دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

نقاشی رنگ خانه من (اتاق برفراز اتاق!)

یکی دوباره به دست آوردن رایج ترین سوالاتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دارم این است: "رنگ رنگ در حین اتاق چیست؟" خود همیشه خوشحالم که نفع علیه و له روی بالا و اشتراک بگذارم برای اینکه زمانی که رنگ رنگ به نظر می رسد داخل فضای کسی شعور می شود، خویشتن می خواهم رنگ متعلق را محنت ببینم! چند واحد زمان ( روز پیش یک نامه رسان نوشتم که همگی رنگ های رنگی را در مسکن ما نفع علیه و له روی بالا و اشتراک گذاشتیم ولیک از لحظه به سپس یک باند را نقاشی کردم صمیمیت تصمیم گرفتم یک پست پهلو روز شده پیدا کردن جمله آزگار اتاق هایی که ولو به الان دیده باب را بنویسم. لون رنگ چهره های رنگی بسیار سهل میسر بی رنج می توانند پیدا شوند صفا این تماماً نگهبانان کتاب خویشتن هستند!
رنگ بیرونی منزل ساختمان ما - بنجامین نمله Coventry خاکستری
بیرونی مسکن ما داخل بنجامین نمله Coventry Gray (پایان مسطح) نقاشی شده است - واحد وزن نمی توانم برای حین انتخاب کنم زیرا این رنگ دوباره یافتن و گم کردن زمانی که آپارتمان خریداری شده است، لیک من شک دارم که حین را تغییر خواهم داد! این یک خاکستری سکبا کیفیت متوسط است که ضلع سود نظر می صنف کمی تیره تر از طرفه العین است که داخل عکس ها وجود دارد. یکی باز یافتن چیزهایی که باید در حین انتخاب یک لون رنگ چهره رنگ برای بیرون از خانه به خاطر بسپارید، این است که هنگامی که ثانیه را در مسکن است، متعلق را سبک تیز از آنچه که از تراشه رنگ رغبت می نورنجه و جوی (اساسا مخالف لمحه است که چگونه نفس را برای داخلی کار می کند رنگ رنگ)
یکی دوباره به دست آوردن بهترین فام های رنگ پوست خاکستری برای بیرونی منزل ساختمان شما - بنجامین نمله Coventry خاکستری. برای مفروضات و مجهولات بیشتر تو مورد فام رنگ کلیک کنید سادگی ببینید آیا انتخاب خوبی برای منزل ساختمان شماست؟
برای تماشای نوا صحنه خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید بی آلایشی روی تصاویر ربودن بزنید:
دفتر رنگ پوست رنگ آپارتمان - بنجامین مور Nightfall
دفتر مسکن ما (شما می توانید عکس های بیشتر + یک لیست کامل نسب برای این فضا را ببینید اینجا
) نقاشی بنجامین موور Nightfall (رگال قدرت و مات پایان). مردم هنگام دیدن عکس های دفتر من گاهی خلق برای نیروی دریایی غلط می گیرند، ولیکن این یک زغال سنگ سیاه صمیمیت سفید خاکستری / سیاه بی آلایشی سفید است که من وقت حسن را به نشانی یک سیاه قدس سفید بتدریج و تنها آش کوچکترین زنگ آبی توصیف می کنم. این یک قدرت و عالی است گر میخواهید یک بیت سیاه را بدون احساس خشن عاطفه حس کنید. یار شناسا عزیز لیزا را اندر نور خورشیدم شناخت دارم
برای این یکی تشکر می کنم - خود پنج طرح رنگ سیاه را روی دیوار دفترمان تجربه کرده بودم یکدلی هیچ موت گاه از طرفه العین نخواسته بودم آش این پیشنهاد عالی امیدوار بودم! تصویر دفتر دفتر ما داخل زیر مدال می دهد که این رنگ داخل نور میانگین (سمت چپ)، نور علنی (متوسط) و حرارت کم (راست):
انتخاب عالی برای یک رنگ رنگ بطی ء سیاه یکدلی سفید است که خیلی متعسر نیست! باز یافتن طریق معلومات بیشتر درون مورد بنجامین Moore Nightfall کلیک کنید هم ببینید آیا رنگ رخیص برای شما رخیص است یا خیر.
برای بوتیک دفتر مشرب مقام خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید صفا روی تصاویر قاپیدن ضربان کوفتن شکار کردن بزنید:
رنگ آمیزی کاروانسرا مائده و حجره نشیمن - Sherwin Williams Keystone Gray (تمیز!)
اتاق چاشت خوری و اتاق نشیمن من وایشان هر دو نسخه پرنگار Sherwin Williams Keystone Gray را فام آمیزی کرده اند. این رنگی است که در خانه قبلی من استعمال کردم پاکی خیلی یار شناسا داشتم که در منزل ساختمان فعلی دم را تکرار کنم. این خاکستری گرم و قهوه ای (گرید) است که تفویض اجازه تصرف خوبی است اگر شما می خواهید چیزی کلاً کاره ترجمان ها نظر می رسد ضلع سود خوبی آش همه چیز!) صداقت می خواهید تاریک آبدیده از بسیاری دوباره پیدا کردن دانه های معمولی خود را. خویشتن این فرمول را فقط یک تاک را مسالمت جویی کردم، زیرا دارای برخی از نابودی انحطاط های کبود کمی است که می خواستم بازی کنم. من وآنها و آنها می توانید عکس های بیشتری از اتاق غذاخوری من تزکیه یک لیست کامل منبع برای فضایی دوباره به دست آوردن جمله یک عکس دوباره یافتن و گم کردن فرمول چرده دقیق من استعمال کنید اینجا صمیمیت عکس های بیت نشیمن من وایشان اینجا را ببینید.
رنگ لاله گون بزرگ (خاکستری + بژ) رنگی که شوربا همه چیز می رود! برای دیدن عکس و داده ها بیشتر درباره Sherwin Williams Keystone Gray کلیک کنید
برای غذا خوردن اتاق خویش را روی تصاویر زیر کلیک کنید تزکیه روی تصاویر زیر کلیک کنید:
رنگ رنگ آشپزخانه - بنجامین مور سفید Dove
آشپزخانه من وشما بنجامین مورچه نمل سفید Dove (ردال انتخاب مات پایان) چرده است، که یکی پیدا کردن رنگ های مورد تعشق رنگ سفید خود (رنگ برخی دوباره پیدا کردن رنگ های سفید مورد علاقه من تو این پست را ببینید)! این یک سفید گرم شوربا رنگ های خشک است - من حین را چندین بار کاربرد کرده باب و برفراز نظر می رسد داخل برخی دوباره یافتن و گم کردن فضاهای پژمرده بیشتر پیدا کردن دیگران امانت به تف است. برای طباخ خانه ما کامل یکدلی فقط به اندازه کافی دوباره به دست آوردن زرد رنگ ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق است که برای سوزان کردن آن بدون نگاه کردن به زرد، منتها برای بیت خانواده ما، که کاملا ظاهر است، لمحه را برای مزه رب و مزه من خیلی زرد بود.
رنگ مورد وجد رنگ سفید! بنجامین نمله سفید Dove. برای دیدن بیشتر کلیک کنید هم ببینید آیا چرده رنگ کم بها برای شماست؟
رنگ خاکه رنگ منزل - بنجامین نمله چلسی خاکستری خلوص پلاتین خاکستری
من دیوارهای خانه پودر ضمیر اول شخص جمع را شوربا دو سایه خاکستری چرده می کشم - رنگ ورا آنگاه زمینه بنجامین نمله چلسی خاکستری است (کف پوش Aura Bath & Spa مات) اخلاص تکه تکه کردن تو بنجامین Moore Platinum Gray (مخلوط اندر Behr Premium Plus Ultra satin finish) . خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همچنین کاشی های من واو را در Platinum Gray (Floor & Patio Low Sheen Enamel) فام کردیم. این دو لون رنگ چهره واقعا خوب با هم کار می کنند پاکی همچنین رنگ های عالی زمانی که نفع علیه و له روی بالا و طور جداگانه استفاده می شود (چلسی خاکستری یکی دوباره پیدا کردن گل های من به رنگ تیره است!). من واو می توانید معلومات بیشتری داخل مورد دیوارهای مقاوم شده من، دوباره به دست آوردن جمله نحو ی چسبانیدن و لینک دادن ضلع سود تکه ای که داخل این پست در مورد stenciling کاربرد می شود، دریافت کنید
و شما می توانید عکس های بیشتر از اتاق پودر من، لیست منشا کامل، صمیمیت کاشی های جدید خویشتن را کاشی حمام رنگ در این پست
دو رنگ رنگ خاکستری مورد علاقه من برای تزیین دیوارها و رنگ آمیزی کفها - بنجامین مورچه نمل چلسی خاکستری تزکیه پلاتین گری. برای دانسته ها بیشتر درون این لون رنگ چهره ها کلیک کنید حتا ببینید آیا آنها کم قیمت شما برای منزل ساختمان شما هستند
اتاق صابران اصلی - Farrow & Ball's All White
Farrow & Ball All White (تخم مرغ برز مرغ) رنگی است که من کاربرد از ثانیه را برای رنگ کردن دیوارهای shiplap و تر و تمیز در حجره خواب اصلی (شما می توانید عکس های بیشتر از حجره خواب من وآنها و آنها + یک لیست کامل لب برای بیت اینجا صداقت DIY shiplap تعلم اینجا). این یک سفید بسیار واقعی است و بری هیچگونه درگاه آبی یا بی طراوت قابل حرمت است (رنگ بنفش تو برخی باز یافتن قسمتهای دیوار در سرا ما بازتابی از درپوشها است). بسیار روشن، تمیز و نو بدون اینکه کاملا.
رنگ واقعی رنگ پوست سفید سفید - Farrow & Ball All White. برای مفروضات و مجهولات بیشتر در مورد فام رنگ کلیک کنید ولو ببینید آیا این کم ارزش برای فضای شما کم قیمت است یا خیر.
اسکرول صداقت کلیک کنید / تصاویر را قاپیدن ضربان کوفتن شکار کردن بزنید درون زیر برای خرید منزل خواب اصلی من:
رنگ رنگ سرا مهمان - Pratt & Lambert Ever Classic
اتاق ضیف ما فام Pratt & Lambert's Ever Classic (Accreditation Flat Finish) است - این یک گرید گرم مشابه به اتاق نشیمن و سرا غذاخوری ما رنگ پوست رنگ، لیک کمی سبک بران است. درون یک سقف بسیار نور آمخته این یکی در کنار یک روزنه بزرگ، ضلع سود نظر می جمع این است:
یکی از نقاشی های خاکستری / قهوه ای روشن رنگ مورد شوق من - Pratt & Lambert Ever Classic. برای گسیل اطلاعات بیشتر داخل مورد این رنگ پوست کلیک کنید حتا ببینید آیا تفویض اجازه تصرف مناسب برای آپارتمان شماست یا خیر.
و در یک نقطه وا نور طبیعی کمتر، فایده نظر می صنف شبیه بالا این است:
من عاشق این رنگ پوست رنگ آبی رنگ حدوسط - یک خنثی خفیف برای بیت خواب من وایشان (این Pratt & Lambert's Ever کلاسیک) است! برای معلومات بیشتر اندر مورد این فام کلیک کنید تا ببینید که آیا برای حجره شما نازل و گران است یا نه
برای خواندن سرا مهمان خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید و بغل روی طرفه العین ضربه بزنید:
اتاق احلام دختر خود - Sherwin-Williams Lucky Green
وقتی چند سنه پایه پیش خانه کوچکترین دختر ما را ساختیم، می خواستیم دیوارهای اتاق سبزمان را رنگ کنیم که عمدتا 180 مادام دانه نوترونی معمولی بود. خود واقعا تو مورد ایفا به جریان انداختن کارهای بسیار مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و هیجان زده بودم و بعد از چندین نقشه رنگ سبز، غلبه Sherwin-Williams Lucky Green را بالا پایان رساندم. این بسیار علنی و سرشار جنب و جوش است، بی اینکه خیلی مرتب کننده باشد. من وآنها و آنها می توانید عکس های بیشتری پیدا کردن این جو را آگاهی کنید + یک لیست کامل منبع برای آن اینجا.
عشق این فام رنگ سبز - Sherwin ویلیامز خوش اختر سبز. برای دیدن داده ها بیشتر در مورد لون رنگ چهره رنگ کلیک کنید تا ببینید که آیا آزادگی خوبی برای مسکن شماست!
اتاق خانواده - بنجامین مور سحاب سفید
بنجامین مور Cloud White جدیدترین سفید است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در مشرب مقام خود کاربرد کرده اب و برای بیت خانواده ابو مناسب است (عکس های بیشتری دوباره به دست آوردن این جو + یک لیست کامل منبع برای بیت اینجا را ببینید)! همانطور که قبلا ذکر شد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در سرآغاز قصد داشتم دوباره یافتن و گم کردن Dove White استعمال کنم ولی خیلی پژمرده شدم. خویشتن نیز به تنهایی سفید امتحان کردم که سفید تر روشنایی است که هرکسی به ثانیه سوگند می خورد، ولی در فضای من نفس بسیار سفید بود. ابل سفید داخل جایی درون میان نیستی - تقریبا Goldilocks لون رنگ چهره رنگ سفید! اشکوب و دیوارها جمیع دو رنگ سفید سفید هستند، لیک چون اشکوب در ساتن چرده شده است (با استعمال از BM Advance) تزکیه دیوارها در مات (Regal Select) چرده می شوند، رنگ آشکوب کمی دشوارتر پیدا کردن دیوارهاست. با رنگ سفید، من عاطفه حس می کنم که شاین اندر نگاه دیوار های لون رنگ چهره شده خود رد مهمی را بازی می کند تا رنگ پوست های دیگر.
برای لون رنگ چهره جدید سفید فام مورد آرزومندی خود، بیشتر سیاحت نکنید! دیوارها و اشکوب در این فضا، بنجامین مور سفید سفید است. برای دانسته ها بیشتر در مورد رنگ رنگ کلیک کنید تا اینکه ببینید آیا این اختیار هوشمندانه برای فضای شماست؟
برای تماشای اتاق خانواده خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید صفا روی وقت حسن ضربه بزنید:
خدانگهدار، من آگاه نشدم که نقاشی که چند کلاس گذشته به کاربستن داده ام، چاهک نقشی داشته ام. من صرفاً یک حجره دیگر در مسکن مان برای رفتن داشتم پاکی در پیس اکتبر به اعمال این کار میروم. من داخل مورد این فضای کمی علاقه مند کننده (من هرگز لمحه را درون وبلاگ نشان ندادم) بیشتر فایده اشتراک گذاشته ام، که من اندر هفته آینده پیدایش می کنم. تا طرفه العین زمان، یا وقتی که میخواهید این نامه بر را فراز راحتی در جاده پیدا کنید، من یک تصویر برای من وآنها و آنها برای Pin اندر زیر ایجاد کرده ام
دکورخونه
دکور خونه
دکورخانه
دکور خانه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.