دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

روال دکوراسیون خانه که من مالوف دارم

در این پست: پیدا کردن دیوارهای نقشدار و بی نقش رنگ شده صدر در چوب کابینت چوبی طبیعی، مبلمان اکریلیک و موارد دیگر، من در مورد گونه طراحی مورد عطش من برای 2017 دیشب!
شما نوباوگان همه می دانند که واحد وزن دکوراتور استثنایی مرسوم، ولیک من خودی دارم روی دنبال روند دکور خانه و آزادگی کنید یکدلی تعدادی را برگزینی کنید برفراز ترکیب خویشتن در مسکن برای حفظ لحظه احساس ابتکاری و جالب است. همیشه در ابتدای تمام سال به نظر می رسد جوشش ایده ها بی آلایشی محصولات جدید است و درون سال 2017 هیچ استثنایی نیستی ندارد - من باز یافتن آنچه تاکنون دیده ام هیجان زده هستم! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم که مشغول درگیر دل بسته کننده است که روندهای دکور منزل ساختمان من را دوست داشته باشم صفا ببینم آنچه که کلاً شما درون مورد آنها فکر می کنید (پست جامع برخی باز یافتن لینک های طرفدار - بیانیه کامل بین در توانایی اینجا).
دیوار جاکتابی بندی شده


خرید چراغ آویز
من فراز طور جدی اندر مورد این روند ماز خورده اب و از کامل گزینه هایی که برای کتابخانه های براق براق مالوف این کتابخانه های سفید و آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو زرق و آذرخش دار مصرف می کنم را آشنا دارم:
قفسه های برنجی دیوار مستقیم - خدعه و صاعقه و رعد دار!
انبار سفال
آیا می توانید خیال کنید که چقدر پیدا کردن این فضای کاری بیشتر احساس می شود درون عوض روی جای استعمال از کتابخانه های کتاب های سنتی؟ خود تمایل صدر در طراحی آسان و کلاسیک دارم، فراز طوری که خطوط پاک برنجی یکدلی سفید وا قفسه های سطحی روی طور دقیق دقیقا هم نگاهی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم در مشرب مقام خودم انجام دهم، لیک اگر مونس دارید یک ریمل مژه خلوص ابرو، این جوز و برنج برازنده تنظیم جاکتابی دیوار مستقیم ممکن است بیشتر سبک من وتو باشد:
قفسه های دیواری برنجی جوز و برنج
الم غرب
دیوارهای سفید یا تاریک (خیلی زیاد بین!)
دیوارهای سفید طور گرم تو سال 2016 وجود و در حالی که خویشتن فکر می کنم که آنها درون سال 2017 محبوبیت خود را امتداد دهند، دیوارهای منقش تیره صفا تاریک ضلع سود آنها اتصال خواهند شد. رنگ پوست ذرات خاکستری سادگی سیاه رنگ قرین یک تو دفتر خانه ما (بنجامین Moore Nightfall) در حالا افزایش است:
دفتر آپارتمان با دیوارهای خاکستری زغال خیزران شاخه بریده درخت هیزم (شب یلدا بنجامین مور)
همراه سکبا بلوز تیره - یکی دوباره پیدا کردن مورد رغبت من، نیروی دریایی هیل بنجامین مور است که دوست من سارا اندر نوسازی مجموعه زیبایی آپارتمان خود کاربرد می کند که بیشتر تو این پست تو وبلاگ او زندگی تو ویرجینیا خیابان دیده می شود.
رنگ بنیاامین مورچه نمل هیل نیروی دریایی - زندگی تو خیابان ویرجینیا
زندگی در ویرجینیا خیابان
دیوارهای سبز تیره نیز بسیار در حالا روند - Farrow & Ball خالصاً این رنگ آبی استودیو سبز را به عنوان یکی پیدا کردن رنگ های کلیدی خویش برای 2017 اعتراف کرد:
Farrow & Ball Studio کبود رنگ رنگ
فررو تزکیه توپ
چوب ساقه درخت کابینت اخلاص مبلمان
پس از سالها رنگ آمیزی مبلمان یکدلی کابینت های رنگی که "چیز" هستند، اندر سال 2017 میلادی، تو مورد لوازم خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) خام، ناتمام پاکی مبلمان خلوص کابینت های رنگارنگ آش مقدار زیادی منسوج سلول دانه تخم وجود دارد. این کابینت خوشگل که توسط Sherry of Design Indulgence به اشتراک گذاشته شده است یک مثل عالی است (آیا عارف ندارید که کشیدن را نیز ارتکاب دهید):


خرید ملحفه
کابینت طباخ خانه آشپزخانه سکبا رنگ مشکی خلوص برنج دوباره پیدا کردن طریق زوال طراحی طراحی شده است
محرک طراحی
و این فقط رنگ پوست چوب های سبک نیست که محبوبیت دم ها را افزایش می دهد - همچنین ایشان شاهد استفاده بیشتر دوباره یافتن و گم کردن لکه های تیره می گردیم که هنوز می توانند برز های طبیعی خیزران شاخه بریده درخت هیزم را درون این کنسول زیبای خاکستر زیبا آرم دهند.
رنگ آمیزی هیمه کنسول وحشی پیدا کردن Rejuvenation - عشق!
جوان سازی
همه چیز اکریلیک
اکریلیک یک روند بود که بخار را تو سال 2016 برفراز دست رزم و درون سال 2017 ادامه می یابد. قطعات و اثاثیه آرایشی اکریلیک برای دوازده ماه) های سنه پایه هستند، ولیکن عمدتا درون اشکال بسیار بدیع هستند که داخل یک آپارتمان سنتی کار خوبی نمی کنند. جزئتمامت این نه تغییر کرده است صمیمیت اکنون می توانید پیدا کردن این دو آفاق به بهترین شکل آش مواد این مدرن آبدیده که درون مبلمان آش طرح های سنتی مصرف می شود پیدا کنید. میز قهوه در منزل خانواده ما (که خود هنوز دیوانه هستم) یک نمونه عالی است. درون این جو بسیار زیادی نیستی دارد خلوص من مشتاق آن هستم که میز اکریلیک طرفه العین را باز، فضایی و نه خیلی شلوغ درک می کند:
میز قهوه اکریلیک - شایق چطور این جو را بسیار منعقد و دنج احساس می کنید!
فریم های اکریلیک که حتی به حالیا بسیار سهل میسر بی رنج بود برای پیدا کردن صدر در طور گنده عریض ای اندر دسترس هستند مانند این ها پیدا کردن سفال سنگ فرش. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک چارچوب اکریلیک سفارشی دوباره یافتن و گم کردن این بوتیک Etsy را در سرا خواب اصلی داریم و آشنا دارم که دم را فراز شما اجازت می دهد دیوارهای shiplap راسخ از طریق فریم ببینید:
صندلی چکمه سیاه پاکی سفید سفید بی آلایشی آبرنگ و قاب برنج
قاب آکریلیک با جداول آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو - این سیر را مالوف داشته باشید!
آیا می خواهید گزینه های بیشتری برای رفتن وا اکریلیک آگاهی کنید؟ اتمام این پست به تازگی به روز شده در مبلمان اکریلیک بی آلایشی لویت واحد وزن مورد شوق (برخی دوباره یافتن و گم کردن قطعات بسیار خدعه و برق دار نیستی دارد!).
شیشه دودی


فروش لحاف لایت
از نوشیدن عینک برفراز گلدان ضلع سود وسایل روشنایی، یکی دیگر دوباره پیدا کردن روند ازدیاد کردن رنگ نفع علیه و له روی بالا و شیشه است که یکی دوباره پیدا کردن گرمترین فام ها ضلع سود رنگ خاکستری اسموکی است. اندر برخی از قطعات، چرده خاکستری حتی در راستا زمان است، داخل حالی که اندر برخی دیگر، تیره شدن تدریجی رنگ دوباره یافتن و گم کردن یک آبخور از قطعه برفراز دیگری حیات دارد. این لامپ سبک CB2:
نور آویز شیشه ای دودی - آرزومندی شکل!
CB2
و این سمت آویز از جوانه گزافه گویی کردن از خود درآوردن (و متعلق حیله کوچک زیر آنها cutest نیست ؟!):
حمام کلاسیک آش حمام آفتابگردان سیاه سادگی سفید، انحصاری تک واحدی صفا آویزهای شیشه ای دودی
جوان سازی
برخی از کالا شیشه ای مورد رغبت دودی خویشتن هستند. خویشتن همچنین این کاسه های شیشه ای دودی و این سلاف های شیشه ای را شناسنده دارم.
سنگ رخام + برنج
بسیاری دوباره به دست آوردن روند سنه پایه 2017 اندر مورد عودت به سبک های کلاسیک است و از کجا بی جان مرمر و آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو بسیار بیشتر از کلاسیک نمی شود. این دو را آش هم بگذارید و قرین طراحی nirvana - این ترکیب را اندر همه چیز دوباره به دست آوردن قبیل لامپ ها صداقت فریم های تصویر فراز قفسه ها بی آلایشی جداول پایانی شناخت دارم:
که نحو های مورد رغبت من را پیچیده می کند - درون حال تهیه من یار شناسا دارم برفراز شنیدن آنچه که من وآنها و آنها فکر می کنید! کدام نحو بیشترین قدس کمترین تعشق شما را دارد؟ آیا ایشان دیگران را روی لیست 2017 من ازدیاد می کنید؟ حین را بشویید


خرید سرویس میوه خوری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.