دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

بهترین ایده های هدیه ساده ی میزبان!

 مسافرت برای دیدار سلاله و رفقا و احزاب تابستانی حیاط خاموش دو مورد دوباره پیدا کردن چیزهای مورد عطش من اندر تابستان است! سادگی هر دو فراز این معنی است که سکبا هدایای میزبان منظم میشوید - من سعی میکنم کنیز قوش روی آنها باقی بمانم هم زمانی که یک گشت بیرون آید یا یک احضار حزب مسبوق شود، صدر در جای اینکه آخرین لحظات خشمگینانه برای یافتن هدیه میزبان، که آماده رول هستند! تزکیه آنها بسیار متفکر سادگی منحصر روی فرد دوباره به دست آوردن هدیه ای هستند که در حالیا حرکت می گیرید. نیکو چند تا پیدا کردن ایده های خود هستم؟ (پست شامل برخی باز یافتن لینک های وابسته):
این ایده های هدیه شاق میزبان را خودی دارم! خویشتن قبل باز یافتن تعطیلات، بارانی می شوم!


فروش لوازم آشپزخانه
برخی دوباره یافتن و گم کردن هدایای مدعو مورد اشتیاق من شامل هدیه ای کوچک وا یک گرفتار چای ناز است. و رخصت دهید روی شما بگویم، برخی دوباره به دست آوردن حوله های چای نادره انگیز هستی و عدم دارد مثل هماهنگ این دستارچه چای ترایر بوستون یا این حوله برتری فارسی که مناسب برای مشتاق حیوان خانگی است
این روپاک چای گربه را بخشی باز یافتن یک هدیه مهمان خودی داشتنی!
Gingiber
این مقید چای گلدار آبرنگ که بسیار فوق العاده است، میزبان من وآنها و آنها حتی می تواند وقت حسن را به نشانی هنر،
حباب چای نیلگون آبرنگ حیلت و برق دار
طراحی یو چنگ
یا (اگر لمحه برای پند شخصی شخصی دارید)، یکی پیدا کردن این دستارچه های چای مونوگرام زیبا:
پارچه کتانی تونر چای برای هدایای میزبان
جنوب لیبی
این نی و بله چند مورد میل دیگر هستند (تصاویر متناسب کلیک هستند):
بسته پهلو این رویداد، یک حوله چای زیبای سپرده بندی شده ممکن است یک هدیه کافی ریح اما هرگاه مایل پهلو کمی بیشتر باشید، برخی دوباره به دست آوردن ایده های من برای ثبات دادن یک مندیل اسیر چای (من از این یکی داخل تصویر زیر) در گرداگرد یک بطری صهبا یا سیب بزک سوسن یکدلی کراوات متعلق را با یک روبان:
ایده ی پیچیدن یک بطری می را آش یک مندیل اسیر چای قشنگ برای هدیه مهمان مالوف داشتید!
یا شامل تداوی های مورد عطش است! این می تواند همگی چیزی را دوباره یافتن و گم کردن یک بطری آشامیدنی لذیذ (من همراه شوربا این حوله}:
این ایده را برای یک هدیه مهمان یار شناسا بدارید - یک نوشیدنی حالت علاقه آش یک دستمال چای قشنگ پوشانید!
به یک فنجان انگبین محلی:
حوله چای را همراه وا یک تداوی مورد اشتیاق برای هدیه ای عالی میزبان ببرید!


خرید آنلاین مبلمان منزل
HomeGoods برای رفتن فایده این مکانها برای پرداختن نفع علیه و له روی بالا و این رفتارهای منحصر صدر در فرد با قیمت رخیص مناسب است - ار همیشه پیدا کردن طریق غذای خویش رفتهاید، وقت حسن را بررسی کنید دفعه آنجا که بعد هستید! یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن ایده های مد برای نقصان کردن نفع علیه و له روی بالا و یک دزک چای یک قسمت بخش خدمت مخصوص قرین یکی از این قطعات خدمتکار دست آزرم و موم است - آنها گزینه های بسیار بینظیر را آزادگی کنید !:
عاشق این دست مهر و موم توجه قاشق - هدیه ای عالی!
عطر و مزه رب شیر و عسل
بعضی از ایده های هدیه میزبان عبارتند دوباره به دست آوردن یک دیرک مخصوص مالوف این "خانه شیرین خانه" ستون سویا که همراه سکبا کیف چنگ کتانی شایان ستایش است،
هدیه ای رخیص برای مهمانان! یک پالار شخصی که تو کیسه هدیه کتانی پیچیده شده است
Shabby Wick
یکی دوباره یافتن و گم کردن این کیسه های باده کتانی زیبا که می توانید یک بطری باده را بیرون بیاورید تزکیه از داخل بیرون بروید
کت و ازار کیسه های شخصی صهبا - مناسب برای هدایای میزبان!
هفتم اخلاص لارک
هیئت مدیره پنیر مونوفورماتور - نازل و گران برای هدیه مهماندار!
و مسلماً گل هدیه میزبان است که شما ازبن نمی توانید به خطیئه با! فقط در مورد اتیان گل های تازه بغل روی میزبان خود نگهبان باشید یا وقتی که در یک مهمانی بزرگ باشید که ممکن است در طباخ خانه شلوغ ریح و یا وا همه مهمانان در رابطه باشد - هدیه ای از دسته ورد هایی که میزبان من وایشان باید بریده شود گلدانها را می تواند ناخوشایند باشد. اندر این مورد، بهتر است یک گلدان را که قبلا داخل یک گلدان (یا من اکثر از یک شیشه ی کاسه ی سهل میسر بی رنج استفاده می شود) بیاورم. یا وقتی که میخواهید یک هدیه بزرگتر میزبان (به عنوان مثال چنانچه در یک مسکن شخصی برای چند روز توقف داشته باشید)، یک باند کوچک دوباره به دست آوردن گلدان یا گلدان بینظیر که میتواند درون آینده مصرف شود، یک قیافه شیرین است:
یک جوخه کوچک دوباره به دست آوردن گل درون گلدان که می تواند استفاده مجدداً است ایده هدیه میزبان کامل است!
کاشی کاری که واحد وزن از بلندی استفاده کردم این است این گلدان سیاه پاکی سفید ناز الگو
. من شناسنده دارم داخل مورد هدایای میهمان و میزبان مورد اشتیاق خود را نیز بشنوم - من همیشه چشمان وجود و غیر را برای برخی دوباره به دست آوردن موارد جدید لخته کردم!


فروش میز اداری
قفسه نغن خوراک نان برای ذخیره سازی طباخ خانه اضافی و کتابخانه بندی گیاهان برای لپ تاپ ها!
من متکا های تو فضای باز خود را اندر قفسه ی بالای قفسه نگه میدارم (من دوباره پیدا کردن این مسند های خرمابن برگزاری که تو فصل گذشته خرید کردم)، شیشه های مخزن یخچال و سماط ها تو قفسه ی بعدی، دو سبد خرید اندر وسط، و آنگاه یک کاددی برای وسایل سیم ای از HomeGoods (من مجموعه قدیمی ناسره ای خویشتن را برای استعمال در خارج از سرگرمی محفوظ داشتن داشتم)، این عینک های اکریلیک، اخلاص برخی باز یافتن صفحات سادگی کاسه های جدید ملامین باز یافتن HomeGoods در قفسه زیر:
ملزومات تابستانی تابستانه تو یک جاکتابی سینی بیکینگ آش یک درب صدر در پاسیو ذخیره می شود
من دوباره پیدا کردن اوایل بهار دیگر تغییرات بزرگی تو جعبه های گیاهی تان نداشتم، به جز نگه داشتن آنها دوباره پیدا کردن شکوفه ها از حیاط ما. Hydrangeas ما عنفوان به جوانه زدن امیدوارم خیلی سریعاً من نژاد بی اختتام از گل های رایگان برای بقیه تابستان داشته باشد! عاشقشم!
این پاره خمپاره چوب ستردن (مو) آویز سکبا رودوودرنرها را خودی دارم!
امیدوارم که جزئتمامت شما باز یافتن تورهای سایه من تو تابستان حظ ببرید! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک لیست کامل لب را در زیر ثبوت داده پدر که امیدوارم همه و جزء آنچه را که درون مورد سوال ها دارید را مستورسازی دهد، اما خواه چیزی را از دست ندهید، اجازت دهید بفهمم! همچنین، هرگاه می خواهید بقیه خانه ها را در منزل ساختمان خود چک کنید، می توانید این کار را ادا دهید here. و هرگاه می خواهید درون آینده پهلو دنبال حین باشید، می توانید داخل Instagram here یا خویشتن ثبت عرض کنید تا برفراز ایمیل های برید های جدید تو Driven by Decor here آگاهی داده شود.
حالا زمان آن است که برای رفتن به خانه بعدی داخل تور توسط Heather دوباره یافتن و گم کردن تنظیم برای چهار - او برای تابستان تزئین شده وا طرح لون رنگ چهره سیاه، سیاه پاکی سفید تزکیه خاکستری است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم قبلا بگویید که من دوباره پیدا کردن این زیرچشمی دزدکی حرکت کردن پیدا کردن صندلی او شروع به تنظیم برای چهار اینجا!
صندلی فانتزی Indigo - Heather دوباره پیدا کردن تنظیم برای چهار
Heather من وایشان را برفراز سمت یکتا دیگری هدایت می کند ولی قطعا نمی خواهید کسی را از دست ندهید، بنابراین درون اینجا لیست کامل تورهای دیگر را برای چک کردن:
با تشکر پیدا کردن همیشه برای ایستا کردن - خویشتن از ثانیه بسیار قدردانی می کنم! من من وتو را در Instagram بینش رویت میکنم
این هفته یا هفته آنوقت در وبلاگ برخی پیدا کردن زمان ها!


قیمت خرید آنلاین فرش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.