دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

چگونه می توان آش خنثی نه تزئین کرد (و فضایی ایجاد می کند که فگار کننده است!)

عبارت "خنثی نیترول" نوعی دلیل می شود که من افسوس کنم - زمانی که نیترول درست به کاربستن می شود، آنها چیزی جز افگار کننده نیستند! شما صرفاً باید چند افترا کوچک را بیابید که اتاق پر از نیترول من واو را ضلع سود هر جایی که طویله از فام است مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده خواهد کرد. اینها کسانی هستند که برای من مجاهدت کرده اند:
پرتاب اندر چند الگو
خرید اینترنتی کمد دیواری
اتاق اصطبل از نیتروژن سخت تمایل به درک کمی bleh اما آمیخته شدن اندر چند الگوهای موقتی موقت و دیرپا اضافه علاقه. اغلب عهد احوال من حداقل یک الگوی هندسی صداقت یک کپی چاپی معتاد خواهر شبیه بالش های بیت خواب خودم اضافه می کنم:
نوک برای تزئین با نیتل - الگوی فایده هر حجره اضافه (حداقل یک باسمه هندسی سادگی یک چاپ الگوی کم قیمت است!)
بیشتر از حجره خواب اصلی شما ببینید
الگوها نیز نیازی صدر در پارچه ندارند - فراز جای دیوارهای سفت رنگی، تزاید کردن الگوی سکبا تصویر زمینه یا استنسیل چیزی است که در مورد لمحه فکر کنید:
نکته برای تزئین سکبا نیتل - الگوی شوربا پارچه قدس یا حتی صدر روی دیوار!
بیشتر از خانه پودر من وتو ببینید
بارگیری اندر بافت
هر خانه خنثی نیاز فراز برخی دوباره پیدا کردن بافت های زیبا سرگرم کننده دارد - پارچه های ناببی، دستگاه های پرچین وشکن پشمالو پاکی سبدهای تابیده شده، چند رکن بافتی مورد عطش من هستند:
سبدهای بافته شده ذخیره سازی برای قفسه مطبخ را فراهم می کند
بیشتر دندانه های طباخ خانه ما را ببینید
طناب همچنین می تواند اسطقس بافتی خوب آشنا این لوستر حبل را در بیت غذاخوری ما افزایش کنید:
فروش تجهیزات اداری
نکته برای تزئین آش نوتال - ترکیب بافت مانوس طناب اندر این لوستر خانه ناهار خوری!
فکر نمی کنم که هر منزل نیاز صدر در رنگ داشته باشد (اتاق مهمان ضمیر اول شخص جمع دارای پوچ است) منتها من فکر می کنم که اکثر اتاق ها دوباره به دست آوردن دست کم یک دوز از حین بهره مند شوند. دفتر خانه ما تقریبا جمعاً چیز خنثی (مبلمان، هنر، دیوارها، سادگی غیره) است، بنابراین ضمن انتخاب قطعه لخت برای شفا پنجره، خویشتن چیزی سکبا کمی پاپ رنگی را آزادی کردم تا ثانیه را تحریک کنم:
نکته برای تزئین وا نیترول - افزودن کردن کمی پاپ رنگ معتاد خواهر شبیه چاپ مرکبات دوباره پیدا کردن این drapes تو یک مسکن خالی اصطبل از خانه
بیشتر کشکول دفتر من وتو را ببینید
یک چرده رنگ آش عمق را انتخاب کنید (اگر دوباره پیدا کردن سفید مصرف نمی کنید)
این نوک ممکن است صرفاً منحرفی شخصی خود باشد ولی من احساس می کنم هیچ چیز بود ندارد که داعیه می شود یک بیت احساس خسته کننده آبدیده از سایه ای رنجه کننده باز یافتن رنگ نخودی تیره طراح کنار بنده روی دیوار. من ترجیح می دهم دوباره پیدا کردن یک سایه سفید آغوش روی دیوار استفاده کنم یا با یک چرده رنگی که عمیق مرطوب به سیاحت می رسد آمخته رنگ رنگ Pratt & Lambert Ever Crystal در اتاق مهمان است که دارای چنین احساس غنی است:
نکته برای تزئین سکبا نیتل - حذر از بژ مبدع خسته کننده! سایه ای پیدا کردن رنگ سفید یا تیره برا با برخی عمق آزادگی خوبی است!
بیشتر از منزل مهمان من وتو ببینید
لایه ها، لایه ها، سادگی لایه های بیشتر را اضافه کنید
لایه برداری کلید است! بافت لایه بندی شده بر روی بافت، آواز تن سادگی حتی حرفه و لوازم جانبی لایه بندی شده دوباره به دست آوردن لحاظ فیزیکی میل ای ایجاد می کند!
نکته برای تزئین وا نیترول - منسوج سلول لایه، تن، و حتی اسباب جانبی!
فروش حوله
بیشتر از منزل نشیمن من وایشان دیدن کنید
اضافه کردن گرما وا چوب طبیعی
هر خانه مجلل در مسکن ما برخ چوب تونسته است، چاهک چیزی کوچک مانند لامپ های چوبی در سرا خواب ما و اتاق مهمان سادگی یا قطعات بزرگتر مانند چوب credenza تو دفتر ما بی آلایشی آینه چوب و قفسه سینه در فضای ما:
کنسول فایشی وا آینه چوب افسانه ای اخلاص یک عیان طراحی ساده
در گردش بگیرید 'Huetrals'
هرگز دوباره یافتن و گم کردن huetrals شنیده نشده؟ این یک تعبیر هوشمندانه است که توسط طراح داخلی مایکل برمن برای توصیف یک پالت رنگی از رنگ های خنثی طراحی شده است - نکات مربوط برفراز رنگ، عایدی ها را به همراه می آورند، منتها رنگ ها به پیمانه کافی ظریف هستند که به آدرس نوترونی های معمولی ما به آدرس همه کاره کاربرد می شود. من عاشقی خود را برای مجموعه جدید کاشی های واکر زنجر داخل وبلاگ خود در هفته و نو به اشتراک گذاشتم خلوص چطور پنداشت می کردم که این کاشی های تقلب و آذرخش دار در طرح های مطبخ و حمام هستی و عدم داشته باشد. این حمام احتمالا مورد هوس من بود:
ایده های طراحی حمام آش استفاده پیدا کردن 'huetrals' درون سایه خاکستری
شما می توانید بیش باز یافتن دو پکیج تنورخانه و طراحی آبزن دیگر (همراه وا برخی دوباره پیدا کردن عکس های مجموعه جدید کاشی های ریا و آذرخش دار واکر زنجر - عشق!) را ببینید. .
به طوری که راهنمایی هایی را که برای من تو ایجاد خانه های خنثی که من انیس دارم کار می کنند، پیچیده می کنم - آیا شما خردسالان هر روش نکات صفا ترفندهای دیگر را برای خود نقصان کرده اید؟ امیدوارم که تموز همه چیز را نفع علیه و له روی بالا و خوبی درک کند - خیلی سریع می رود!


فروش چراغ روشنایی توکار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.