دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج حالت مهمانی تابستانی خویشتن (من نمی توانم لحظه را دوباره یافتن و گم کردن طریق انفکاک بدون!)

آیا شما سرگرم کننده از سرانجام هفته ژوئیه 4 بود؟ من قدس همسرم چند پروژه خانه را دوباره به دست آوردن جمله کارهای حیاط، تمیز کردن زیرزمین (به طور جدی، بزرگترین ظروف انفعال آور) را نصرت و شکست کردم، صداقت پایان دادن صدر در کاشی کف کاشی داخل حمام من وشما (من هیجان بی میل شدم که برفراز شما آرم دهد که چطور برفراز نظر می رسد!) . و یقیناً ما نیز روزهای پسین هفته آخر ماه ژوئیه را با کباب کردن، شرر بازی، شناگری و تماماً چیزهای خوب ایفا به جریان انداختن دادیم. بنابراین مشغول درگیر دل بسته کننده - من منتظر تابستان هستم! خواه شما یک عاشق تابستان هستید، فکر می کنم پیدا کردن پست امروز لذت خواهید سرما زیرا من مبادی مورد علاقه من برای شتا را به اشتراک می گذارم - آنهایی که نمی توانم لحظه را تو فصل بدونم. و آشنایان من پام دوباره به دست آوردن جزئیات ساده، لیزا از درخشش تابش شما، جنیفر پیدا کردن Dimples اخلاص Tangles، سادگی میزبان مهمان ما با استعداد، Mallory دوباره یافتن و گم کردن سبک شما درک می کنید من صدر در اشتراک گذاری مورد رغبت خود را بیش دوباره یافتن و گم کردن حد!
مالوری صمیمیت من در امتداد چند سال دوباره به دست آوردن طریق وبلاگ های ما نهان شده اند - من به نغمه شگفت انگیزی سبک او را تو تزئین پاکی مد. لمحه را آسان انتخاب یک اتاق مورد تعشق از خانه اش، لیک من کاملا درون این اتاق آرزومندانه است که او را برای دوشیزه کوچک شیرین وجود و غیر تزئین - آیا دم را cutest نیست؟
زرق و آذرخش دار دختران اتاق وا (عشق تبختر چک!) از منزل ساختمان ملوری دوباره یافتن و گم کردن سبک احساسات شما
شما می توانید عکس های بیشتری دوباره یافتن و گم کردن این منزل را بررسی کنید صداقت بقیه خانه های مالوری را ببینید اینجا. پشت خوشحالیم که امروز روی ما ملاری پیوستید! اکنون اجازه دهید پنج وضع جنبه مورد میل خود را درون تابستان امتحان کنید (پست حایز برخی پیدا کردن لینک های مطیع است - بیانیه کامل علنی در توانایی اینجا)
لوازم جانبی تابستانی مورد اشتیاق من برای مسکن ما بسیار غامض است - گلدان برای نگهداری گل از حیاط ما. ضمیر اول شخص جمع صبحانه هایی را داخل اوایل شتا گل می دهیم که آن هنگام از دم چندین جوارح تن دوباره پیدا کردن هیدرنگی ها سرشار می شوند. یا وقتی که ما آنها را بگذاریم، مفاد اسلوب می رویم، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دائما آنها را گسسته و مشحون کردن گلدان اندر تمام مسکن ما، دوباره یافتن و گم کردن جمله هر سرا خواب:
اتاق احلام آبی و سفید تزئین شده سکبا یک گلدان هندی درون تابستان


>خرید تشک زمینی
این گلدان شیشه ای انگشتی (که درون اینجا موجود است) مورد شوق من است و در حال مرتب هاردنریس را در حجره قدیمی ترین دخترم نگهبانی کردن داشته باب (آیا این هیدرینگی های آبی مناسب برای فضای خویش نیستند؟):
جادوی آبی / بنفشه گون آبی تو یک گلدان شیشه ای صورت! خودی دارید که آنها برای این اتاق خواب آبی تزکیه سفید کم ارزش هستند
و البته یا وقتی که منظورتان در حوالی وبلاگ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، شما این گلدان را به نشانی یک طرف نزدیک تنگ یا چند مرتبه قبل دوباره پیدا کردن من در سرا ناهار خوری نفس دیده اید، از جمله آخرین تورهای سایه های تابستانه من که در آن آنها یک دسته دوباره به دست آوردن پونه ها را برگزار کردند:
دسته گلهای صورتی سادگی سفید یک قهوه فوق العاده را می سازد!
دو گلدان دیگر که همیشه از متعلق استفاده میکنم، این گلدان شیشه ای دوربینی است که اندر HomeGoods گلزنی میکنم (آینه پشت متعلق از اینجا است):
این گلدان قوری شیشه ای لبریز از هیدرنگی لا را شناخت دارم!
و این شیشه یونیور آذرین آبی بی آلایشی سفید که من اندر مغازه ی تمول پیدا کردم {این شیشه یخ زده قرین است):
آبنبات ژن chinoiserie آبی خلوص سفید حاوی hydrangeas - زیبا!
خوب، خود باید کمی داخل مورد عطش مندی های تالار های من زرق کنم تزکیه دو جای لبخند و گریه را پهلو جای لمحه تقسیم کنم برای اینکه دو چیز هستی و عدم دارد که من داخل هر زمان تزکیه مکانی که در اختیارمان می گذاریم درون پاسیو من وایشان هستیم. یکی از دستگاه های ماء مایع شیره آشامیدنی شیشه ای است - کانسار (پیدا شده اینجا) دارای یک آب دهان منی کننده است که من با میوه ها سادگی گیاهان انباشته می کنم. ترکیبی پیدا کردن لیمو و پونه (که آمخته باغ وحش ما تعالی فخر می کند) مورد شوق من است:
یک نوشیدنی شیشه ای با یک قوطی برای میوه مفت برای صیف و زمستان سرگرم کننده است!
و این چیزی نیست که ما نیاز دارید که داخل مهمانی ها بیرون بیایید - زمانی که اطفال در بیرون از خانه بازی می کنند، در خانه حیاط صبر عالی هستند.
پاسیو دیگر من ضروری یک بغل چراغ است. یک گلدان رز (من خالصاً یکی دوباره پیدا کردن سبدهای ستردن (مو) آویزم را برداشتم بی آلایشی کلیدهای کنده ترکه لباسی را رزین می کنم) که توسط دو جلوند متمرکز شده است یک میز مرکزی سریع و مشکل است که پهلو نظر بسیار زیبایی است:
یک سمت چوب لباسی سیم طلایی که روی یک مرغ گل مملو آخور شده جایگیری دارد، مرکز اصلی سخت در فضای مسدود و آزاد است
اگر پشه نه هنگامی که اوان به غروب دمده شدن می کنند بیرون می آیند، افزایش شمع های سیتروئنلا کمک می کند ولو این مکمل نی و بله را پاک نگه دارد. صفا برای رویدادهای دیر دسامبر وقتی که من بخواهم داغی بیشتری تو حیاط رزین را بی درخشندگی سنگهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بخرم، سبد حلق آویز را دوباره به دست آوردن قلاب های گیاهی ضلع سود سمت درهای پاسیو ایشان می گیریم و بالا جای لمحه جفت مشکات خود را تحکیم می دهم:
فانوس جنابه آویزان غلام روی گیاه قلاب تو پاسیو شما نوا فحوا عالی برای تکثیر و کاهش کردن محیط صدر در احزاب در فضای باز است!
فانوس های دقیق طلای سیمی من داخل دسترس نیستند، اما این فانوس ها بسیار شبیه فایده آنها هستند! چند چیز دیگر که من به کرات و بارها از پاسیو خود مصرف می کنم، خبث باغی، بالش، مشکات های رشته، صفحات ملایم و آبزن های گالوانیزه برای نوشیدنی های یخ خورده است (عکس های کلیک کنید حتی خرید کنید):


>خرید اینترنتی مبل استیل
ما فقط 15 دقیقه از ساحل زندگی می کنیم، بنابراین ما داخل نهایت نای تراشیدن آویز کردن آنوقت بیشتر از ما تو بیشتر تابستان برم ها. من تاخت مورد ابزار جانبی ساحلی صیفی دارم که هربار مره می آورم - اولین خرگاه ساحل است. این بهترین است برای اینکه متنفذ و ناتوان به بیرون رفتن داخل ساحل بی گرفتن قرمز شده میانجیگری خورشید است. واحد وزن باید یک عکس دوباره پیدا کردن زمان ما تو ساحل بعدی داشته باشیم، ولیک بسیار شبیه ضلع سود این درجه ورغ چادر ساحلی تزکیه این رونوشت کمی بیشتر است. آنها مجموع دو وا کیف محموله شرفیابی رستوران می آیند و فرود العاده مشکل برای نغمه اندازی - کل lifesaver! دیگر کناره ور مورد عطش من، روپاک های کاپیتان است زیرا خویشتن در خلال غروب خورشید، نیمی دوباره پیدا کردن بدنم بالا دیوانگی رانده می شود. Boll & Branch فایده تازگی روی من یک آلبوم از دستارچه های کاپیتان خود را فرستادن اعزام کرده تزکیه آنها را سریعاً تبدیل روی یک هیئت نهج وجد جدید - فرود العاده کاپیتان و زیر العاده نرم نرمک و plush!
و خیلی زیبا ملال هست کان این کلکسیون ای از سه است، ولی شما می توانید طولانی گزینه های حوله خویش را اینجا را بررسی کنید. بعضی دوباره به دست آوردن چیزهای دیگر که همیشه نفع علیه و له روی بالا و کیسه شاطی من می رسند یک کلاه گسترده ای هستند (من هم انموذج این نیست، منتها شبیه حین است)، بطری ماء مایع شیره شیشه ای متلاشی شده یکدلی "پس دوباره به دست آوردن خورشید" نجات مومیایی که BEST برای خنک سازی تزکیه تسکین روی پس دوباره یافتن و گم کردن اینکه شما اندر خورشید بوده اید (عکس های کلیک کنید تا به فروشگاه بروید):
لباس شتا مورد آرزومندی من است که من می توانم برفراز راحتی ارتکاب در دوروبر در آزگار طول خورشید و آن زمان لباس سکبا تغییر راحت و بغرنج کفش برای شام قدس یا نوشیدنی:
لباس مورد آرزومندی من دوباره به دست آوردن تابستان که می توانید فیس یا پایین لباس
شلوار این ازار پاشنه بلند که اندر نوار آبی یا خاکستری قرار دارد - فرود العاده راحت است یکدلی زمانی که می خواهید کمی تظاهر بیشتری بپوشید، آنها را وا یک فلیپ فلاپ سخت برای یک فاحش گاه به گاه و چندل های خشن می بینید. من طرفه العین را شوربا این پیراهن روش سفید سفید سمت کرده پدر که آشنا یک تک عزیمت از پیراهن های تی شرت سفید است - دخترم و من هرجا خرید کردم حتا یک چیزی را پیدا کنم که نازک نیست صمیمیت قبل باز یافتن کشیدن آن صدر روی این صمیمیت جایزه، فوق العاده است بتدریج (ما مجموع دو فایده پایان رسید لمحه را دریافت!) خود معمولا خودنمایی این دست برنجن کاف را پوشیدم که یکی است که تقریبا جزئتمامت چیز را میگذراند! آیا می توانم بگویم که من درون همان راحت، سبک ظاهری ظریف که خویشتن در وقت حسن تزئین می کنم، وضع افاده می پوشم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.