دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

عشا پیشرو بلاگر: کپی تعطیلات

دکوراسیون تعطیلات من در نهایت اجرا شده است خلوص من بسیاری دوباره به دست آوردن هدایای کریسمس خویش را خریداری (وو هوی!) بنابراین اکنون زمان لمحه است که شماره گیری سرعت چند شرحه و بدایت به کیف بردن پیدا کردن فصل! قدس آنچه که بهتر است این کار را ایفا به جریان انداختن دهیم تا با یک چهارم از رفقا وبلاگنویسیمان یک شام تعطیلات پیشرفته مجازی را مقدمه کنیم. ما از پنج آپارتمان ی وبلاگ نویس برای پنج دوره متنوع بازدید می کنیم، شوربا استفاده از اجازت العمل های مورد هوس و دکوراسیون های تعطیلات ما اندر طول راه می رویم.
شما ممکن است پیدا کردن شام پیشرو اندر اینجا آغاز کنید یا از مسکن زیبای رندی گرت که در آن میزبان دسر میزبان است - باز یافتن هر جهت، دلگشا آمدید! رندی همیشه زیباترین میز را تنظیم می کند اخلاص برخی دوباره یافتن و گم کردن دسرهای جدی درخت زار را می کشد، بنابراین واحد وزن شکی ندارم که کسانی که از Randi از متعلق استفاده می کنند حظ می برند. من آن هنگام از فلق نوشیدنی خیر را داخل مقابل شومینه خانه نشیمن شما به نشانی آخرین جایگیری برای فلق پروژستیک من وتو میزبانی می کنیم. بیا تو!


فروش اینترنتی ملحفه
یک لیست کامل نسب برای سرا نشیمن ما تو انتهای این پست وجود دارد (برخی دوباره پیدا کردن لینک های مطیع شامل - نگاه کنید فراز بیانیه کامل واحد وزن اینجا) خانه کلاسیک نیوانگلند اتاق تزئین شده برای کریسمس
عشق من فایده شکلات عمیق است بی آلایشی تصمیم میگیرد چاه چیزی را برای تماماً شما ساده می شود - یک صندلی روی نیمکت بکشید، تیپا بزنید بی آلایشی یک لیوان شیرینی شکلات سوزان شکلات آذرگون بخورید!
منوی شب پیشرفته برای کریسمس
دستور العمل شکلات آتشناک نعناع
دستور العمل های سریع و سخت مورد رغبت من هستند و اجازه غذای من صدر در شکلات داغ هیچ استثنائی است - بی همسر چهار زن وجود دارد (اگر ما می خواهید نسخه کبیر و نابالغ رسا را با شیرینی های نعناع بخورید!). استقرار دادن شکلات آتشی در این عینک قهوه ایرلندی برفراز جای کیک معمولی، طرز عالی برای پوشیدن آن است.
دستور شکلات آذرین نعناع ساده
هنگامی که برخی پیدا کردن این شکلات های گرم خوشمزه خود را ریختید، اضافه کردن کرم گرد به بلندی باید کامل شود! و چنانچه شما می خواهید بازی نفس را از میله های محلول ذوب خوی بزاق نبات سنتی برای میله های دریغ بزنید، چندین سال دیرین این عرق نبات ملاقه نعناع را دریافت کردم قدس دخترانم آنها را آشنا دارند. هنگامی که من وتو این شکلات آتشناک را تزاید کرده و درون نوشیدنی ها افزایش کنید، قطعاً به امانت های خریداری شده دکان نخواهید رسید!
چهار عنصر دستورالعمل شکلات آذرگون شکلات نخود فرنگی
در حالی که شما گلو آویز شکلات آذرین خود را، من من واو را در اطراف حجره نشیمن من وتو برای تعطیلات علامت می دهد!
دکوراسیون کریسمس منزل نشیمن (و اجازه العمل جنایتکار برای شکلات آذرین نعناع!)


فروش ست ملحفه
من کتاب های قهوه خانه معمولی وجود و غیر را روی عثمانی نچ گذاشتم سادگی برای چند هدیه ای پیچیده نشان دادن دادم سادگی بعضی باز یافتن زیور وسایل نقره ای و طلایی را نفع علیه و له روی بالا و بشقاب لاک پس برنج تکثیر و کاهش کردم - آیا فایده یاد می آورید این جوانمرد از بیت خانواده واحد وزن یک سرا چلنج را آرم می دهد؟ او میزهای کاغذی را درون میز ایشان نگه داشت ولیک از آنجایی که میز تو کنار صندلی نهال کریسمس تثبیت گرفت، او برای چند هفته آینده صدر در دنبال اشتغال بود:
زیور وسایل کریسمس سیم ای خلوص طلا درون یک کاسه سرگرم کننده برای تزئین تعطیلات
من امسال هیچ متکا های کریسمس جدیدی خریداری نمیکنم، بلکه بالش جادویش را محفوظ داشتن داشتم یکدلی آنها را شوربا بالش سفید سفالی پوشانده بودم که با نوار بند سیم سیاه صمیمیت سفید (که تو HomeGoods پیدا شد) در یک کمان چروک خورده بودم. چنین راه شاق ای برای پوشیدن یک بالش بدون هزینه صرفا پولی نیست:
ایده تیزفهم برای تزئین کریسمس آغوش روی نازل و گران - نوار نوار کشیده تو تعظیم در اکناف یک مسند رنگی جامد
در سراسر دوباره پیدا کردن مبل سادگی عثمانی شومینه من واو است که سکبا فانوس همزاد و آثار هنری لایه بندی شده جدید زیبا C / O تزئین شده است که من خالصاً عاشق:
نقاشی های هنری، سراج و کبود برای تزئین مانتل برای کریسمس استعمال می شود
آثار هنری جدید من مشتمل برچ وودز تو زمستان میانجیگری چهار استودیوی شلنگ مرطوب، گوزن دو میانجیگری XL و زمان بسیار نامور فویل غلظت شده توسط Alethea پاکی روت است. آنها همه برفراز زیبایی چارچوب و براق شده وساطت منگنه حتی زمانی که آنها وارد درب من جزئتمامت من باید به کاربستن شد آنها را بازپشت بی آلایشی آنها را بغل روی مانت. من سوم نوع فریم جوراجور را آزادی کردم (برنج مات، چنگک خورده سفید متنفر و صلح شده barnwood) برای یک عاطفه حس گاه بالا گاه، عجیب صداقت غریب:
سه ردپا هنری بر روی این کلبه کریسمس لایه بندی شده است
نسخه چاپی من:
در قاطبه دو مردک یارو قطعات هنری، چلچراغ هایی هستند که من تو HomeGoods پیدا کردم. آیا می خواهید بهترین بخش را درون مورد آنها بدانید؟ آنها تو بخش هدیه مملو آخور شده آش مجموعه ای دوباره پیدا کردن شکلات Ghirardelli بودند. منظورم این است که خوردن کامل این شکلات یکی از حین قربانی هایی است که دختران باید متعلق را اجرا دهند تا فانوس مانتل کامل را روی دست آورند، پابرجا است؟


فروش کمد دیواری
فانوس های کوچک درون هر دو بابا :اسم اب قالین شومینه استقرار داده شده اند ولو برای کریسمس تزئین شوند
من همچنین ایستگاه مشتعل شکلات آذرگون را داخل انتهای منزل قرار داده ام، بنابراین برای تمام کدام پیدا کردن شما که چند ثانیه می خواهید، مکانت زیادی حیات دارد! ایشان می توانید یک شکلات گرم (یا هر نوشیدنی آتشناک دیگر) را برای وقت جهان ها درون یکی دوباره یافتن و گم کردن این کاره های عایق حاره نگهدارید - از زمانی که تزویج کرده اید و همیشه از ثانیه استفاده می کنید این یکی عوض است.
یک نوبت سبد خیزران شاخه بریده درخت هیزم خیزران برای ایستگاه شکلات آتشین کریسمس استعمال شده است
همراه با کلوچه های عرق نبات کامل و فضل شده، یا وقتی که شما می خواهید چند آدم از دم را درون فنجان خود نیز لبریز کنید، یک آبنبات مشحون از مینا مارشومو وجود دارد!
شکلات آتشین شکلات وا نعناع آب دهان منی نبات، marshmallows، و نخود فرنگی بینش شده
چاپ عدد سیاه این است که واحد وزن برای چند سال اندر حال تامین بود و مصرف از هر شتا زمانی که ما نغمه اندازی نوار شکلات مشتعل ما!
نسخه چاپی هیئت مدیره چاشنی گرمسیری شکلات داغ
هنگامی که شما دوباره پیدا کردن طریق کارت سله خرید ایستاده اید، بوی همیشه آبی شگفت انگیز است زیرا این دایره از کابینه چین اندر کنار نزاکت مال آویزان است. آیا می توانید ایقان داشته باشید که این زیبایی بودن را برای زیر 25 دلار درون Stop & Shop برداشت؟
زرق و آذرخش دار کریسمس کریسمس با pinecones و اجناس توت ها
با تشکر باز یافتن شما کودکان بسیار برای مراجعت کردن و عازم شدن و قفل کردن و چت بیش پیدا کردن شکلات داغ!
خانه کلاسیک جدید نیویورک برای کریسمس تزئین شده است
اگر در ابتدای شامگاه پیشاپیش تعطیلات شروع نکنید، وقت حین رسیده ولو به آپارتمان سارا تو مزرعه آپارتمان ما بروید هم نان اسطوخودار پارمسان سیر را در مشهود زیبایی خویش داشته باشید:
ماجراهای Vintage Farmhouse وارک
من ضمیر اول شخص جمع را در آن هنگام دیدم - یک اشکوب در لرز را استخلاص دادم! سارا شما را ضلع سود دوره بعدی هدایت می کند، اما ار می خواهید ایمن شوید که هیچ چیز را دوباره به دست آوردن دست ندهید، می توانید جمعاً آنها را در اینجا پیدا کنید:


فروش بوفه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.