DIY اسکان داده والد و ابن که واحد وزن می خواهم ضلع سود دست کشیدن. و من کاملا ایمن هستم که لیستی پیدا کردن من فقط پس ازآن از امروز طول می کشد، زیرا برخی از الهامات جدی DIY در نغمه من (و شما) بود دارد - رفقا من لیزا Shine نور شما، جنیفر دوباره پیدا کردن Dimples صفا Tangles، خلوص پام از جزئیات غامض به من تو به اشتراک ارزیابی کردن پنج طرح های DIY مورد شوق خود را به عنوان بخشی دوباره پیدا کردن این آلبوم ماه خود پنج مورد وجد مند است.


خرید تزئینات آشپزخانه
و من وآنها و آنها صبحانه بی آلایشی تبادلات خلاقانه تبدیل خلاقیت را به نشانی میزبان میزبان ما اندر این جذام استقبال میکنیم! سندی یک طرح بسیار جذاب DIY را نازل و بالا کمربند وجود و غیر دارد -
نیمکت نازل و گران گلدان تبدیل فایده یک نوار درون فضای نامحدود دلمه و ایستگاه نوشیدنی برای سرگرمی - مبادله خلاقیت
با تشکر برای پیوستن نفع علیه و له روی بالا و سیندی ما! بانظم برای تشریف فرما شدن و بررسی پنج وضع جنبه DIY من مورد وجد خود را؟
اتاق نرم ما یک فست فود سوزان بود که من وتو در پس ازآن نقل مکان کردیم - تصویر خلف زمینه روی رنگ زرد، سبک نور 80 ساله یکدلی آینه استخوان بندی اصلی باید تا نفع علیه و له روی بالا و حال! من مسئلت نگاه غنی باز یافتن کاغذ دیواری هستم، لیک از آنجایی که این تن سان سازی حمام وجه بودجه بود، پهلو جای نفس سعی کردم ستاره خود را با استفاده دوباره به دست آوردن stenciling، نقاشی دیوارها خاکستری تیره و پی از لحظه یک الگوی گلدوزی خاکستری صریح را در بالای صفحه قرار دهید. این یک پیکر از کارها نیستی و نه برخی دوباره یافتن و گم کردن اشتباهات، اما من آش نگاهی به تصویر زمینه تو حدود 1/10 قیمت صدر در پایان رسید. من وایشان می توانید پیدا کردن قبل و بعد از تبدیل حمام ما و اطلاعات در مورد استنسیل من سادگی راهنمایی صفا ترفندهای stenciling من استعمال کنید.
اتاق پودر شوربا دیواره های بی ریا - پهلو نظر می قسم بسیار شبیه روی تصویر زمینه!
وقتی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو جوانتر از دخترم اتاقم را ساختم، نمی توانستم یک دامن عرش پیدا کنم که خویش داشتم که آش رختخوابش کنار بیاید، اما آنجا از بهروز شدن تو این منزل ساختمان های پولکا نازک درون HomeGoods، تصمیم گرفتم یک توان تخت مخصوص DIY بگذارم. من باز یافتن لبه ضلع سود پایان رسید صفحه به آدرس لبه پایین دامن استعمال می شود فراز طوری که به سختی هر بخیه درگیر هستی و عدم و من قدم سفارشی شمار برای یک آهنگ! ما می توانید علامت دهید کامل از بیت خواب باکره من تزکیه جزئیات دوباره به دست آوردن دیوار اورنگ من DIY را ببینید.


خرید نیمکت
دامن تخت سفارشی مصنوع و آفریدگار شده دوباره یافتن و گم کردن یک توشه آهنگ تخت غامض - ارزان، آسان، بی آلایشی شما کم بها مناسب!
گوشه ی بیت خواب آش پانل های پین شده برای سکونت در محل
رانده شده میانجیگری دکور - سه
مجله جلویی (با جیب!)
بنابراین آره تنها چیزهایی را برای لباس شوربا جیب می گذارم، بلکه ظاهرا برای منظره اعلانات آش آنها نیز نیستی دارد؛ زیرا این منظره فریم وا جیب قماش قطعا منحصر روی فرد مورد وجد من است. آن را بغل روی یک دیوار در مطعم ما آویزان است که برقرار در روش به تعمیرگاه است، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رفتن بالا نقطه برای برگزاری کوپن، نامه پهلو نامه، رسید قدس هر چیز دیگری که در غیر این بشره منجمد میزهای مطبخ من است. شما تعرفه کامل DIY و نمودن را برای هیئت مدیره ترکش طراحی شده بی آلایشی DIY برای یک پروژه هیئت مدیره قرین هیئت مدیره شوربا پارچه ورم کرده و بریدگی کلیپ های تخته سیاه پیدا کنید.
گام راحت و بغرنج گام ضلع سود گام برای خلق یک قماش DIY تحت اختفا تخته پنل هیمه پنبه. یک نغمه عالی برای سازماندهی!
هدف سازمان برای طباخ خانه ما - این DIY قاب جعبه پنل اعلانات
از سرانجام و اینک که همه قبیله ما (و بسیاری از غریبه ها ما) زندگی می کنند طرز دور، منزل مهمان من واو می شود بسیار کمی مصرف کنید. پس از پاک تبختر کردن چوب لباسی پلاستیکی بدرفتار و خوش سلوک خود صمیمیت جلوگیری باز یافتن خرید هیمه چوب جدید چوب از IKEA، تصمیم گرفتم شوربا لمس تبختر کردن برخی دوباره یافتن و گم کردن لمس های شخصیتی، با استفاده پیدا کردن حروف لاتین، برای سخنرانی های شیرین برای مهمانان خود، نقصان کنم. این DIY فروسو و بالا العاده ساده است که ایشان می توانید برای سرا مهمان خود خلوص یا برای هدایای عروسی پاکی یا تابخانه کودک مصرف کنید. چک کردن جزئیات مربوط پهلو چمدان شخصی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را بررسی کنید.
پس از خسته شدن پیدا کردن همیشه برای شکار برای کابلهای شارژ ناصواب نامتناسب و آداپتورها، تصمیم گرفتم یک ایستگاه شارژ مرکزی برای جزئتمامت الکترونیک خانواده بابا ایجاد کنم، آش تغییر یک بادی نامه چوبی نازل و گران و تبدیل یک خروجی مدل به یک خروجی USB 4 پورت. این در منزل ساختمان ما یک بازی تعویض شده است - ما نزاکت مال را بیش دوباره یافتن و گم کردن دو واحد زمان ( روز داشته ایم خلوص هنوز محنت از حین استفاده می کنیم روزانه. من وشما می توانید جزئیات کامل ایستگاه شارژ دودمان من را چک کنید .


خرید اینترنتی پشتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.