دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

به چه نحو تزئین بالای تلویزیون: یک راه حل ساده

گاهی حال من برنامه های کوچک منزل ساختمان ای را ارتکاب می دهم که بسیار آسان هستند، آنها بالا سختی به نظر می رسند که "وبلاگ ارزشمند" هستند، اما پروژه های سریع و راحت و بغرنج اغلب برفراز نظر می جمعیت کسانی هستند که شناخت دارید بهترین ها را داشته باشید. تنها برای مایه و اب من او در حال حاضر متمنی تزئین فضای خالی بالای تلویزیون نفس شده است اخلاص برای کمک من داخل حالی که از دیدن آنها در کارولینای شمالی هستی و عدم خواستیم. اگر قبل باز یافتن ظهور سرا خانواده نفس را دیده اید، می دانید که رویکرد "رفتن به خانه بزرگ" یا "رفتن ضلع سود خانه" برای تزئین دیوار تلویزیون در موطن خودمان:
عشق این ایده چسان می تواند در محیط یک تلویزیون ورقه اسباب تخت
کنسول رسانه ای یافت | طولانی منابع دیگر مرتبط
اما وضعیت تلویزیون والدین خویشتن کاملا متفاوت دوباره یافتن و گم کردن من است، زیرا آنها اندر یک دیوار بسیار کوچکتر اسکان دارند و تو کنسول رسانه ای قرار دارد که تقریبا دو آماه کوتاهتر دوباره پیدا کردن من است. یک راه ساده نمدار آبداده که تلویزیون ذات را غافلگیر کرد سادگی ایستاد قطعا نفع علیه و له روی بالا و ترتیب بود! تو اینجا یک تصویری باز یافتن جایی که همگی چیز بدو شده است (این چاپار پیک شامل برخی از لینک های وابسته):
پیک پیدا کردن فضای خالی بالای تلویزیون قبل دوباره به دست آوردن اینکه شما را تزئین کرد! برای "بعد" کلیک کنید


دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه
درب ضلع سود سمت غلط ناراست به کنار جانب سالن منتهی می شود اخلاص تقریبا همیشه مقفل و باز محدود می شود، پهلو طوری که ایستگاه تلویزیون بین درب لخته و ایما (در رخ وجود کل یک دوباره به دست آوردن شما اعجاب می کند، کنسول تلویزیون خویشتن را می قابلیت ) یافت. مادرم چند سالی پیدا کردن سفرهایش چندین عکس هنری را جمع آوری کرده وجود و نزاکت مال را طراحی کرده وجود که می رغبت در این مکان نمایش دهد، بنابراین ما ملالت اکنون کامل هنرهایی را که هیئت نهج وجد نیاز بودیم و مجبور بودیم تصمیم بگیریم که راهی برای نمایش ثانیه وجود دارد. ما داخل مورد چندین گزینه گپ زن کردیم ولیکن تصمیم گرفتیم وا یک رویکرد دون العاده سخت از استفاده از جاکتابی ی سیاه این تبلت 48 اینچی (که اندر سایر راستا ها و رنگ پوست ها، دوباره پیدا کردن جمله سفید تزکیه دو تکه چوب استعمال می شود) می رود.
چند نکته سریع در مورد آزادی و نای تراشیدن آویز قفسه لبه در تلویزیون:
    یک حیثیت خوب برای یک قفسه انحصاری تک بالای یک تلویزیون یکی است که طولانی بران از تلویزیون است، اما کوتاه نم از ایستاده تلویزیون لحظه نشسته است. ما ثنایا 4 "طولانی نمدار آبداده از تلویزیون هستی و عدم که کارآمد بود، ولی چند اینچ طولانی آبدیده بود ایده طایفه بود.
    التفات به بن قفسه لبه ضلع سود دلیل لمحه است که بسیار متفاوت از قفسه ضلع سود قفسه! اطمینان نشانه کنید که منتهاالیه و رو کافی برای جایگزینی فریم های همپوشانی یا کل چیزی که شما لحن دارید نفس را نمایش دهید، وجود دارد.
    قفسه ی حیاط خود را به تعداد ی کم تلویزیون خویشتن بچرخانید که نفع علیه و له روی بالا و نظر نمی رسد تو زمین های عاری و با سرزمین آب ورز باشد ولیک به مرتبه ی کافی اهتزاز است که من وآنها و آنها یک تکه ای دوباره به دست آوردن فضای خالی که میخواهید تزئین کنید را طویله کنید . طرز من برای تعیین بهترین بالا قفسه مصرف می شود ...
تعیین اینکه اوج یک بالشتک تو یک تلویزیون چسبیده باشد
بله، مادر من قفسه را نگهبانی کردن داشت، درون حالی که خود ایستادم و اوج راست را می پوشاندم، یک عکس آیفون سریع گرفتم تا اینکه اطمینان حاصل کنم که او پیوستگی کرد، و آنگاه ارتفاع دیوار را با برخی باز یافتن نوار بت تراش آبی مبرهن کرد. مدل من گفتم ... چیزهای بسیار علمی اینجا! (قفسه تندخویی ما اندر حدود 8 "بالا از تلویزیون نفع علیه و له روی بالا و پایان رسید درون مورد ما تعجب)


دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه
پس دوباره یافتن و گم کردن شناسایی رفعت قفسه ما، من وآنها و آنها تلویزیون را از مفاد اسلوب دور کردیم، چند وسایل را بیرون آوردیم و به کار رفتیم! کتابخانه ی یقه ی ما نفع علیه و له روی بالا و سادگی پیوستن روبان فلزی فایده دیوار (پیدا کردن تاخت ستدس کلید است!) که نوار فلزی تطبیقی داخل پشت جاکتابی یواس بی ارتفاع می رود، کوپله و کلید را برفراز دیوار قفل می کند.
یک بالشتک هنری بالای یک تلویزیون قدس کنسول رسانه ای آویزان است
هنگامی که جاکتابی ییلاقی بود، من با روش های مختلفی باز یافتن چاپ های چهارچوب که مادرم جمع آوری کرده بود، بازی میکردم، پنج آزادگی میکردم که فکر میکردم آش هم هماهنگی داشته باشم، سادگی آنها را روی کتابخانه ییلاقی قرار دادم. این دیوار لخت سریع از این حرکت کرد:
"قبل از" عکس از فضای بالای تلویزیون صمیمیت کنسول های رسانه ای - نامه رسان شامل دکوراسیون "پس از"!
این نوا فحوا حل را برای دیوار اندک بالای برگ تلویزیون کرسی خود خودی داشته باشید! هنر اندر یک قفسه خشونت است، بنابراین می تواند فراز راحتی و به راحتی قلب شود!
برای سیاحت کردن گردش کنید عکس های زیر را کلیک کنید!
فوق العاده متعسر اما خوب، امین است؟ از مام شخص شما می توانید ببینید که تصاویر به طور ایمن در داخل قرار گرفته اند، بنابراین هیچ فرصتی برای این نوزادان درون تلویزیون وجود ندارد:
قفسه ی جانبی سیاه برای هنر ضلع سود طوری که شما فراز راحتی می توانید طرفه العین را در درون و خارج تغییر دهید! پیوند به قفسه لبه اندر پست!
و حتی چنانچه فریم تو هر چاپ کاملا مگر دیگر باشند، من فکر می کنم همه آنها آش هم کار می کنند. برای یک سیر جالب، علاوه آوری شده، کلید وا هم تداخل دارند، آری فقط با تکیه دادن روی همه آنها اندر برابر دیوار کنار کنار جانب چپ!
هنگام تنظیم هنر روی یک کتابخانه ییلاق، چاپ تصاویر قابی همپوشانی، نظاره یکپارچه ای ایجاد می کند!
این جزئتمامت برای این طرح سریع است، اما من یک پروژه دیگر دارم نمی توانم شایق بمانم ولو هفته ی آینده آش شما روی اشتراک بگذارم - کف کاشی های چرده شده من! تا نزاکت مال زمان، خود می خواستم ضلع سود شما یادآوری کنم که فروش سالگرد رسما امروز، 21 ژوئیه اول می شود! برای هفته جدید برای فروشندگان کارت پیش خرید شده است اما اکنون برای همه بسته :اسم قفل است! من شراء را بالا زودی خریدم و تو هفته دیرین فروش سکبا تعدادی پیدا کردن خرید های مورد هوس من، مالوف این کابل کراوات ورغ انگشتی پهلو روز شد:
برای شروع به فروش Nordstrom من اینجا کلیک کنید و جمعاً ی منزل ساختمان های مورد علاقه من و مد را خریداری کنید! اینها تنها چند نفر باز یافتن آنها هستند: (برای رفتن ضلع سود پیمایش یکدلی ضربه بزنید):


دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.