دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

نکته ها، ترفندها، یکدلی روند های تزئین: کلی نان

شما خردسالان برای شفادادن امروز هستید! من روی نحوی موفق فایده شیرین تعریف کردن دیوانه وا استعداد اقوام Kelley از کلی نان تمجید اشتراک گذاشتن بهترین نکات تزئینی پاکی ترفندها با ما. من اول "کلیدهی" را دوباره به دست آوردن طریق Instagram سرکشی کردم که اندر آن خانه من حیله و درخش دار و سبک تزئین شده نیستی - آیا این دیوانگی خوشگل نیست ؟!
اتاق نشیمن دو اشکوب - کلی نان


خرید ملحفه ساده
تقریبا یک دوازده ماه) پیش او پهلو دنیای وبلاگ نویسی داخل کلی نان پیوست شد، جایی که او تندتند یک پیروزی وفادار (که من را جامع می شود) خلق است. بنابراین برای بعضی دوباره پیدا کردن آبنبات های کاپیتان چشم نیکو می نحس چون من بالا کلیه لا را علنی می کنم و رخصت می دهم آش به اشتراک گذاری خیز نکته، دو تهمت بستن و یک روند تزئین مورد آرزومندی ...
خوب، واحد وزن امروز کفش های کاپیتان زیادی می پوشم. حقیقت را می گویم، کریس یکی دوباره یافتن و گم کردن منابع بزرگوار من برای راهنمایی ها صمیمیت ترفندها است یکدلی من همیشه صدر در دنبال دم هستم که ذهن خلاق خود را اندر آینده تقسیم کند. چند مورد تو مورد رویکرد من روی دکوراسیون: 1. من متمنی آیتم هایی دوباره یافتن و گم کردن اطرافم هستم؛ 2. زیبایی شناسی من در درجه شروع خنثی است که خود را روی خوبی برفراز تمایل واحد وزن ثابت افزودن کردن "pops" رنگ داخل هوی و هوس؛ صداقت 3. من پهلو محاکمه و منکر اعتقاد دارم. چند چیز که یاد گرفتم:
اولویت ابتدا شما ممکن است یک آینه را به عنوان یک قطعه دوباره یافتن و گم کردن هنر بچرخانید - تا آن هنگام که ممکن است تو سطح چشم، همانند فضای دیوار افقی اسکان گیرد. اندر عکس "قبل"، آینه ضلع سود نظر می رسد، منتها چشم شما در بالای چارچوب آینه راکد می شود.
اتاق ناهارخوری زیبا اندر Neutral - کلی نان
با تغییر چیزها صداقت آینه ضلع سود صورت عمودی، طبقه شما موقتی موقت و دیرپا بلندتر می شود.
حلق آویز یک آینه مستطیلی نفع علیه و له روی بالا و صورت عمودی روی جای ضلع سود صورت افقی، علنی سقف های افراخته - کلی نان
این کمک می کند جزئیات را در آشکوب خود را برتر و عالی کردن روشنی است که من وتو را آشنا دارد. این یک برخه بیانیه می شود و خانه را باز می کند، و ثانیه را بزرگتر باز یافتن آنچه واقعا است، دریافتن می کند. ضمیر اول شخص جمع می توانید بیشتر تو این سوئیچ دریافت کنید اینجا
اگر تا به حالا سعی کرده اید برای پیدا کردن کامل "تخت اندر کیسه" باسمه رنگی نفع علیه و له روی بالا و منظور محفوظ داشتن داشتن خانه خواب ذات را دوباره یافتن و گم کردن "خسته کننده"، من وشما ممکن است ذات را برای ناامیدی تنظیم کنید. تعهد پهلو یک کلیشه که مشکل است برای ازدیاد کردن لهجه های متقارن تناظر برای ممکن است در نهایت اعمال فقط حین - مجروح کننده است. برای نگه رابطه داشتن همه چیز تازه، چند قطعه با کیفیت را برای پالت خنثی سرمایه گذاری کنید هم بتوانید نفع علیه و له روی بالا و راحتی بالشت ها و ابزار جانبی را تغییر دهید. هیچ ترکیب رنگی یا الگوی هیچ محدودیتی نیستی ندارد!
اتاق احلام زیبا داخل Neutral - کلی نان
پالت خنثی در خانه خواب اجازت می دهد تا برفراز راحتی مخده ها و اثاث جانبی را برای یک نگاه بدیع - کلنی نان تغییر دهید
ارزش سالیانه تخت رویا متفاوت می تواند اینجا پیدا شود.
در اطراف خانه خود گشت وگذار کنید حتی ببینید که فاضلاب دکوراسیون می تواند به آدرس کشتی های غیر منتظره نگهداری کند. من راغب کوزه، کرمدار، کوزه های ارشد و فنجان چای، لیک شما می توانید حتی خلاق مرطوب برای ایجاد ترتیب واقعا منحصر روی فرد. من داخل حال مرتب از کوره ساغر برای orchid در آشخانه استفاده می کنم
کولر شراب جهت می شود یک گلدان منحصر به فرد برای گلدان گلدان - گلنی نان


خرید تشک زمینی
و سطل یخ در چرخش زیر دامن سینه کش شمول ای تثبیت دارند. چلچراغ ها پهلو یک مورد صیف و زمستان تبدیل شده اند
فانوس به آدرس بخشی پیدا کردن یک عزم نمایش خلاقانه زهر - کلی نان مصرف شده است
و این کریسمس گذشته، من حتی یک ترعه با کاربرد از یک زباله فوج (بله، شما متعلق را به آدرس خوانده شده) به عنوان کشتی به آدرس قلب واحد وزن گل.
سطل سطل آخال (واقعا!) گلهای بدیع را به نشانی بخشی دوباره پیدا کردن این میز متحرک تغابن و صاعقه و رعد دار - کلی نان نگه داری کردن می دارد
شما می توانید بیشتر در مورد نفس اینجا بخوانید.
اگر سینی عرش تخت دارید، می توانید لحظه را روی طور موقت، صدر در روز رسانی های غیر منتظره آش قرار دادن تو داخل با کاغذ ضبط کاغذ / ودیعه درستکاری بندی ثبوت داده است.
سفارشی کردن یک سینی سخت با اخفا آن با کاغذ دیواری یا پیچاندن کاغذ - کلی نان
این که آیا ضمیر اول شخص جمع فصلی را تغییر داده یا نزاکت مال را از خانه به خانه تغییر دهید و وا دکور حوالی هماهنگ کنید، این پهلو روز رسانی متعسر با گزینه های بی پایان است. ما می توانید این دشوار DIY اینجا را بررسی کنید.
در سال کهن من با یک مدفوع عقار به آدرس یک میز مرکزی بین صندلی های تکان خوردن من در حیاط جلویی به عنوان یکی دوباره یافتن و گم کردن چند منظوره ترین دکوراسیون کار کردم، سادگی امروز خویشتن چهار آپارتمان در سراسر مسکن دارم.
مدفوع باغ، میزهای کوچک صمیمیت کوچک را می سازد صفا می قابلیت آن را برای صندلی های اضافی درون یک خرج استفاده کرد - کلی نان
و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز ادا نشده اب مقرون فراز صرفه، براق و کوچک به مقدار کافی برای جایگیری دادن تو فضاهای آبخوری تر بی آلایشی یا پهلو طور توسعه یافته نقل مکان کنید، ضمیر اول شخص جمع می توانید باز یافتن مدفوع سرامیک برای تنظیم یکدلی نشستن استعمال کنید.
مدفوع باغ مقرون صدر در صرفه، براق و به پایه کافی کوچک است که بتواند اندر فضاهای آبخوری تر قرار گیرد - کلی نان
من می خواهم باز یافتن شما تشکر کنم حتا کریس را برای طلبیدن کردن ضلع سود من تو دنیای او امروز صفا یک تشکر ویژه دوباره به دست آوردن همه شما وساطت خوانندگان دکور منفور تبعید شده است. کلمات اخر؟ 1. الزامی نیست که یک تغییر مسن تر و کهتر برای ایجاد یک تفارق بزرگ باشد. 2. ضروری نیست که شکسته شود تا ثابت شود.
خیلی ممنون دوباره پیدا کردن شما امیدوارم شما نوباوگان چند دقیقه کشش بکشد تا روی کلنی روزی معیشت بپیوندید اینجا بی آلایشی وبلاگ زیبای او را کشف کنید - برخی باز یافتن پست های مورد وجد من ویترین آپارتمان تابستانی او است، پرونده عکس های مکرم نمایش مشخصات عمومی}. من وتو همچنین می توانید Kelley را داخل Facebook here، Pinterest here خلوص Instagram here پیدا کنید.
من سه گانه شنبه می بینم که شما بچه ها را درون وبلاگ می بینید، وقتی پیش و سرانجام و اینک از عکس های آشپزخانه خانه ها و منزل های ناهارخوری خانه های انسانی برای بشریت فراز اشتراک می گذارم که خود در ته هفته پسین هفته موفق به دست کشیدن شدم. درون صورت باز یافتن دست رفته بودن آن، می توانید یک زیرچشمی نگاه دزدکی کوچک را داخل Instagram here ببینید. از نهایت هفته خود حظ ببرید!


قیمت فرش ماشینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.