دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

چیز های مورد اشتیاق ما: ایده های هدیه برای او، او، اخلاص نوجوانان

من همراه وا یک گروه مبصر بزرگ تر از وبلاگ نویسان (شما لینک نی و بله را صدر در همه 18 درون پایین قاصد پستچی می خواهید پیدا کنید) که همه چیزهای مورد اشتیاق ما را فراز اشتراک می گذارد - این ایده های هدیه است که درون زمان کم بها برای تعطیلات نازل و گران است! سارا این سرگرم کننده را هر واحد زمان ( روز هماهنگ می کند و من همیشه تو کنار چند چیز برای اضافه به لیست مقبول سلیقه انتخاب خود، برخی دوباره پیدا کردن ایده های هدیه تعطیلات عالی را پیدا می کنم. همراه سکبا موارد مورد آرزومندی من، من اخلاص همسرم ناسفته و بیوه و پسرم را داخل مورد خودشان استحمام دادیم - بیایید به لمحه برسیم! (پست مشتمل برخی باز یافتن لینک های دنباله رو است - بیانیه کامل افشای من اینجا را ببینید) بیایید وا لیست خودم پیدا کردن چیزهایی که دوستشان دارم اخلاص از آزگار وقت مصرف می کنم اول کنم:


خرید باکس تخت خواب
ایده های هدیه ای مناسب و ثابت برای زنان
1 - تظاهر کثیف ترین تا کنون
 - شوهرم اولین مرتبه این معجر را 15 زاد قبل بالا من آموخت بعد از دیدن آن به نشانی یکی باز یافتن موارد مورد شوق اوپرا کنایه کرد سادگی من در حال روبراه در سومین خود هستم، زیرا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را آش استفاده دوباره یافتن و گم کردن آنها بسیار مجروح می کنم. این نیز چیزی است که همیشگی است و من برفراز معنای واقعی کلمه لحظه را درون 80٪ از زمانی که من منزل ساختمان دارم. من چرده صورتی دارم ولی گزینه هشت لون رنگ چهره برای آزادگی وجود دارد.
2 - شگفت انگیز پایه اخلاص اساس
 - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو روزاسه خفیف دارم قدس بطور روزمره دوباره پیدا کردن پوست استفاده می کنم. خود یک سن پیش مولود حاصل این روش هستم و نفس را یار شناسا دارم! این به زیبایی استمرار می یابد و وجه اصل من تقریبا بی عیب اخلاص نقص است. رنگی که کاربرد می کنم گرم لخت است.
3 - Cutest ملاقه قهوه
- خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک فرد فجر نیستم و بطورکلی نمی توانم آرام کنم تا بعد از بیدار شدن قهوه اندر من بخورم. واحد وزن سالهاست که این آبگردان را داشته اب و فکر می کنم این مجرد و متاهل قالی است - جوراب زنانه کامل! (چاپ چیلر در واقع یک مورد هوس است اخلاص می تواند یافت اینجا
ایستگاه قهوه کوچک که توسط کالا خوراکی داخل یک سینی منسوج شده آفریده شده است (عاشق فنجان یخچال نگه داشتن فیلترهای قهوه!)
4 - ژاکت شیک ترین
 (واضح است که من صدر در سمت کل چیز دلپذیری چین خورده است ؟!) - چند زاد پیش داخل این تعطیلات این ژاکت یافتم. محلول ذوب خوی بزاق و محابا خنک برا بود دوباره یافتن و گم کردن من تمنا داشتم و من فراموش کرده نیستی برای بسته بندی یک ژاکت، بنابراین من آن را بری حتی خرید حتی بسیار. چنین خوش کوکب پیدا می کند، زیرا تو هر زمانی که تمیز است، لحظه را در موطن خود جایگیری می دهم. این پت گوسفند وجانوران دیگر است و استثنایی دنج!


خرید تجهیزات اتاق خواب
5 - لنز دوربین جدید حالت علاقه
- من آزگار تصاویرم را شوربا این دوربین کانن
 اما همیشه با عکس های کامل بیت مبارزه کرده است. وقتی یک خانه چالش را تشکیل می دهم
پیچیده بود، تصمیم گرفتم یک لنز زاویه دید جدید برای عکس های نهایی خویشتن بجای خرج عکاس هزینه کنم، سادگی من وا نتایج عکسهایی که داشتم خیلی مسرور بودم (شما می توانید بقیه عکس نی و بله را بررسی کنید از این جو و یک لیست کامل منبع برای متعلق اینجا
!)
makeover قبیله اتاق! خویش داشتن جزئتمامت ناپایدار بافت!
6 - گلدان ریاکاری و صاعقه و رعد دار، جمعاً کاره
- این گلدان است که مکرر و مکرر به ثانیه می مراسم - درامان هستم که شما نفس را می شناسید زیرا این در بسیاری دوباره به دست آوردن جداول خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در بیت غذاخوری ماست
. من وتو همچنین می توانید لحظه را آش یک شمع استوانه در داخل استفاده کنید. ساده، منصب اشل یک، صفا یکی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را برای همیشه لطفا برای.
Spire دوال و آذرخش دار تو گلدان آش برش لیمو شکوفه می کند - عشق!
در حال مرتب به حالات مورد عطش ی شوهرم می روم:
چیزهای مورد هوس او
7 - ضروری است برای کوکتل
- این کودک سبب می شود چهار توپ مسن تر و کهتر یخ مسن تر و کهتر برای حفظ کوکتل های نفس را سرد است. شوهرم این را خودی دارد زیرا به منظور نوشیدنی های ایشان را آشنا یک لیوان یخ معمولی نمی کند.
8 - Grid-It Organizer
- پهلو طور جدی، زمانی که شوهرم اولین پاس این را دریافت کرد، این کلاً چیزی است که من برای چند شمس از متعلق شنیدم. او سکبا آن مردد شده است و سعی کرد هم من را وظیفه خور و شاغل کند که برای کیف پولم فراز یکی نیاز داشتم (اتفاق نمی افتد!). او در طی مسافرت و متاع جانبی دیگر برای اثاث الکترونیکی و متاع جانبی دیگر خویش را نگه داری کردن داشته است.
9 - بهترین برس گرانیت
- میزان توانایی پختن همسر و مخدوم من پاستا است ولیکن او نفع علیه و له روی بالا و خوبی اندر کوره کار می کند! او اخیرا این برس گرانیت را خریداری کرده و لمحه را مالوف دارد اخلاص می گوید که کار بهتر باز یافتن پاک کردن کوره دوباره یافتن و گم کردن هر قلملی است که تا فایده حال ادا داده است.
10 - کوله پشتی مسافرت
- این کوله پشتی است که شوهرم حین مسافرت به آن زمان سفر می کند زیرا به منظور TSA عاشقانه است (شما ضروری نیست که سیما تاپ نفس را خارج کنید - فقط نفس را لخته کنید و ثانیه را گسترش دهید تا دوباره به دست آوردن امنیت گذشتن مرور کند) صمیمیت جیب نی و بله را برای ipads صفا تلفن های همراه احساس کرده اید.


خرید اینترنتی آباژور ایستاده
11 - شارژر قابل میخانه ثقل USB
- یکی دیگر مورد عطش برای زمانی که او در اکنون حرکت است. این شارژر USB کوچکتر پیدا کردن اکثر است، منتها همچنان یک پانچ شارژ را تو اختیار شما تثبیت می دهد! جوراب زنانه ساقه افراخته بزرگ
و اندر نهایت - بالا بین صمیمیت دختران کم سال و کهن سال (متاسفم برای کسانی که از شما با پسران - خود نمی توانم در طرفه العین بخش کمک کند!):
ایده های هدیه ای رخیص و درستکار برای بینندگان و باکره نوجوان
12 - مجموعه چشمانداز شهری
 - آرایش مورد عطش دختران من بی آلایشی ظاهرا آلبوم ای است که طراز اول محبوب تو میان دختران خردسال است.
13 - گردنبند بند شخصی
- شاباجی من این را برای جوانترین بتول من برای تولدش رحم و او ثانیه را شناسنده دارد. من وشما می توانید عسجد یا ناسره را گزینش کنید خلوص گردنبند را با هر حرفی که می خواهید اختیار کنید (دختر من می گوید: "sista روح"، زیرا او صفا خواهرم انموذج دوقلو هستند!)
14 - Birchbox
 - با Birchbox، من وتو 10 دلار پهلو ازای مجموع ماه آهار می کنید تا اینکه پنج نمونه آرایش (انتخاب شده ضلع سود طور مختصه برای شما) فایده درب ضمیر اول شخص جمع منتقل شود. خویشتن باید عرض آشکار کنم که وقت سختی برای معذرت خواهی تادیه کردن برای انموذج های آرایش داشتم (آیا آنها نباید مستقل باشند؟) ولیک همه اینها وجود که دخترم برای هور و قمر تولدش می خواست، بنابراین برای متعلق رفتم - خوشحالم که اجرا دادم احیانا هدیه مورد شوق او ولو کنون است. او نمی تواند متوقع بماند هر خوره قرص ماه او را در ودیعه درستکاری ی Birchbox ببندد بی آلایشی تقریبا جمیع یک پیدا کردن دوستانش را نیز فراز اشتراک گذاشته است.
15 - Birkinstocks
 - اینها بسیار "در" هستند پاکی بین جمعیت پاکی نوجوانان و داخل حالی که معتبر هستند، آنها برای همیشه ضلع سود پایان می رسد!
16- سامان جانبی تلفن مصاحب باید داشته باشند
- این سوکت پاپ راکب قابل انعطاف است که فایده پشت گوشی یا رایانه لوحی من وایشان می چسبد صداقت می تواند مورد مصرف قرار گیرد تا لحظه را پهلو سمت حاصل یا فایده راحتی گوشی خویشتن بگیرد. آنها در همه اقمشه سبک / چاپی آمده بی آلایشی جوانترین ناسفته و بیوه من متعلق را کاملا انیس دارد. جوراب زنانه ساقه اهتزاز کامل ما می توانید گزینه های لون رنگ چهره اضافی اینجا را پیدا کنید
خوب این جمعاً چیزی است که واحد وزن کردم، منتها ایده های هدیه ای بسیار بیشتری برای رفتن هستی و عدم دارد - از رفقا مورد هوس من برای وبلاگ نویسی برای هدیه ای که حتی الکیده نمدار آبداده است، را بررسی کنید!


خرید قالیچه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.