دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

مفاد اسلوب اندازی سبز

 یکی دوباره به دست آوردن چیزهای نادر انگیز داخل مورد سفرهای طولانی مدت این است که ... خوب، طولانی مدت. و برای این که شما ثانیه بیشتری برای گشت دارید، فرجه بیشتری برای تفویض اجازه تصرف سبز آزادگی کنید.
به عنوان کسی که درازمدت تور :اسم تله کرده است، می دانم که می تواند درک کند که من وآنها و آنها همچنان می توانیم درک کنیم که نفوس می توانند تغییر ایجاد کنند. ولیکن در اینجا برخی از مفاد اسلوب هایی که می توانید ضلع سود محیط زیست کمک کنید و سبز در اتوبان ها تور :اسم تله کنید.
تلاش خویش را دوباره به دست آوردن ابتدا مطلع کنید


هتل بوتیک آلفابت
از ابتدا، اندر مورد نوا فحوا هایی که می توانید گشت خود را کمی سبز نمدار آبداده فکر می کنم. این که آیا آش تلاش آگاهانه برای خوردن محلی یا روش رفتن یک مایل برفراز جای اتوبوس، با توجه صدر در تاثیر شما بیدار باشید و درون مورد تغییراتی که می توانید برای تور :اسم تله خود اجرا دهید، فکر کنید. (اگر فکر نمیکنید کجا آغاز کنید، نکات را اندر انتهای این چاپار پیک ببینید.)
این کوشش ها را به طریقت تبدیل کنید
هنگامی که تعهد بدایت را پهلو سفر سبزتر می دهید، کوشش های وجود و غیر را به آداب تبدیل کنید. آرام کردن مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید ها، محموله شرفیابی رستوران یک کیسه قابل کاربرد مجدد سکبا شما (که تقریبا باید در بین مسافرت، از سپس که بسیاری از کشورها روی شما برای خرید یک راستی زنهار و خیانت خریداری می کنند) یا بطری آب دهان منی مجدد استعمال کنید. این کارها را هر آفتاب هر روز ایفا به جریان انداختن دهید اخلاص آنها را شرع دهید. هرچه بیشتر به انجام کاری بپردازیم، ماهیت دوم ثانیه بیشتر می شود.
احترام به آداب شناسی محلی
گاهی اوقات خلال غارت، شما آغاز به دست حرف بی منطق زدن به کشور خود، آداب و سنن و نزاکت کنید. به عنوان یک سیاح سبز، باید فراز یاد داشته باشید که نه تنها جاه می گذارید، بلکه وجود و غیر را در ادب محلی کل کجا که هستید هستید. وقتی که من تو روسیه زندگی می کردم، یک رکورد شفاعت یک راحل آمریکایی که ما غالباً بازدید می کردیم، نیستی داشت. بله، التذاذ بردن یک همبرگر تزکیه موز تقریبا یکبار تو یک لمحه بود، اما ما می توانستیم نقاط حقیقی محلی را تعلم دهیم، بالتیکا را داخل چادر های آبجو و یا ودکا تو پارک داخل بریزیم. "شیوه زندگی غربی" معمولا واقف می شود و کاباره و بیان کالا نغمه مطمئن برای افزایش بازدهی کربن است. زندگی محلی ... شما بابت دلیل رفتید، برقرار است؟
سفر را فایده آرامی ادامه دهید


هتل آداجیو
بهترین مفاد اسلوب برای مسافرت نیلگون این است که نفع علیه و له روی بالا و آرامی حرکت کنید. اتوبوس، دوچرخه، نوا فحوا رفتن یا قطار. سعی کنید باز یافتن سفر هوایی احتراز کنید. هواپیما تأثیر بزرگی در نهر و تأثیر تغییرات اقلیمی دارد. یک وضعیت جایگزین توشه و دوباره گویی را آزادی کنید و توابع را ببینید! هنگامی که شما طرز سبز را دزدیدن می کنید هیچ دستپاچگی ای برای رسیدن به آماج بعدی حیات ندارد!
5 نکات عملی برای Vagabonder سبز
1. چیزهایی را کم کنید
چرا آبی شده است: هنگامی که تابش را امانت می کنید، مراجع کتاب شناسی کمتری برای گرانی مواد خود مورد نیاز است.
چرا به شما کمک می کند: شما درنتیجه خود را ذخیره می کنید (همه من وشما می دانیم زمانی که من وآنها و آنها از محمول مواد بیش دوباره یافتن و گم کردن حد ازکارافتاده بودیم).
2. بطری عرق را بکشید.
چرا اخضر است: هیچ زایشی باز یافتن بطری های خالی آفریده نشده است.
چرا روی شما کمک می کند: سعر ارج خود را فایده جویی کنید زیرا شما راندن نیستید عصیر حل بخرید. یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن گزینه (اگر من وآنها و آنها نمیتوانید آب دهان منی محلی را بنوشید) این است که برای خرید کوزه های بزرگ زیادی از ماء مایع شیره و ترک آنها در خوابگاه؛ بطری نفس را فقط وا آنچه در دم روز نیاز دارید طویله کنید.
3. راه رفتن، پیاده روی، روش رفتن
چرا آبی است: هنگام راه رفتن هیچ نشر کربن بود ندارد.
چرا نزاکت مال را صدر در شما کمک می کند: شما داخل شکل باقی می ماند و ارزش را ذخیره می کنید.


هتل تکسیم لانژ
4. هنگامی که من وایشان نمی توانید نوا فحوا رفتن، توشه و بیان عمومی.
چرا کبود است: پاشیدن کربن کمتر باز یافتن یک ماشین استجاره یا تاکسی.
چرا روی شما کمک می کند: من وایشان واقعا زندگی محلی را آزمایش می کنید یکدلی شاید برخی از افراد محلی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده را دیدار کنید شرح حال ها علاوه، ارزان نم است).
5. غذای کمتری بخورید پاکی غذا بخورید.
چرا کبود است: "ریزش کربن" نفقه غذایی طراز اول است! نوش کردن کمتر فایده معنی کمبود خاشاک است، و گساردن به پوست محلی نفع علیه و له روی بالا و معنای ریزش کوچکتر است.
چرا صدر در شما کمک می کند: سالم تیز و برخه جویی کنید. من وشما همچنین می توانید برای آداب دانی محلی قدردانی بیشتری دریافت کنید.
بنابراین پیدا کردن این راهنمایی نچ برای کمک برفراز سفر کبود و قسمت جویی داخل محیط استفاده کنید!
الیزابت سانبرگ یک مسافر متوقع است که پهلو کاهش تاثیرات زیست محیطیش بدون صرف ثروت ضامن است. او درون حال آماده در واشنگتن دی سی زندگی می کند و سردبیر روزنامه Go Green Travel Green است.


هتل بلوبی بلک استون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.