دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج وضعیت منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد برای دکوراسیون حجره کودکان

اتاق های بچه ها اتاق های مورد رغبت من برای تزئین هستند زیرا کلاً چیز درون مورد مرتبط بودن سرگرمی اخلاص فکر کردن تو خارج دوباره یافتن و گم کردن جعبه هستند! وقتی سرا دخترانم را ساختم، من وتو هر تاخت سبک HGTV را وا شگفتی بزرگ علامت دادیم تزکیه واکنش آنها به فضاهای ابداعی تزئین شده برخی از خاطرات مورد آرزومندی من است! امروز من پنج ایده ی مورد آرزومندی ی خود را برای تزئین خانه های کودکان که نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم از مبرهن اتاق دختران خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می آید ضلع سود اشتراک می گذارم. آشنایان من پام باز یافتن جزئیات ساده، لیزا دوباره پیدا کردن درخشش تف شما، جنیفر پیدا کردن Dimples یکدلی Tangles، صفا مهمان میزبان ما با استعداد، جولی از جولی Blanner ایده های خود را برای تزئین حجره بچه ها نیز فراز اشتراک گذاشتن! جولی دو بکر دارد سرمشق من و منزل هایشان بسیار قشنگ و ممتلی از ایده هایی هستند که می خواهید ربایش کنید، دوباره پیدا کردن جمله این حجره تختخواب شکوهمند شایان ستایش که می توانید بیشتر باز یافتن here دیدن کنید:
جالب ترین دختران اتاق خواب تخت شوریده خواب ها بردباران - جولی بلرین
با تشکر از شما برای پیوستن صدر در ما جولی! کنون بیایید آش پنج ایده برای تزئین اتاق های بچه ها که مورد اشتیاق من هستند (پنجاه ایده)، چاپار پیک هایی حایز برخی پیدا کردن لینک های نافرمان بسته - بیانیه کامل پیدا اینجا):
از کوچکترین نوباوگان تا نوجوانان، جزئتمامت چیز را شناخت دارند که سکبا اسم صفا یا خط خود شخصی می شوند، بنابراین واحد وزن اغلب خلال استفاده از خانه های بچه ها از طنز استفاده می کنم! در سرا قدیمی ترین دخترم، من از IKEA [این صندلی HENRIKSDAL] را خریدم دوباره به دست آوردن IKEA پاکی یک نفر محلی را بی هوش خود کرده بود تا طلسمش را برفراز پشت متعلق در رنگی که آش بقیه اتاقش متقارن تناظر می کند - او را مالوف دارد !:
یک صندلی IKEA ارزان قیمت را بپوشید خلوص یک تکه ساقه درخت را بالا پشت حین اضافه کنید - این ایده را آشنا داشته باشید! بسیاری دوباره به دست آوردن ایده های داهیانه برای تزئین سرا بچه ها در این پست!
اگر IKEA را تو نزدیکی خود نداشته باشید سادگی یا تنها بخواهید چیزها را کمی ساده تر کنید، می توانید این صندلی بسیار شبیه به کرب را نیز مرتب کنید پاکی قبل دوباره پیدا کردن اینکه آن را فراز شما تحویل داده شود، لحظه را تکمیل کنید! خواه یک صندلی تونوگرام چیزی نیست، متاع جانبی زیادی وجود دارد که برای منزل کودک پیدا کردن جمله این مناسبت ها مورد تعشق (پیمایش سادگی کلیک روی / شیر) نیز کم ارزش خواهد بود:
و برای شما بچه هایی که فراز طور معمور پررونق پیشرفته در اینجا هستند، خبره شده اید که من دوباره یافتن و گم کردن این ناحیه پارک دوباره یافتن و گم کردن آخرین حاصل که شما وقت حسن را دیدم، وابستگی به این منطقه میزنم؟ میز IKEA MICKE desk هرگز اینجا بوده است، ولیک اخیرا این آینه سلحشور طلایی (این قیمت عالی برای یک آینه گرد کاپیتان است!)، این لامپ چراغ کریستال لامپ صفا برخی متاع جانبی میز جدید دوباره به دست آوردن HomeGoods مجلد :اسم جلدشده بهترین مکان برای خرید برای تمامو جزئی چیز برای میز خود!) دوباره پیدا کردن جمله نگین برنجی dachshund سریر کیسه ای صفا این دو دستان و درخش دار شرنگ آبی صداقت سفید:
من ازبن یک بدنه از سعر ارج در هنر در حجره بچه ها امرار نمی کنم، زیرا مزه رب و چشایی مذاق طعم و مالوف داشتن / دوست نداشتن آنها سریعاً تغییر می کند. در حجره جوانترین باکره من، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در اصل برای ایجاد یک دیوار گالری کاپیتان هنری روی سینه ی کمربند نفس بودم ولی در نهایت تصمیم گرفتم چیزی را کمی ساده مرطوب و ارزان بران بپیمایم - دیوار از پارتیشن های همپوشانی:
هنر دیواری سخت و کم قیمت برای تزئین بیت کودک - کاغذ دیواری! برید شامل لینک به آموزش آسان به شما آرم می دهد که چطور آنها را!
Rosettes SO ساده است - من وایشان می توانید نوشته گفتار DIY paper rosett tutorial here را پیدا کنید! ما دوباره یافتن و گم کردن کاغذ سپرده بندی کاربرد کردیم که شفاعت ورق در مقاله Paper For Rosettes فروخته می شود ولیک هر قبیل کاغذی که داخل سمت ضخیم آبدیده است کار خواهد کرد. بسیار سرگرم کننده است، آیا آن را به آدرس هنر دیواری کم ارزش قیمت صفا یا به آدرس دکوراسیون آذین بندی در جمعیت بعدی خویشتن را!
Rosettes های کاغذ یک ایده کم ارزش و مشکل برای اضافه کردن فام و الگوی به منزل بچه ها بری صرف بها زیادی باز یافتن پول!
یک چماق پنبه را درون یک طاق عرش و فرش بالاترین حد غیرمنتظره تکثیر و کاهش کنید
تخته قطعه تابوت پنبه عالی است که در خانه نوجوانان سادگی نوجوانان داشته باشد، مجموع دوی آنها برای پین کردن چیزهایی که آنها را آرزومندی مند می کنند سادگی برای مادران (و پدران) یک پوشش برای ترک یادداشت ها صمیمیت یادآوری های کوچک است. شما می توانید مسیر متعسر بروید صمیمیت یک بسته چوب پنبه ای معیار را در بیت کودک خود بچرخانید یا خلاقیت ببخشید صمیمیت هیئت مدیره خیزران شاخه بریده درخت هیزم پنبه را اندر یک سمک و کف رواق غیر منتظره تکثیر و کاهش کنید! در آپارتمان قدیمی ما، یک تیر پنبه چماق پنبه ای پوشانده شده وا چوب شعور شده را روی عقب از قفسه های دخترانه من افزایش کردم (شما می توانید روی عقب درون محوطه رجیم شده میانجیگری دکور برای بررسی این طرح اینجا بروید) اخلاص در مسکن جدید شما چیزی کمی ناآشنا دگرگون است خلوص آنها را فراز درب های گنجه افزودن کرد:
پنل های هیمه پنبه روی یک دروس نوجوان اضافه شده بالا درب های اشکاف - این ایده را مونس داشته باشید! نامه بر شامل پیوند روی گام بالا گام تدریس به شما نشان می دهد که چگونه به افزون چهار ایده های دیگر برای تزئین بیت بچه ها!
در حقیقت این نقشه "کشتن تاخت پرنده با یک سنگ" بود، زیرا بله تنها روی من رخصت دادند که دو تخته ارشد چوب پنبه را بچرخانم، بلکه یک نغمه جالب برای پوشیدن لباسهای معمولی بی آلایشی گنجه بود.
این ایده را برای نوجوانان صفا خانمها یار شناسا دارم قطعه تابوت های کنده ترکه پنبه را ضلع سود درب های گنجه تکثیر و کاهش کنید اطلاعات بیشتر اخلاص ایده های دیگر برای تزئین بیت بچه ها اندر پست!
شما می توانید تعلم گام ضلع سود گام برای درب منزل چوب پنبه خود پیدا کنید اینجا خلوص دیدن حجره کامل من نشان می دهد برید که دربردارنده یک لیست کامل مایه برای همه چیز در بیت دختر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اینجا.
خلاقیت را با ذخیره ادوات بازی دریافت کنید
اگر طفل شما دارای آلات بازی های زیادی است، افزودن کردن جاکتابی های اضافی غالباً همه چیز است که ایشان نیاز دارید، منتها زمانی که چیزهایی که آنها وا آنها بازی می کنند کوچک هستند اخلاص یا اندازه زیادی پیدا کردن آنها، خلوص قطعات کمی لحظه را کمی پیچیده تر می شود! وقتی دختران خویشتن جوانتر بودند، جمعاً چیز داخل مورد بازی شوربا مورچه های کوچک نیستی - دوباره پیدا کردن Calico Critters تا اینکه Littlest Pet Shop سادگی Polly Pockets، نفس چیزهای کوچک ALL در آپارتمان ما بود! وقتی چند زاد پیش خانه دخترم را بازسازی کردید، می خواستم یک راه حل مبتکرانه :صفت آفرینشگرانه برای ذخیره تمام چیزهای کوچکش پیدا کنم، در عین حالیا به راحتی لایق دسترسی بودم. نوا فحوا حل من یک دیوار کیف پول بیگانه بود!
ذخیره سازی باهوش که برفراز نظر می فرقه زیبا نیز - ایجاد یک دیوار نغمه راه تزئینی، با استفاده دوباره به دست آوردن کیف ارز برای ذخیره چیزهای بازی کوچک است که فراز راحتی می توانید در حین نیاز مشاهده بی آلایشی آویزان برفراز عقب آغوش روی دیوار داخل پایان آن پخش! قاصد پستچی شامل بسیاری دوباره به دست آوردن ایده های دیگر برای تزئین بیت بچه نچ نیز بیش پیدا کردن حد!
من برفراز سادگی چند چنگک برنجی دیجیتالی و حزب ای دوباره به دست آوردن کیف های گوناگون را در آزگار اشکال و اندازه های رنگی که آش ملافه های لحظه هماهنگ شده بود، تزاید کردم. ما همه ظروف Littlest Pet Shop خویشتن را درون یک کیف ارزش قرار دادیم، همه کالتیکو Critters تو دیگری سادگی غیره پس دوباره پیدا کردن آنکه او می امل با چیزی بازی کند، کیف پول یا خیز را با چیزهایی که او می خواهش با لحظه بازی کند صمیمیت پایین عرصه او ایفا به جریان انداختن شد، آنها را درون کیف سعر ارج گذاشت و خلف دیوار درپی گذاشت. خوب، آخرین بخش در مورد منعقد کردن آنها داخل کیف ارز و جبران به دیوار به نشانی اغلب به عنوان آن نباید رخ می دهد، اما این سیستم هنوز غصه واقعا برای هر نوبت ذخیره سازی و موسسه کمک کند!
اگر فرزند شما یک قصد دارد که شناخت دارد (یا شعر، دوباره گویی قول یا گفتن)، دم را بالا هنر تبدیل کنید! من وتو می توانید هنر ملودی خود را با دست بافت بوم ایجاد کنید سادگی یا چند بازیگر در Etsy وجود دارد که طرفه العین را برای شما ایجاد خواهد کرد! خویشتن این دکان Etsy را برای ایجاد تصاویر سفارشی از لحن مورد علاقه تیلور سویفت دخترم که سکبا فریم های برنود دوباره یافتن و گم کردن لابی سرگرمی طراحی کردم (این چارچوب ها در دسترس آنلاین بسیار شبیه نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد) صداقت بالای سریر خود آویزان شد:
ایده طراحی اشعار عزم به آدرس هنر را مالوف دارم! این یکی تیلور سویفت است! بسیاری باز یافتن ایده های دیگر برای تزئین بیت بچه ها داخل پست بود دارد!
گزینه های من وایشان واقعا بی نهایت با شما توانمند به انتخاب مقام و یا گفت: همراه سکبا اندازه طبع تصویرچاپی و فونت!
بنابراین شما طرفه العین را دارید ... این نی و بله پنج ایده های مورد میل من برای تزئین اتاق های خردسالان هستند! امیدوارم باز یافتن این یکی التذاذ ببرید ار می خواهید الهام بیشتری بخرید، بی ترس باشید که دوباره به دست آوردن بقیه خدمه بازدید کنید که بهترین ایده های خود را برای تزئین بیت های کودکان نیز صدر در اشتراک می گذارند:
من همچنین برخی پیدا کردن ویژگی های جدید نقصان شده برفراز صفحه سوپر من را که ایشان می توانید پیدا کردن اینجا چک کنید. و ار طرفدار سری My Five Favorites هستید صفا میخواهید بعضی دوباره یافتن و گم کردن پستهای دیگر مورد وجد من را بررسی کنید، میتوانید آنها را در اینجا پیدا کنید:
دکورخونه
دکور خونه
دکورخانه
دکور خانه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.