دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یک خانه چالش هفته 5: سایه های جدید صمیمیت چندی، نقاشی اخلاص نقاشی های بیشتر، صفا کمی دوباره یافتن و گم کردن هراس!

فقط یک هفته دیگر تا اینکه زمانی که حجره خانواده بزرگ آرم می دهد و تو حالی که من از دست بازگردانیدن تعدادی پیدا کردن چیزهایی در خانه لیست کار در این هفته گذشته، خود نمی خواهم بگویم که نفس را برفراز دنبال عکس منتظم فقط هنوز ...


خرید اینترنتی آباژور ایستاده
یکی دوباره یافتن و گم کردن چالش های خانه هفته 5 - مزه من می دانم، وقت حسن را به نظر می عده ده بار بدتر دوباره یافتن و گم کردن هفته گذشته درستکار است؟ قدام برابر از حین به من وآنها و آنها گفتم که من خیلی پیدا کردن یک عذرا پاکیزه آمخته شما نیستم بنابراین پهلو من اطمینان می دهم که تو زیر گردوخاک خراب (و بالاتر از آن!) پیشرفت های خوبی ایفا به جریان انداختن شده است. اول، چراغدان جدید خانه خانواده ما درون پایان هفته نوین آویزان شد و حیله و درخش دار است! (پست حایز برخی دوباره پیدا کردن لینک های مطیع است - بیانیه کامل افشای خویشتن را ببینید)
تفاوت بین آنچه که ما سرآغاز کردیم (روشنایی مسیر وحشیانه غلام روی تیرهای سقف) بی آلایشی این زیبایی (یافت اینجا) کاپیتان است!
درمان دریچه من دوباره به دست آوردن حامی ORC Shade Store نیز مسبوق شد و تو روز آخرین روز هفته (قوم یهود) آویزان شد.
من در آخشیج برنامه ریزی برای رفتن سکبا drapes بود، منتها ما در بیت خانواده شما گرمایش boardboard بود، و من درون مورد drapes رزین در برابر بخاری نگران بود، بنابراین من پهلو پایان رسید رفتن شوربا سایه های عریض رومی - من مانوس دارم نگاه سخت خود را، نازل و گران است!
سایر نو واردها حاوی میز صندلی جدید شما هستند - من با صندلی چرخشی VOLMAR IKEA در Unnered Gray رفتم که داخل واقع چک سفید سیاه بی آلایشی سفید است که از طرز دور خاکستری فایده نظر می رسد:


خرید اینترنتی لحاف لایت
من همچنین برخی از اسباب جانبی مشغول درگیر دل بسته کننده جدید دریافت کردم که اندر قفسه های کتابخانه ما پاکی میز به توجه ORC اسپانیایی Chairish بروید. شما کودک ها، تصمیم گیری بین حیوانات برنجی که دوباره پیدا کردن آنها تو سهام داشتند، برای کمبود ظاهر اصل نبود (من هنوز غم پس پیدا کردن این مرد شهوت انگیز بودم) لیک این فیل ها و دیس کوچک لاک پشت داخل پایان با دو لفافه موج رادیو دانه های دستان و برق دار شیشه ای دریا:
و یک لخت بهر نهایی جدید - قبلا در هفته عتیق قبل از تجربه نقاشی ماراتن، شوهرم را آش هم گذاشتیم تا میز جدید نفس را از طرف بلکور حمایت ORC بگذاریم. من فراز دنبال چیزی در ابعاد بسیار اختصاص و بلکور تبدیل شد پهلو منبع ارزان برای این شکست از خرید آنلاین، زیرا آنها پهلو معنای واقعی کلمه بیش پیدا کردن هزار گزینه بود. میز صندلی من گزینش شده است یک قطعه خلق شده پهلو خوبی مخلوق شده، منجمد برای قدر و من مشتاق آن ناتمام می آید نفع علیه و له روی بالا و طوری که من می توانم لحظه را فام آمیزی قدس یا رنگ متعلق را متناسب آش سبک فضای من.
همراه سکبا سرگرم کننده دریافت یک دسته دوباره یافتن و گم کردن چیزهای بسیار جدید آمد برخی از انصاف شدید عرق. من روش را روش دادم، ساعتها بیشتر دوباره پیدا کردن آنچه امید داشتم، نوارهای bracket را در اندر جعبه کتاب نقاشی میکردم؛ زیرا گردش طلایی را مانوس داشتم (که میخواهد کنار بنده روی زشتترین منهل روزی کتابخانه نفس تأکید داشته باشد):
من می خواستم براکت لا به غم متصل شوند، بنابراین قاطبه یک باز یافتن نوارهای 24 bracket را به همراه دیوارهای تو قفسه کتاب پس دوباره به دست آوردن شستشوی نقاشی کردیم صفا آنها را شوربا INSL-X Stix (برنامهای که به صورت چسبنده فراز هر چیزی) شروع شد.
و دیروز کارهای پیش دبستانی را روی میز بین دو تیردان کتاب به کاربستن دادم و شوربا استفاده دوباره به دست آوردن Bondo (که در مقدمه در طی نقشه shiplap خویشتن کشف شد) به کاربستن شد. اندر حال فراهم خیلی بی لطف سردمزاج است که داخل گاراژ کار کنم، بنابراین خود میخواهم اره های نفس را آش دفتر خانه مان در سالن نوا فحوا اندازی کنم. مونس من وبلاگ نویس خود آنی داخل هفته جدید بود صمیمیت گفت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ عکس دوباره به دست آوردن این قالب متاع خواب سیاه قدس سفید تو وبلاگ قبل دوباره یافتن و گم کردن قبل برفراز اشتراک گذاشته ام، بنابراین اینجا بروید !:
و آیا برخی از رد هنری را در اشکوبه به پهلو چپ جاسوسی می کنید؟ آنها طبع تصویرچاپی نقاشی کادر (در فریم های برنج درخشان زرق و برق دار) c / o قلابه که در سراسر تلویزیون آویزان خواهد شد:


خرید اینترنتی مبل استیل
لاما مورد علاقه خانواده این امت است! چنانچه شما تحسین می کنید که به چه جهت هنر خود هنوز پهلو جای دیوار بغل روی زمین است، دلیل این است که من عمر های بیشتری را برج می کردم که امیدوار بودم مقیاس گیری و نقشه ریزی وهن آسیب این چاپ ده صنعت را انجام دهم. ولیک من تو نهایت دیوارها را روی رنج گذاشتم ولو فاصله خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را راهنمایی کنند تزکیه من امیدوارم که این کنسول نه را درون کنسول رسانه های جدید خود (امروز {} درون دسترس تثبیت دهم!
همراه با نقاشی کردن میز میز، پایان دادن روی میز مبل پاکی آویزان کردن حرفه من، اندر چند خور آینده، خویشتن باید تصویر زمینه را در پشت صندلی های خود آویزان کنم، سبک جاکتابی ها صداقت میز قهوه، عکس های خویشتن را بگیرم تزکیه ویرایش کنم، بنویس آشکار پست، بی آلایشی ... .. آک! وضع جنبه هراس برفراز آرامی درون تنظیم ...
آماده است ولو ببینید که شرکای خویشتن در جرم ORC در این هفته ته چه هستند؟ خود می ترسم که سیاحت کنم چون فکر می کنم آنها تماماً چیز را پیدا کردن من بیزار می کنند، لیک شما کودکان باید یقیناً آنها را بررسی کنید!


خرید اینترنتی بوفه و ویترین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.