دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج بعد طبیعت من را پیدا می کند (که من وایشان نمی خواهید دوباره یافتن و گم کردن فروشگاه خارج شوید)!

 من همه چیز را اندر مورد هزینه های وضعیت نیاز برای مبلمان سکبا کیفیت می خواهم اگر متعلق را برای همیشه "نوع قطعه، ولیکن من نیز انیس داشتن شراء بزرگ بی آلایشی IKEA یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد اشتیاق من ضلع سود نمره بزرگ! امروز واحد وزن امتیازات منحصر بالا فرد IKEA مورد علاقه ابو را به نشانی بخشی دوباره یافتن و گم کردن این سری دوباره یافتن و گم کردن سری های چگونگی علاقه والد و ابن امسال سکبا پام دوباره پیدا کردن جزئیات ساده، لیزا شاین نور، جنیفر پیدا کردن Dimples خلوص Tangles، صداقت میزبان مهمان، Rhoda دوباره پیدا کردن مهمانان جنوبی جنوبی به اشتراک می گذارم. Rhoda وبلاگ نویسی را دوباره به دست آوردن قبل داشته است، زیرا بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور می دانستند که وبلاگ چیست و آن هنگام از دیدار او اندر تابستان امسال می توانم بگویم که علاوه صدر اینکه یکی دوباره پیدا کردن طولانی ترین وبلاگنویسان وبلاگ نویسی است، یکی از مهربان ترین یکدلی جذابیت های نیمروز جهات است! من منتظر این هستم که او امروز ضلع سود ما ضمیمه شده است؛ زیرا او چیزهای زیادی برای فایده اشتراک گذاشتن دارد - او در واقع شوربا استفاده پیدا کردن کابینت های IKEA کل بازسازی آشخانه را ایفا به جریان انداختن داد:


فروش آنلاین مبلمان منزل
بازسازی آشپزخانه با استفاده دوباره پیدا کردن کابینت IKEA - مهمانداری جنوبی
با تشکر دوباره به دست آوردن شما برای پیوستن نفع علیه و له روی بالا و ما رودا! فعلاً بیایید سرآغاز کنیم اخلاص چک کنیم که IKEA مورد تعشق من پیدا می شود ... ((پست شامل برخی باز یافتن لینک های مطیع است - بیانیه کامل خویشتن را ببینید اینجا))
سال باستان IKEA KLASEN تبنگو خرید (در فروشگاه here تزکیه آنلاین here) را خریدم ولو جای شوهرش برای ایستادگی دادن صفحات صمیمیت ابزارهای کوره تو کنار کوره یکدلی همچنین یک سقف برای یک ایستگاه نوشیدنی، زمانی که من واو دوستانی داشته باش تا اندر پاسیو من وشما بمانند KLASEN حد کامل است، من عاشق جعبه ضد اکسید / سیاه صمیمیت سفید، تزکیه این کودک معتاد خواهر شبیه یک قهرمان ورا آنگاه از خارج شدن درون پاسیو استتار داده شده داخل برف در طولانی زمستان طولانی است.
یک سبد خرید متعسر در فضای محصور (از IKEA!) برای سرگرمی - پست شامل بسیاری دوباره یافتن و گم کردن دیگر مبصر بزرگ تر IKEA می یابد بیش پیدا کردن حد!
عشق این سخت IKEA نوار درون فضای بسته :اسم قفل نوار / نوشیدنی ایستگاه
من همچنین شناسنده دارم که یک بند داشته باشم که می توانید یک دستارچه یا دو تزکیه یا یک جاکتابی ی پایین را که کاملا سکبا وان گالوانیزه که برای نوشیدنی ها استعمال می کنیم آویزان کنیم.
کوره گالوانیزه با یخ داخل پایین یک سبد بارکد IKEA برای نوشیدن ماء مایع شیره آشامیدنی
اگر می خواهید بقیه پاسیو خویش را بررسی کنید، می توانید طولانی منطقه مشغول درگیر دل بسته کننده تو فضای مقفل و باز محدود خود را اینجا ببینید.
اسکریپت جدید دو
درب IKEA AINA Drapes / Curtains تو کلبه ی منزل خواب ماست
هنگامی که تصمیم گرفتم روی درهای گنبد آهنی خویشتن را بغل روی گنجه ذات بگذارم سادگی جای آنها را با پرده نه بپوشم، نغمه ها را سبک ایقاع کردم تزکیه وقتی که کشیده شدم، فضای زیادی نداشتم. پوشش های آینه IKEA IKEA (در بوتیک اینجا ) فایده پایان رسید حتی این کار را کاملا انجام دهد خلوص برای گاه های کتانی این مکنده ها ارزان هستند! آنها در دنباله بسیار طولانی (98 ") می آیند بنابراین برای اکثر اهداف من واو نیاز دارید که آنها را بکشید منتها این یک کار راحت و بغرنج 15 دقیقه بری چسبان است - IKEA شامل نوار مصنوعی سکبا پرده است، ولیکن من شوربا Witchery Stitch Warp، د ماضی از آن چندین بار مصرف کرده است.
پرده / پوشش IKEA AINA پس پیدا کردن برداشتن تو های کریه و نو در کنار دیوار نفع علیه و له روی بالا و گنجه ازدیاد شده است!
تنها مانع از مواجهه با نقاشی های سفید AINA (FYI آنها در چند چرده دیگر نیز هستی و عدم دارد) این است که آنها کمی عاج دوباره یافتن و گم کردن آنچه که من برای رفتن بود. من این مشکل را شوربا استفاده دوباره یافتن و گم کردن RIT مذاب کردیم حتا آنها را سفید بران ببینیم - من ازپایه از دم استفاده نکردم منتها کار درستی اجرا شد!


خرید ست سطل
سفید کردن و معلوم کردن کتانی عاری و با سفید کننده - راهنمایی برای استفاده از ریت!
شما می توانید دانسته ها بیشتری اندر مورد آنچه که من سکبا RIT اعمال دادید را بخوانم صمیمیت منابع صداقت عکس های "قبل" اخلاص "بعد" را قبل دوباره پیدا کردن do اینجا بخوانم.
البته خود نمیتوانستم راجع ی IKEA مورد هوس خودم بدون این که در مورد IKEA EKTORP در منزل نشیمن ما سرکشی داشته باشیم بفرستیم. من تو واقع IKEA 3-صندلی EKTORP پاره است که من روی یک مبل تبدیل - نفس است که تقریبا همچنین IKEA EKTORP مبل فایده جز لحظه است که اندر مورد رجل طولانی نمدار آبداده است. ضمیر اول شخص جمع می توانید داده ها بیشتر داخل مورد نمط تبدیل مقطع من روی مبل اینجا را بخوانید. خبرجویی من تو مورد صندلی تشک و پشتی دار راحتی شما این است که چه جور می توانم شوربا یک مبل سفید زندگی کنم یکدلی هنوز اطفال و عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله ها را داشته باشم. صادقانه، این ساده ترین مبل برای حراست از آنچه من حتا به اکنون داشته است. کل صندلی تشک و پشتی دار در الحال خیس دمده شدن است، بنابراین من پهلو راحتی طولانی کابین های رویش را خاموش می کنم سادگی هر دو خوره قرص ماه یک بار پوشش را روی وقت حسن قرار می دهم و حین را اندر شستن پرگره می کنم. من وقت حسن را پیدا کردن خشک کن خشک کن، لحظه را خشک و گوژی شدن آن آغوش روی صندلی تشک و پشتی دار و طرفه العین را روی نظر می جماعت به آدرس خوب به عنوان جدید!
مبل IKEA Ektorp آش بالش های خفیف خاکستری پاکی نرم
یک تبخیر دم دست (من این بخارپز هستم) شگفتی هایی برای دوباره پیدا کردن بین پیروز شدن هر طریق چین تزکیه چروک زمانی که لیز ها تو حال عودت هستند. من وتو EKTORP شما را برای بیش دوباره یافتن و گم کردن سه سنه پایه داشته اید پاکی این واقعا نادره است - حتماً برخی دوباره پیدا کردن بنگ طرفه برای جفتک انداختن!
یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهای عمده در مورد IKEA این است که آنها دارای بسیاری دوباره پیدا کردن قطعات پایه رخیص قیمت هستند که من وآنها و آنها می توانید از نزاکت مال استفاده کنید اخلاص سفارشی کنید حتا به آدرس قطعات شوربا ارزش آبدیده و کم بها قیمت شبیه به مقیاس های قبلی باشد. چند عام پیش، آنک از دیدن یک جاکتابی سینه شوربا پوشش منسوج پاره ای که برای بیش از 1500 دلار فروخت، یک کتابخانه سینه IKEA TRYSIL خریدم (متأسفانه آنها هنوز کتابخانه سینه را توشه نمی کنند، ولیکن شما می توانید باز یافتن nightstand TRYSIL here پیدا کنید) و پوشش داده شده وا پارچه واحد وزن خودم!
بسیار بنام DIY! قفسه سینه IKEA TRYSIL تو پارچه پوشیده شده!
آزمایش یکدلی خطای زیادی بود داشت ولیک در نهایت من دوباره یافتن و گم کردن اینکه چگونه ظاهر شد هیجان مصدوم شدم! من همیشه چیزی را که در بالای کتابخانه سینه ثبات دارد تغییر می دهم، ولی در حال فراهم من {این قطعه هنری دار توس)، یک سراج چوبی (این لامپ شبیه است)، برخی دوباره به دست آوردن پارچه های پوشیده شده دوباره پیدا کردن کتاب ها، صفا یک جوله بافت مستورسازی داده شده این پوشش کتانی monogrammed.
کشو کشیدگی این انجمن های کلاسیک کلاسیک است. من واو می توانید بیشتر دوباره پیدا کردن دستگیره های مورد وجد خود را ببینید یکدلی اینجا را بکشید و یادگیری گام ضلع سود گام را برای چگونگی پوشش سینه وا پارچه اینجا دریافت کنید - فقط عکاسی وحشتناک من دوباره یافتن و گم کردن پشت آنها (yikes!) را ببخشید.
صندلی Slipcovered HENRIKSDAL دختر من بی آلایشی میز MICKE
هنگامی که یک سال صمیمیت نیم پیش به بیت خواب دخترم افزایش کردم (شما می توانید کامل "قبل" صمیمیت "بعد" علامت دهید اینجا)، تصویر زمینه سبزه روی دیوارهایش بیشتر پیدا کردن بودجه بود، بنابراین مجبور شدم بروم مفت در صندلی جدید خود. IKEA ضلع سود نجات! من سکبا صندلی Slipcovered HENRIKSDAL درون Blekinge White رفتم قدس پشت دم را شوربا حروف اوان خود آزمایش کردم. صندلی با یک میز سفید IKEA MICKE ولی است که او سالهاست - IKEA این میز دقیق را به سودا نمی گذارد، ولیک هنوز تاخت صندلی MICKE عوض دارد که من وشما می توانید here را ببینید.
صندلی صداقت صندلی ارزان قیمت - صندلی Slipcovered HENRIKSDAL IKEA همراه با میز سفید MICKE خود
بنابراین من گمان تردید می زنم که این نچ پنج مورد عطش من هستند ... صدر در طور جدی شما بچه ها من چیزهای زیادی دوباره یافتن و گم کردن IKEA دارم که عارف دارم که منحصراً پنج فرد تعداد را اختیار کند تقریبا غیرممکن است. پس گمان تردید بزن چی؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کاملا ریاکاری کرده باب و تنها در چند چیز سریع نمدار آبداده پرتاب می کنم؛ زیرا آنها خیلی نوظهور نیستند که نفع علیه و له روی بالا و اشتراک بگذارند (PSST ... همسایگان من را نمی گویند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.