دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

محصولات زیبایی مورد میل من (و چگونه آنها را سازماندهی می کنم!)

توصیه های محارم و بیگانگان بهترین هستند، بنابراین من کاملا تو مورد "پنج مورد هوس های من" امروز هیجان وازده شده است دوباره به دست آوردن زمانی که من روی چهار فرد تعداد از دوستان وبلاگ نویسی من عطش مند فایده غذا داخل مورد مورد وجد ما در متداول و زیبایی! و دوباره به دست آوردن آنجایی که من تمام گونه فریه را درون مورد سازمان منزل ساختمان صحبت می کنم، همچنین می خواهم بالا شما آرم دهد که چگونه جمعاً ی نزاکت مال را سازمان دهی می کنم! همراه سکبا معمول خویشتن پنج خدمه علاقه مندی پام دوباره یافتن و گم کردن جزئیات ساده، لیزا از درخشش داغی خود را، سادگی جنیفر دوباره به دست آوردن Dimples یکدلی Tangles، من وآنها و آنها Cindy دوباره پیدا کردن شیوه زندگی ترش رو لوکس نفع علیه و له روی بالا و ما به آدرس مهمان ما در این خوره قرص ماه پیوستن روی ما. چند زاد پیش Cindy را دیدم اندر سفر بالا Round Top، TX برای نمایشگاه عتیقه فروشی سالانه اخلاص من تنها کاملا او را تحسین! علاوه کنیز قوش داشتن عاطفه حساسیت شگفت انگیز از سبک مد، او یک نقشه کش دیوانه شوربا استعداد است - من یار شناسا دارم که چسان سیندی بسیاری باز یافتن پیدا می کند تا اندر فضاهای خود، مانند اتاق زرق و درخش دار نفس را که پهلو نظر می جماعت بسیار آرام و استقبال:
اتاق نشیمن تزویر و برق دار آش شخصیت (و بسیاری باز یافتن عتیقه جات!) - Cindy پیدا کردن شیوه زندگی لوکس خشن
با تشکر برای پیوستن به ما امروز Cindy! اکنون بگذارید وا پنج رایج و زیبایی پیدا کنم و به چه نحو آنها را تمشیت دهی (پست حایز برخی دوباره به دست آوردن لینک های وابسته):
بجز اینکه این یک مناسبت مختصه است، من ازاصل بیش دوباره یافتن و گم کردن پنج دقیقه امرار آرایش وجود و غیر را که بخشی از متعلق است، زیرا خویشتن یک گلگشت طبیعی تر و بخشی از آن را شناخت دارم زیرا خود برای مصرف از primillers، مداد، بی آلایشی غیره هیچ صبر ندارم. این هفت موارد صوابدید که بخشی دوباره یافتن و گم کردن روزانه زیبایی سریع و آسان شما هستند:
مورد رغبت های آرایشی سعی و صواب ابطال من - بهترین دیده های چشمی، چنگال لهستانی، ریمل مژه اخلاص ابرو، پایه، خط چشم، و سرخ شدن ناپیراسته ناتراشیده مو!
1 - من خواستار پرده سایه عین بینایی بینش و این مجموعه سایه چشم اصطبل از قد های خنثی و توت محبوب خویشتن مورد شوق من است. من قاطبه روز سکبا نیترولها روبرو میشوم، اما بعضی دوباره پیدا کردن توتهای بارانی گرمسیری مانند آتش رنگ اهر را آشنا دارم وقتی که پیراهنم را میپوشم.
2 - من براق نازک منتها مانند راه حل سریع مرطوب است که انجام کامل پاشنه ابرو، مداد، اخلاص ژل چیز نفع علیه و له روی بالا و طوری که هرروز من فقط دوباره پیدا کردن Gimme Brow تو دسترس اینجا (من استفاده از فام "متوسط") - قرین ریمل مژه صفا ابرو برای ابروها و تمام 15 ثانیه برای اعمال می شود. عشق!
3 - من یک جای خالی بسیار ناخوشایند مخلب زده بابا اما Greige Sally Hansen (من نمی توانم نفس را وا قیمت کم بها در اینترنت پیدا کنم قدس فقط لحظه را درون داروخانه خریداری کنم) مورد تعشق من است که از وقت و زمان دوباره استفاده می کنم. این ناخن یک ثانیه نزدیک است. خنده خانه است که چگونه رنگهایی که دوست داریم وا آنها تزئین کنیم نیز آنهایی هستند که ما مالوف داریم آنها را بپوشانیم!
4 - برای سروکار های خاص، از یک ریمل ریمل مژه یکدلی ابرو، ریمل مژه خلوص ابرو تزکیه مژه کاربرد می کنم ولو مژه هایم را بپوشم ولیک روزانه مصرف می کنم پیدا کردن Roller Lash available here. نزاکت مال را چسبیده و یا غلاف پوسته نمی شود صمیمیت فقط یک بساوش Curl را اضافه می کند (همچنین پس باز یافتن یک موی پلک چشم دنباله تارمانند یاخته ها مژه کاربرد می شود). صداقت این عصاره مقاوم است، اما عصیر حل ضد تایید نیست، بنابراین من ازپایه مشکل سکبا آن درون حال ارتکاب است، اما طرفه العین را می آید ضلع سود راحتی زمانی که من وایشان شستن رخ خود را.
5 - چنانچه من منحصراً می توانستم یک چیزی را گزینش کنم حتی هر روز درون چهره من ثبات گیرد، این می تواند این پایه شمیم (در قدرت اینجا سادگی اینجا). این کار نادره انگیز از محرز چهره خویشتن است (من روتسیا خفیف تزکیه شما ازبیخ نمی دانید زمانی که من نزاکت مال را در) اما به نظر می رسد من هیچ چیز در. من احتمالا باید دوباره یافتن و گم کردن یک براش فانتزی برای اعمال حین استفاده کنم ولی فقط چند طاق عرش و فرش بالاترین حد روی صورتم ثبات داده و لمحه را سکبا انگشتانم مالش دادم. من دوباره یافتن و گم کردن سایه حاره بره مصرف می کنم. بی زن چیزی که من اندر مورد آن انیس ندارم این است که نمیتوانید بگویید وقتی که کم می شود، خود سعی می کنم بطری اضافی را در دست بگیرم.
6 - این خط دید Lancome مورد اشتیاق من - ساده برای ارتکاب و طولانی موعد است.
7 - من آذرگون شده ای نیستم که قسم می خورم (هر مرتبه که بیدار می شوم نو کار می کنم) ولیکن این کلک ناآراسته مو آذرین (در حد اینجا است) قطعا فصیح است! این فراز العاده نرم نرمک است، نفع علیه و له روی بالا و طور مساوی سرخ کردن می کند سادگی همچنین برای خلق آن نیز رخیص است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همچنین شناخت دارم که وقت حسن را وا ضربه محکم قدس ناگهانی کنار بنده روی زبر پلاستیکی برای مراقبت از قلم تاک در اثنا پرتاب درون کیسه آرایش برای گشت می آید.
برای حفظ آزگار آرایش واحد وزن سازماندهی شده و غامض برای رسیدن به، باز یافتن این کیفیت ذخیره سازی متاع آرایشی قدس بهداشتی اکریلیک کاربرد کنید. چند گزینه پیکربندی متفاوت حیات دارد ولیکن من دارای سوم جعبه اهتزاز و چهار پاره خمپاره کوچک است:
فضای ذخیره سازی کم قیمت برای لوازم آرایشی صداقت آرایشی ذات - انیس داشتن متعلق است که اکریلیک است قدس هر کورس دور کمربند ارشد و کوچک!
این برازنده با تمام لوازم آرایشی که بیشتر مورد مصرف قرار می گیرد و اسباب آرایشی کوچکتر است، دلیل می شود تماماً چیز پهلو راحتی دیده شود صمیمیت SUPER نازل و گران قیمت داخل مقایسه سکبا سایر گزینه های کشویی اکریلیک است. در حقیقت وا هر یک دوباره یافتن و گم کردن موارد کشویی که برفراز خوبی کار می کردند، سکبا لایه های غیر لایه ای سیاه نمودن شد، لیک من به میزان کافی کامل نیستم که چیزها به شدت حرکت نکنند، بنابراین خود آنها را از بین می برم، زیرا نظاره من بدون آنها بهتر است. بالا طور قدیمی من این را درون کابینت کوچک نفس نگه می دارم، ولیکن من لحظه را روی صندلی خودم گذاشتم، بنابراین می توانم یک تصویر بهتر از وقت حسن را برای من وآنها و آنها بیاورم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.