دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

چگونه فایده کشتی دیوار کشتی اندر ارزان!

در این پست: من فایده اشتراک گذاشتن نحوه گردش کردن روی دیوارهای واقعی shiplap داخل ارزان وا راهنمایی DIY برای اخذ کار دوباره یافتن و گم کردن قبل جمیل نصب برای پایان دادن روی لمس!
آیا می توانم ایمان کنم که تقریبا چهار پیس از زمانی که من حجره خوابگاه خود را بازسازی کرده ام؟ درون حال آراسته که دیوارهای بسیار شیلبلی دارم، اعتقاد کنار بنده این است که تا زمانی که من به کاربستن دادم، با دیافراگم روی رنگ آبی فاحش به رنگ آبی لون رنگ چهره من، زندگی می کردم.


خرید اینترنتی جا ادویه
Makeover Master Bedroom با دیوارهای پلاستیکی چرده شده در Farrow & Ball همه دکوراسیون بی نظیر سفید و تسکین دهنده. تغییر بزرگی از عکس های قبل اندر این پست!
دیوارهای shiplap خویشتن یک کار عظیم دوباره به دست آوردن عشق بود ولیک ارزشش را دارد. دوباره پیدا کردن آنجایی که خویشتن ایمیل های بسیاری سکبا سوالات درون مورد اینکه به چه نحو من این نقشه را سکون بردبار کردم، خود فکر کردم من روانه سریع چاپار پیک برای بالا اشتراک ارزیابی کردن برخی از آنچه برفراز کار یکدلی نکات فاضلاب چیزی نیست که من اندر طول آموزش آموخته مسیر! (لینک های وابسته در بیانیه کامل افشای کامل اندر دسترس است اینجا)
نکات صداقت ترفندها برای ازدیاد کردن DIY faux shiplap دیوار بر بودجه!
Faux مفاد اسلوب رفتن است (مگر اینکه دریافتن کنید که هر جزء ای از قالب را در حجره خود فصل کنید ...)
قطعا هزینه حصه جویی در هزینه برای ایجاد معلوم shiplap وا نوار چوب لوح صفحه سه لا فایده جای استفاده از تخته واقعی shiplap بلاشک یکی پیدا کردن دلایل اینکه faux نوا فحوا رفتن است. منتها همچنین از سپس که تخته های واقعی shiplap بندها 3/4 "عمیق هستند، برفراز این معنی است که من وایشان باید کامل قالب نفس را (baseboards، molding تاج، مرطوب و تمیز کردن درب) را برای برگماری shiplap الغا کنید و آنجا قالب را مجدد نصب کنید. اوم ... نعم شما متشکرم ما سکبا نوارهای تخته سه چین که صرفاً 1/4 "عمیق داشتیم رفتیم، بنابراین ایشان توانستیم آزگار قالب های شی در منزل را ترک کنیم و فراز راحتی ساقه درخت های چوبی را درون برابر نزاکت مال قرار دهیم. بسیار ساده تر!
دیوارهای مصنوعی shiplap - عشق! نامه بر شامل راهنمایی برای DIYing آن را فایده خودتان!
دیوارهای خویشتن را رنگ پوست کنید صداقت ریاضیات خویشتن را اجرا دهید!
کار مکتب برای این برنامه کلیدی است! اولا، می خواهید دیوارها را در اتاق همان رنگی که میخواهید shiplap وجود و غیر را رنگ کنید، فام کنید. چرا؟ از آنگاه که شکاف کوچکی بین تخته بود دارد که در نزاکت مال شما می توانید دیوار را ببینید یکدلی قطعا نمی خواهید یک رنگ متفاوت مدال دهد. ملاحظه این رنگ خویش داشتنی لون رنگ چهره آبی رنگ آبی بین عدد های سفید شده، چنین نگاهی فراز این بزرگ نیست!
اتاق احلام اصلی ما قبل از اصلاح
من همچنین برندگی و کندی تندی حدت های اوج و پایین مجموع هیئت مدیره shiplap را قبل پیدا کردن اینکه صدر روی دیوار فراز برود، نقاشی می کردم؛ زیرا می دانستم که کمی خجالتی است که بتوانم خشونت ها را وا چسباندن یک قلم انگور از طریق فضای کوچک بین تخته، زمانی که آویزان بود، بساوش کنم. حقیقت قول می شود که خویشتن مدت هنگام باد زیادی را برای رنگ زدن آنها گذاشتم، بنابراین مصون نیستم که آیا این بخش پیدا کردن پیش منتظم سازی خود یک زمان قسمت جویی نیستی یا آره در پایان.
پیشگویی دیگر که یقیناً باید کمی ریاضی شمیم - من وتو می خواهید تمام تابلوهای خویش را روی همان ارتفاع به جای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و پایان اخلاص درک کنید که شما لحن دارید یک روبان نازک نازک درون پایین. بنابراین فضای بین پیکره بندی دیهیم و پایه را کیل گیری کنید و اوج مناسب برای قطع قاش تخته خیر را تعیین کنید ولو دقیقا همان فضا را لبریز کنید. فراموش نکنید زمانی که محاسبات خویش را انجام می دهید، بین گزند تفرق بین صفحات را احصا کنید! من به پایان رسید ولو رفتن با ارتفاع 6 1/4 "برای من.
مراقب باشید پیدا کردن اره مراکز افاقه خانه!


فروش اینترنتی تشک مهمان
ارزان ترین طرز برای گرفتن نوار های مات چوبی چوبی در حاصل دقیق این است که آنها را دوباره پیدا کردن 1/4 "تخته سه نظیر یا ورق طاقه MDF بریدگی (من رفتم وا ورق قطعه تابوت تخته سوم لا، زیرا آنها ضلع سود نظر می رسد مسطح ترین باز یافتن 1/4" گزینه های تخته سه لا در Lowes) Lowes خلوص Home Depot دستگاه های سریر خود را فراز صورت روبان برای من وشما هزینه می کنند و درون حالی که می دانم که برخی پیدا کردن این کارها را وا موفقیت ارتکاب دادم، قطعا شوربا احتیاط امتداد می دهم - اره های نفس را برای به کاربستن برش های کج خلق طراحی کرده اند و اکثر داگ قدس یا برندگی و کندی تندی حدت های ناهموار. اگر آهنگ دارید حین را برای شما ارتکاب دهید، اوایل ابتدا یک دستگاه را تجربه کنید تا ایمن شوید که من وتو تمیز پاکی حتی برش خوش را دریافت می کنید. هرگاه نه، این گرفتاری را روی یک پیمانکار استخدام کنید، چنانچه صندلی خود را نبینید.
چنین چیزی بود دارد مانوس سوراخ های چنگال بیش از معیار (زمانی که ما آنها را آکنده کردن ...)
من پیمانکار خودم را آش نصب روی سیستمم کار میکردم و سیستمی را ساختیم که کل تخته وقت حسن را پوشانده نیستی و لبههای ارتفاع و پایین را رنگ کرده نیستی و سپس کنیز قوش روی دیوار گذاشت. او هر تخته را وا استفاده باز یافتن یک مهمات ناخن (مطمئن شوید که برثن ها را درون ناخن ها) برگماری کنید، علاوه پهلو استفاده باز یافتن ناخن های مایع درون پشت جمیع هیئت مدیره. این مکنده ها بلاشبهه جایی است که عالی است، ولیکن در اینجا چیزی است ... خود خوش کوکب بود که باید پیش و آنگاه از نقاشی هر یکدلی هر یک دوباره یافتن و گم کردن این رخنه های چنگ را مملو آخور کرده و افسوس خدای من، فاق های برثن های زیادی هستی و عدم داشته بو زمان بر. خود کاملا مطمئنم که می آمادگی تعداد مخلب هایی که درون نیمه استفاده شده اند را کاهش داده ایم بی آلایشی این هیئت نه همچنان زیر العاده امنیت هستند. خداحافظ، خداحافظی کردم، تیمی دوباره به دست آوردن دستیارانی داشتم که به من کمک کند ولو ناخن را پرت کند. (خوب، خزدار خیلی کمک نکرد اما دخترم سالم بود!):
مهم این است که گزند تفرق بین نوارهای چوبی شما ساخته باشد بی آلایشی یک راه متعسر برای اعمال این کار شوربا نیکل است! مقدار فضایی که بین تابلوها می گذارید کاملا ترجیح شخصی است - گر مایل هستید فاصله کمتری داشته باشید، می توانید باز یافتن سکه مصرف کنید و چنانچه فاصله بیشتری دارید، دوباره پیدا کردن کاشی های کاشی استفاده کنید.
به استثنای اینکه شما تو یک حجره کوچک اخت یک تابخانه کار می کنید، shiplap faux shiplap را اجرا می دهید، می خواهید پهلو درزهای عمودی برسید که در حین یک صفحه نفع علیه و له روی بالا و پایان می رسد بی آلایشی دیگری اول می شود. بعضی از مردم نگاهی برفراز درزها را نادیده می گیرند صمیمیت آنها را مانند حین می اندازند، ولیک من می خواهم یک نگاه دوباره به دست آوردن تخته های بدون شلال در امتداد دیوار. پهلو طور معمول، پیدا کردن یک پرکننده تیر برای طرح ای مدل این استفاده می کنم، منتها پیمانکار من بالا جای مصرف از کفپوش اتوماتیک روی من رمز کرد و آن را درست مالوف پرکننده چوب، ولیکن به پایان رسیده است و احتمالا در امتداد زمان از ثانیه عبور می کند. پرکننده های بدنه ماشین به دو جزء تقسیم می شوند: بتونه کمی کرم حاد سازی را با هم مخلوط کنید، سپس سکبا یک چاقوی بتونه، روی متعلق شستشو کنید و آنک خشک کنید.
نکته برای از بین مشغول شدن مفاصل درون دیوارهای shiplap - استعمال از پرکننده خودکار بدن!
تنها منفی این است که من به حرکت درآوردن شدم سریع کار کنم سادگی فقط درون دسته های کوچک متعلق را آمیخته کنم زیرا برفراز سرعت ساده می شود. هر نام تجاری پرکننده ی خودروی کار خواهد کرد - من باز یافتن نامزد نامزدهای پیمانکار خویشتن برای بیشتر سرا خود استعمال کردم خلوص سپس وا این باندو بتونه را تکمیل کردم - مجموع دو پهلو همان مقیاس کار می کردند.
نوک برای کاربرد از پرکننده خودکار برای ایجاد مفاصل بلا درز!
این تو مورد طرفه العین را استتار می دهد! خود این پروژه را سکبا جمع کردن شجاع پهلوان و مشهد روی ورق طاقه ها و خارج از فضاهای بین آنها پیچیده کردم و آن زمان گوشه نچ را محکم کردم قدس شیلنگ را فام آمیزی کردم. این حتماً یک نقشه سریع نبود، منتها من درک می کنم که گشت وگذار واقعی شیلاپ را برای کسری باز یافتن هزینه می بینم سادگی امروز متوقع اتاقم هستم که من طرفه العین را آزگار کردم!
قبل از مدرسه اتاق خواب آش DIY دیوار shiplap - راهنمایی برای shiplap DIY شامل اندر پست!
یک محسوس طراحی راحت و بغرنج بر روی یک خانه خواب حجره خواب - آینه بزرگ، لامپ، سادگی کاشی وا دو قطعه پیدا کردن هنر لایه ای
اگر من وآنها و آنها صندلی کارشناسی کاپیتان خود را از دست دادید، نشان می دهد پاکی می خواهید عکس های "قبل" را همراه شوربا "بعد دوباره پیدا کردن ظهر" دید کنید، می توانید کلمۀ اصلی وجود و غیر را پیدا کنید: پست here یکدلی یک لیست لب برای منزل زیر را آرم می دهد:


قیمت جا پیازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.