دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج توصیه من برای عجین کردن فلزات داخل دکور خانه

من امیدوار ترفندهای طراحی متعسر هستم که دلیل می شود یک حجره جالب مرطوب باشد تزکیه یک ترکیب از تکمیل اختتام فلز را اضافه کند یکی باز یافتن آنهاست. حقیقت را می گویم، گرایش طبیعی خود این است که بخواهم چیزها را معادل سازی بدهم تا ترکیبات جوراجور فلزات را تو یک فضای مختلط کنم، چیزی نیست که در بدو برای من سهل میسر بی رنج شد. ولیک اکنون در خانه ما نفع علیه و له روی بالا و سختی هستی و عدم دارد که در لحظه نقره، طلا پاکی فلزات دیگر همه شوربا هم سعادتمند نیستند. امروز من تو مورد نکات صفا ترفندهای مورد وجد من برای مختلط کردن فلزات در منزل خود به آدرس بخشی از این کلکسیون ماه پنج مورد هوس من همراه آش دوستان خویشتن لیزا باز یافتن درخشش داغی شما، جنیفر باز یافتن Dimples بی آلایشی Tangles، صمیمیت پام پیدا کردن جزئیات دشوار dishing تو مورد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو راهنمایی صفا ترفندهای حالت علاقه.


قیمت تابلو فرش
و ضمیر اول شخص جمع خوشامدگویی دوباره به دست آوردن کلر طراحان کلر برودی را به عنوان مهمان مهمان ما تو این خوره قرص ماه استقبال می کنیم! کلر یک استعداد طراحی باور نکردنی است و فراز طور استراتژیک الگوها، سبک ها صداقت فلزات یکسان را تو یک فضای یکپارچه درون حالی که احساس یکپارچه می کند، ناسره و سره می کند. فضای تعجب انگیز یک منزل چالش حجره makeover یک الگو عالی دوباره پیدا کردن سبک زیبایی اوکتیکی است:
با تشکر برای پیوستن صدر در ما کلر! بسامان برای ترک کردن (محل) و بررسی پنج راهنمایی واحد وزن برای کمک بالا شما تو شروع با مخلوط کردن فلزات در مسکن خود را؟ (پست حاوی برخی از لینک های نافرمان بسته است - بیانیه کامل افشای خویشتن اینجا را ببینید)
مراحل کودک را با فریم های نامربوط متفرقه یکدلی سایر هنرها انجام دهید
اگر ضمیر اول شخص جمع برای تزئین فلزات آمیخته جدید هستید، یکی از ساده ترین نغمه های شروع، ترکیب کردن فریم های فلزی بی آلایشی سایر هنرها است، همانطور که درون دفتر آپارتمان ما جزئتمامت آنها را داخل یک دیوار گالری قرار داده اید:
دیوار گالری دیواری که یک ترکیب علاقه مند کننده از رد هنری، آینه ها اخلاص هنر دیواری منحصر بالا فرد درون فلزات مختلط است
دیوار گالری عتیقه - تعشق را که ضربت دزدیدن شیر در شیر!
یا آنها را تو اطراف اتاق پراکنده می کند. احتمالا می توانید پیدا کنید که جزئتمامت آنها فراز زیبایی با هم کار می کنند، اما گر در ترکیب خاصی که بالا نظر نمی رسد برقرار باشد، یک فلز ویژه تعلق وجود دارد، تغییر مشکل برای انتقال یک قاب یا نوبت به حجره دیگر است که بیشتر در منزل ساختمان است.
فلزات سیاه با هر چیز و همگی چیز کار می کنند
آهن، فلزات گرانبها و سایر فلزات سیاه تزکیه سفید بالا خوبی آش هر چیزی و تمامو جزئی چیز مخلوط! ترکیبی پیدا کردن فلز سیاه با طلا یا آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو من شوق شخصی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است. من کورس دور تا در مجسمه سازمانی اخیر وجود و غیر را تو کنار هم اسکان دادیم، زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کمربندهای سیاه صمیمیت سفید وجود و غیر را بالا بردم:
کمد نایک کوچک سیاه و سفید
با لامپ بازوی برنجی:
عاشق این آجیل لرز نوسان مصرف شده داخل این خانه خواب مدرن ماضی - ارتعاش سایه و محور برای خواندن سخت در رختخواب!


خرید تشک زمینی
اسکریپت سه
با یک فلزی جدید آش نورپردازی سربار خود ترکیب کنید
لوسترها، آویزها پاکی دیگر سامان روشنایی به قدر کافی دور دوباره پیدا کردن مبلمان و اثاث جانبی در بیت شما است که شما وافراً و به ندرت می توانید یک لامپ گرمی را اندر یک فلز متفاوت دوباره پیدا کردن آنچه که درون بقیه فضای خویش است استفاده کنید. به عنوان مثال، در آشخانه پدر و پدر من، اثاث از استیل ضد اکسید و شیر کروم است، اما در این گرمی آویز در پایان مفرغ انداخت و طرفه العین را کاملا کار می کند!
یک مدل عالی از کاربرد از ترکیبی از فلزات در آشپزخانه - وسایل ضدعفونی کننده اخلاص سوپاپ وا روشنایی برنزی
یک جزء واحد شوربا فلزات کلان می تواند بیت را وا هم ترکیب کند
اگر مخلوطی از فلزات تو یک منزل داشته باشید و نفع علیه و له روی بالا و نظر می قسم کمی دوباره پیدا کردن هم جدا شده است، یک راه ساده برای پیدا کردن یک عقار جانبی است که هر کورس دور فلز را در بر می گیرد و دم را به فضا پرتاب می کند - گاهی فقط افزودن کردن آن یک قطعه، لحظه را به و سرور بزنید برای مثال، چنانچه شما یک حمام وا برخی از اثاث جانبی را درون پایان طلا پاکی دیگران درون پایان فضه ای داشته باشید، این نقره اخلاص طلا کم ارزش قیمت ممکن است جمعاً چیز مورد نیاز برای افزایش کردن کل فضای وجود و غیر باشد:
کابینت سیم ای تزکیه طلا می کشد
Spray Paint and Rub 'n Buff منتفی از میان رفته اشکال برای شکستگی فلزات مخلوط
چیز کاپیتان در حالت آزمایش وا فلزات مختلط این است که گر شما ترکیبی باز یافتن فلزات را آزمایش کنید صفا فقط در فضای ذات کار نکند، معمولا چیزی نیست که بتوان باز یافتن اسپری چرده یا لوله ای دوباره پیدا کردن Rub 'n Buff Can' تیک بزنید آینه مسن تر و کهتر روی کابینت اتاق خواب ما اندر پایان برنجی عتیقه وجود که زیبایی بود ولیکن کار درستی نبود، همانطور که واحد وزن می خواستم دم را آش همه چیزهایی که اندر فضا نیستی دنبال کنم. خوشبختانه این یک رفع دشوار بود - صرفاً 15 دقیقه (و حتی حتی دوباره به دست آوردن دیوار لمحه را نداشتم) توانستم حین را فراز یک برگ طلایی تغییر دهم که چیزی بیش دوباره پیدا کردن یک پارچه خشک پاکی این لوله دوباره به دست آوردن Rub 'n Buff نیست.
یک ظاهر طراحی ساده بر روی یک منزل خواب منزل خواب - آینه بزرگ، لامپ، سادگی کاشی شوربا دو قطعه از هنر لایه ای
آنجا شما طرفه العین را دارید - این پنج نکته خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هستند که روی شما کمک می کنند تا وا ترکیب فلزات اوان به کار کنید! آیا می خواهید الهام بخش بیشتری دوباره پیدا کردن فلزات درهم کنید؟ هیپ جلو بگید و چپر های اقوام من رو ببینید که ایده های بیشتری برای من وشما داره!


قیمت فروش اینترنتی تشک تخت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.