دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یک بیت چالش هفته 3: جدید مورد میل رنگ رنگ پوست سفید، کنسول یکدلی قالی تقلب و صاعقه و رعد دار، و قماش نهایی

آیا شما واقعا درون نیمه روش از چالش یک حجره هستیم؟ من غیبت نمی گوییم - این کاملا واحد وزن را از بین می برد، زیرا هنوز خیلی کارها را ترک کرده اب ... منتها به جای لیست کارهای ارتکاب شده، پیشرفت مکالمه می کنیم. مقدمه - نقاشی انجام می شود!


فروش پد کاور تشک
خوب ... دیوارها و آشکوب حداقل (قرمز در اندر کابینت ها به زودی خارج از اینجا)! نقاش برجسته من، خویشتن را صدر در برنامه مشغول من فشار مروت و نقاشی از آشکوب بلندی را برای خویشتن انداخت و آنوقت به میزان کافی بی مهر بود که برای ساخت نقاشی دیوارها دوباره پیدا کردن من کاربرد کند. نقاشی خودم خیلی مبارک مذموم نبود منتها مطمئن بودم که لون رنگ چهره من لون رنگ چهره است.
طرح اولیه خویشتن این بود که بنجامین مور را برفراز سادگی سفید بسوزانم لیک پس دوباره پیدا کردن پرتاب آن کنیز قوش روی دیوار درون برخی از نقاط نمونه، لمحه کمی برای رنگ پوست فضای واحد وزن کمی صریح بود بی آلایشی حتی کوچکترین سبز به آن داده شده وجود (حدس می زدم این بود عکس العمل واژگونی درختان دوباره یافتن و گم کردن طریق پادگانه ها اندر رنگ سفید روشن؟). بالا طوری که هیچ رفتاری نبود. آنوقت فهمیدم که آش ایستادن قدیمی Dove White که در آشپزخانه و ورود و متمنی شدنم هستم، فراز خوبی در بیت خانواده اب بسیار زرد شدم. خیلی پژمرده اوه بنابراین من ضلع سود فروشگاه لون رنگ چهره برای پیدا کردن چیزی بین تاخت و درون Cloud White تحت آمدم - متعلق را فراز پایان رسید به عنوان Goldilocks سفید سفید حاره - آری بیش باز یافتن حد فاش از سفید و بلی خیلی زرد. یک برنده!
و آیا همبستگی و اختلاف افتاده است که بین تیردان های کتابی کمی بیشتر تکثیر و کاهش کنید؟ پیمانکار من داخل پایان هفته کهن بیرون آمد صمیمیت یک میز برش سفارشی افزایش کرد که در سه مام شخص توسط چماق بریده شده است. شوهرم اخیرا مشاغل خود را تغییر داده خلوص چند روز در هفته از مسکن کار می کند، بنابراین شما برفراز دفتر آینده خود سیر می کنید.
چندین تحویل مبصر بزرگ تر نیز درون این هفته و نو صورت گرفت، پیدا کردن جمله کنسول رسانه های جدید من وایشان - کان این کپی 6 کپیه کشیدنی است، اما در سواد 4 بعدی نیز کوتاه خیس است. من سپس از این زیبایی چوب اصلاح شده برای چند ابرص دلخوشم سادگی شخصا حتی بیشتر دوباره به دست آوردن آنچه تمایل داشتم زیباتر است.
یکی دیگر پیدا کردن تازه هوشیار و ناآگاه ها فرش ماست! ما در سرا خانواده ما اثاثیه دیوار صدر در دیوار داریم، ولیک فوق العاده نازک تزکیه نوعی فام قهوهای مایل به سرخ فام است. جایگزینی نفس در اعتبار نیست، بنابراین خویشتن تصمیم گرفتم یک لباسی زیبا را اندر بالای لمحه قرار دهم - من شوربا ORC سرپوشیده Annie Selke Dash & Albert Honeycomb رفتم؛ زیرا این درشتی کامل برای لایه بندی است (به مقدار کافی ضخیم است که نمی شود ولیکن خیلی ضخیم نیستند حتا روی فرش قرار بگیرند) پاکی من الگوی نرمی را یار شناسا دارم که غافلگیر کننده نیست. قبل دوباره پیدا کردن یافتن این یکی دوباره به دست آوردن این ماژل را صدر در یک متاع ادیم گرافیکی سیاه سادگی سفید تیز و قهوه ای کشیدم صفا خیلی خوشحالم که مسئلت بودم - واقعا برای دریافتن راحتی و صلح برای من ارزان است:


فروش اینترنتی حوله استخری
و در نهایت واحد وزن یک صندلی اهتزاز برای فضای واحد وزن پیدا کردم - وو هوی! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چیزی شوربا بافت گرفتم بی آلایشی چندین بار درون سریال قدس لیلی این زیبایی خیزران شاخه بریده درخت هیزم خیزران را دیدم اما فهمیدم که هیچ راهی برای راحتی بود ندارد. ولی زمانی که واحد وزن نمی توانستم چیز دیگری را که شناخت داشتم پیدا کنم، دوستم آنی را که داخل فروشگاه محلی Serena سادگی Lily کار می کرد، روانه کرد صمیمیت گفت که من باید بروم سادگی روی لحظه بنشینم زیرا می توانم دوباره به دست آوردن اینکه چقدر فارغ بال آهسته شگفت متنفر شده ام. من دوباره پیدا کردن طریق سوپر چرخانده شدم و این حجره نشیمن کوچک را در اتاق طبقه بالا پیدا کردم - صندلی های صندلی برای صندلی هایشان ساخته شده بود و آنجا بالش های مونتسیتو را روی پی برگردانید - کاملا تحیر آور ملایم بود و من گشت وگذار را عارف دارم. انجام شده!
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن چیزهای کوچک دیگر برای سرا من بالا آرامی تریکلر (و برخی از ارشد نیز - دیروز من بهره خود را تحویل داده شده است خلوص نمی توانید استراحت کنید تا نزاکت مال را در سرا نصب شده برای علامت دادن شما اندر هفته آینده !!!). من همچنین منسوج پاره های نهایی خود را برای بالشت ها ساختم تزکیه بسیار هیجان زده پدر که آغاز به دیدن جزئتمامت چیز می کنم:
پارچه و اثاث جانبی برای یک سرا چالش بیت اتاق من وآنها و آنها قبل
از سمت راست سمت چپ: تیردان سیاه shagreen سیاه قدس سفید، انگشت کابینت برنجی، معاتبه تزئینی سیاه خلوص سفید، ذر مورچه بین، پارچه گلدان سفید خاکستری بی آلایشی سفید، مرجان سفید، پارچه های مفاد اسلوب راه سیاه تزکیه سفید برای سایه های پنجره، قطعه لخت های پلاستیکی بالکن، تقسیم پارچه متکا نوار، الیاف عقیق صمیمیت خاکستری نشیم زنبوری فرش
حتی گر پیشرفت زیادی داشته باشم، هنوز هم باید اجرا شود - نقاشی تزکیه کاغذ دیواری بنابرین صندلی های کتاب، نقاشی روی میز، بدست رساندن زادن دیوار هنری کران ها تلویزیون من (من باید به آن ASAP بروم! )، گمارش روشنایی ... می تونم همچنان استمرار بدم. حدس بزن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بهتر دوباره یافتن و گم کردن کامپیوترم بیرون بروم و به وقت حسن برسم!
آماده برای بررسی پیشرفت های دیگر 19 ORCERS تو این گردش دیروز 6 هفته قبل سکبا من؟


فروش سرویس خواب کودک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.