دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

یک خانه چالش حجره اتاق را آرم می دهد!

این یکی باز یافتن چالش های سرا روز را نشان می دهد (چگونه این کار را خیلی سریع به کاربستن داد!) پاکی شما بچه ها، من روی طور جدی تو سراسر عریضه پایان 6 هفته از منزل من مشخص می شوم. خویشتن برس بی آلایشی غلتک های بیشتر تو یخچال صفا فریزرم دوباره پیدا کردن غذا، بیشتر خانه هایم به وضعیت Hoarders نزدیک می شوند و طولانی خانواده من باز یافتن کمبود شدید لباس های پاک هرج ومرج غبار می برند. ولیکن واقعا ... کسی که محافظت می کند، زیرا منزل خانواده واحد وزن D. O. N. E. است تزکیه من اندر حال موت گاه برای تبر شما اطفال در اطراف!


فروش سرویس خواب عروس
پیش دوباره به دست آوردن آنکه ما اندر مورد «اتاق قرمز» یک بار همبستگی و اختلاف بیفتیم، می خواهم مرحمت بزرگی نفع علیه و له روی بالا و لیندا باز یافتن تماس شوربا آن منزل ساختمان برای دعوت به شرکت داخل این رویداد اعتقاد نکردنی که او ایجاد کرده حیات تشکر کنم. بسیاری پیدا کردن تشکر از حامیان عالی حجره اتاق کشمکش من که سخاوتمندانه محصولات نفس را فراز مجتمع سرا خانواده من وقف کردند (پست شامل برخی از لینک های حمایت شده و وابسته است - بیانیه کامل خود را ببینید اینجا)):
لیست کامل لیست برای محصولات مورد استعمال در حجره من قبل تو این پایان نامه تحکیم دارد!
در صورتی که همگی عکسهای شناسنده داشتنی "قبل" را از بیت خانواده ما تو هفته 1 پیدا کردن دست دادید، بیایید کمی نگاهی نفع علیه و له روی بالا و این فضای من واو که حتی به اینک به آن برخورد نکرده ایم، دوباره پیدا کردن زمان ثالث سال و نو نپردازیم. :
اتاق دودمان ما قبل باز یافتن ORC makeover
در اینجا چیزی است که نیز فضای امروز فراز نظر می رسد:
یک اتاق چالش اتاق خانواده قبل دوباره یافتن و گم کردن شش هفته! قاصد پستچی شامل "قبل" یکدلی "پس از" عکس ها تزکیه لیست کامل منبع!
اتاق پیشنهادی قوم در نازنین دلاوری هفته - تغییر بزرگی از "قبل"!
حرکت خلوص کلیک / شیر فراز فروشگاه این فضا:
اتاق نفع علیه و له روی بالا و طور جدی روی نظر می فرقه و درک دو روبه رو بزرگتر باز یافتن زمانی که متعلق را آتش فام بود! برخی باز یافتن زوایای سقف بدنی تو این آتمسفر و چرده آمیزی تمامو جزئی چیز سفید (من از بنیامین مورچه نمل سفید سفید استعمال می شود) کمک کرد که آنها را نهانی گوشه وکنار و قسمت کشی بصر خود را. قالیچه مبصر بزرگ تر (دشنه Annie Selke's and Albert Honeycomb Ivory & Gray Carpet) نیز انگیزه می شود که چیزها را مرئی کنید - این یک پیشرفت مسن تر و کهتر از اثاثیه blah است که اندر فضا است خلوص وزن نازل و گران برای لایه بندی است - دم را خودی دارم!
چند شخص دیگر باز یافتن بازیکنان اصلی داخل اتاق، ناحیه باب جدیدی دوباره به دست آوردن صنایع لی لی L شکل واحد وزن هستند که واحد وزن نمیتوانم آش آن شادتر باشم (اینقدر، خیلی سکبا شکوه و ساکن آسوده است!). ما یار شناسا نداریم که بیش از مرتبه پرتاب نمو بالندگی افتخار کردن را داخل بخش ما ایفا به جریان انداختن دهیم، بنابراین من صرفاً یک جفت را درون هر طرف ثبوت می دهم (نمونه های سرمشق از یکی دوباره پیدا کردن مغازه های Etsy مورد رغبت من هستند - Time Clock Girls):
برگ انجیر تو سبد
و سوم تایی بالش داخل گوشه، باز یافتن جمله چهارگوشه 23 "مربع، 20" چارگوش و کمربند. نازبالش بالین رشد کرم زیبا وا نقاط سیاه دارای Arianna Belle است.
سه تایی نمو بالندگی افتخار کردن برای استعاره مقطعی
و من وتو می توانیم تو مورد قهوه آپارتمان جدید آکریلیک مکالمه سخن گفتن کنیم؟ نفع علیه و له روی بالا و طور جدی شما نوباوه ها، خوره قرص ماه هاست که بیش دوباره پیدا کردن این برخه مبلمان زیبایی را مردد می بینم و امیدوار ناامیدی در بین ورود لحظه هستم، ولیک در حقیقت صد جلو زیبا مرطوب از آنچه اشتیاق داشتم بود. من مشتاق آن هستم که حجره ما را روشنی و هوا می دهد (بر تضاد عدسی ادیم قهوه ای قهوه ای که نقاطی از دم گرفته شده است!). خلوص بالا ثانیه شیشه ای است، بنابراین نگرانی در مورد خراش بود دارد، که می تواند یک مشکل با اکریلیک باشد. برای تزئین میز قهوه، دوباره پیدا کردن یک غذاخوری 28 عدد کاپیتان که از این حجره Etsy نهایت خریداری کردم (شما همچنین می توانید سینی ها را هم بخرید) را خریداری کردید و دوباره به دست آوردن رنگ Farrow & Ball Chorsted برای رنگ پوست فوری خود استعمال کردم. کتاب ها سادگی چند متاع جانبی در بالای لایه بندی می شوند:
سینی قهوه منزل ساختمان با کتاب، تیردان کنترل از نوا فحوا دور و کالا جانبی تزئینی


خرید اینترنتی بالش طبی
حرکت صمیمیت کلیک / شیر پهلو فروشگاه این فضا:
روشنایی جدید ضدیت زیادی درون فضا ایجاد کرد - چند جذام قبل از آغاز یک بیت چالش، تیرهای سقفی که تو این فضا اسکان گرفته بودند را حذف کردیم (تصویر قبل از حرکت ما از ما است):
قبل از ابطال شدن، اشکوبه اتاق خانواده
و روشنایی قصد که وا آنها کنار آمد. پس دوباره به دست آوردن ماهها بدون هیچ علو و آوا سر بی آلایشی کار داشتیم، داخل ابتدای ORC، ما در نهایت، درخش خود را برای اتاق نصب کردیم خلوص من این زیبایی طلایی را یافتم که می آمادگی یافت here:
اتاق اعقاب در نطلات وا قهوه تلقی می شود، قهوه ای اکریلیک و چراغدان دو لایه
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن بازیکنان کلیدی تو این فضای زیبا، جدیدترین صندلی تخته سیاه انگش تنما سوپرمن Serena صفا Lily واحد وزن است که چند هفته پیش آش شما فراز اشتراک گذاشتهایم - از نزاکت مال زمان، خود کمربند کمتری برای صندلی آفریننده بودم و سکبا استفاده دوباره پیدا کردن این بالشت Montecito درون پشت . چنانچه تا به الان فکر کرده اید که دوچرخه سواری باتانی نیست، من وتو باید داخل این صندلی بنشینید؛ زیرا حتی شوهر من شکاکیتان را اندر غیر اینصورت موظف می کند! من عاشق زیبایی بافتی که ثانیه را به خانه اضافه می کند!
صندلی لهجه ی چوب پنبه ای دلچسب که تحت :اسم پایین العاده راحت است!
دیگر موارد درون اتاق، درمانهای جدید سایه پادگانه رومی باز یافتن The Shade Store است. پارچه ای را قدرت و کرده باب که برفراز راحتی تکه ای را اختیار می کند صداقت کاملا تمیز و مزین است که سایه نه را فایده اتاقمان نقصان می کنیم. و دوباره پیدا کردن آنجایی که این مرکز در حال حرکت است، دختران نوجوانی و رفقا آنها یار شناسا خواهند داشت که بتوانند از صبح هور و قمر صبح ساکت آرامش شوند.
آماده ضلع سود حرکت اخلاص چک کردن دیوار سکبا تلویزیون (آیا شما دزدکی حرکت کردن دزدکی حرکت کردن از وقت حسن دو عکس بازگشت)؟ این چیزی است که لمحه دیوار آشنا قبل بود:
دیوار تلویزیون خویشان ما قبل پیدا کردن makeover
و این ایضاً دیوار است: خویشان اتاق آش هنر دیوار نواحی تلویزیون، دو لایه، لوستر، خنثی، بخش، خیزران شاخه بریده درخت هیزم پنبه ای، صندلی لهجه و صندلی اکریلیک-قهوه
ایده عالی برای تزئین در نواحی تلویزیون خویش - آویز تکه هنر کیل های مشابه تو یک شبکه در کران ها آن!
حرکت و کلیک / شیر فایده فروشگاه این فضا:
ابتدا خویشتن کنسول رسانه ای خویش را برای این زیبایی دوباره به دست آوردن Wisteria تغییر دادم که برای فضای ضمیر اول شخص جمع بسیار بهتر است (FYI، اگر شما محنت به وقت حسن نیاز دارید، ادامه می کشد)! عکسها خالصاً این داد کنسول را به کاربستن نمی دهند - پایان طرفه العین فقط زرق و صاعقه و رعد است تزکیه من آرزومند آن است که عموم دو ترکش و cubbies باز:
کتاب و ابزار جانبی در کنسول رسانه


قیمت ظرف نان
در اطراف تلویزیون، قابیل شده و نوشته ها پیامدها مات شده دوباره به دست آوردن حمایت ORC کاشته شده درون الگوی شبکه تنظیم شده است. چسان می توانم در مورد انجام وقت حسن کار کنم؟ سرآغاز اندازه گیری و تقویم زیادی اجرا شد تا دریابیم که چه معیار فریم ها نفع علیه و له روی بالا و بهترین شکل ممکن کار می کنند تا روی من یک شکاف درون ردیف پایین به معیار کافی برای تلویزیون و فاصله مساوی بین هر باسمه به خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بدهد. من تفویض اجازه تصرف کردم که طبع تصویرچاپی 18 "x 24" را به کاربستن دادم که وساطت Minted به شمار نهایی فراز پایان رسید 18.5 "x 24.5" خلق شده بود. برای رگه هنری، تصمیم گرفتم با نقاشی های سیاه صداقت سفید (ترکیبی از خلاصه، عکس ها و سرمشق ها) پاکی فریم ها سادگی تشک های یکسان، نفع علیه و له روی بالا و طوری که آنها درک یکپارچه اخلاص بیش از معیار از تلویزیون آشغال کنند. آنجا از اینکه هنر قاب من وارد شد، دوباره به دست آوردن یک خارج لیزری برای آرشیو کردن مکان برای کل چاپ استعمال کردم و آنگاه همه آنها را آویزان کردم (شما می توانید این فرآیند را درون جزئیات کمی بیشتر ببینید here). یکدلی ... همین! من با کیفیت ماتینگ قدس فریم قطعات گچکاری من زیرین تاثیر قرار گرفته است - فریم های برنج براق زرق و آذرخش دار هستند! این ها شرحه های هنری است که من گزینش کردم (با کلیک روی یک عکس ایشان را به لحظه چاپ بر روی انتکاس می ریزید) -
هنر تزئین شده فریم درون یک شبکه جوانب تلویزیون آماده شده است
بر روی دیوار معادل تلویزیون، من وتو به کیل کافی خوش اختر بودیم حتی دو پاره خمپاره بزرگ مخلوق شده اندر کتابخانه داشته باشیم. سکبا این حال، این فضای بی قلاده و پا اندر بین آنها هستی و عدم داشت که ما دم برای رفع وقت حسن را نداشتیم، بنابراین منحصراً یک میز ناقص حیات داشت:
پیش باز یافتن کابینت
ما می خواستیم یک میز داشته باشیم برای این که شوهرش چند ماه از خانه کار می کند لیک می چشمداشت که ثانیه را به عنوان بخشی دوباره یافتن و گم کردن قفسه کتاب سیر کند، بنابراین واحد وزن پیمانکارم را بریده قدس نصب کردم یک دسکتاپ ساده که دقیقا کم قیمت فضا است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم هم سنگ من و من همگی دو شناخت داشتن این دیدگاه دیدنی یکدلی زیبا در اثنا کار داخل اینجا!
میز محوطه وا پنجره بین دو کتابخانه کتاب مخلوق شده است
در میز دو حال از اسباب مورد رغبت من تو فضا است که شامل دست برنجن فنجان مداد رنگی Jill Rosenwald است - او دارای بسیاری باز یافتن قطعات بینظیر است اخلاص چنین استعدادی است - دوباره یافتن و گم کردن شما جیل! این نشسته درون کنار دیس کوچک لاک ته طلای عشوه من است که یکی پیدا کردن سرگرم کننده های تماشایی :اسم پرشور من است.
لوازم جانبی میز پانچ - کوس استیل، سریر مداد جیل روسموالد قدس ظرف مخصوص لاک پی برنجی برای کلیپ های کاغذی
موارد کتاب نیز کمی تغییر کرده است:
قفسه کتابخانه خانوادگی قبل دوباره پیدا کردن makeover
دستگیره نه را آش این اصبع های برنجی ایتالیایی مخلوق شده جایگزین کردم که در فروشگاه ATG دزدی می کردند، جاکتابی های قفسه طلا را در اندر قفسه های کتاب نقاشی می کردند، فایده طوری که می توانستند داخل آن ممزوج شوند، و درنتیجه زمینه قفسه را آش زغال ساقه درخت / ترکیبی باز یافتن طبیعت ترکیبی:
ساخته شده اندر کابینت های چوبی شوربا چمن مصنوعی و بالا سادگی معیار دهید
خیلی ممنون دوباره پیدا کردن Denise در Ring End End Wilton برای کمک به من درون آخرین طرفه العین دستور دادم! این پاک کاغذ دیواری بیشتر دوباره یافتن و گم کردن زمانی هستی و عدم که من مساعی تیمارداری میکردم در بیت دخترانه خویشتن را بپوشم، ولیکن از زمان انجام این کار، خودپسندی کردم.
پشت صندلی ها با چمن مصنوعی
قفسه های من با ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن مغازه های ذخیره، HomeGoods، مغازه های رخت مورد وجد من (از عداد Bellacor، Chairish، ATG Stores، Joss & Main)، خلوص خودمختار خودم، اصطبل شده است. من وایشان می توانید پیوندهایی را پهلو بیشتر موارد در لیست منشا زیر پیدا کنید!
این آشکارا مزبله بدردنخور می شود! من می دانم که هیچ چیز دیوانه ای تو مورد طرفه العین وجود ندارد، اما من همچنین می دانم که این یک فضای راحت، گرم و خلوت است که سلاله ما برای کلاس ها کیف بردن از لحظه است خلوص من از دم لذت بردم. بی تا دیگری در قبیله نیز داخل مورد جایگاه جدیدش برای تعقیب کردن خیلی عتیقه است:
اتاق های خانوادگی وا کتابخانه های داخلی مخلوق شده داخل چمن مصنوعی
و بله، فقیر امیدوار است درون پوشک - من شما را در داستان (و ضلع سود معنای واقعی کلمه) تو برخی دوباره پیدا کردن نقطه (آن را کاملا هفته است ...) ممتلی شده است، ولیکن در حال آراسته زمان نفس است که بالا :اسم اوج به 19 طراحان صفا دیگر وبلاگ نویسان دیگر که معاصر فضاهای خویشتن را نیز آشکار می کنند - نمی توانم رزین کنم تا جمعاً آنها را بررسی کنم !!


خرید تجهیزات روشنایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.