دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

اندازه گیری های اجباری برای آبزن شما (چقدر باید بند حوله، صاف، بغچه کاغذی سادگی غیره را ببندید)

سلام فراز همه! امروز، با اضافه کردن برخی نکات و پایه گیری هایی که باعث تازگی و تزئین حمام شما می شوند، یک مزد دیگر برای مرتبه گیری های واحد وزن باید ارتکاب دهید. شما نوباوگان می دانید که اخیرا سکبا ساخت دوش مهمان ما آفریده شده است و درون حال پرداخته کاشی های کف کاشی اندر حمام سالون ما آفریده شده است، روی طوری که فراز نظر می رسید زمان ارزان برای تمیز کردن این نکات. حتی یا وقتی که فقط یک کتابخانه حوله یا ضد TP خریداری کردید که اجباری است آویزان شوید یا به خلق حمام برنخورید، امیدوارم این نکات واقعا برای من وتو مفید باشد.
همه مقیاس گیری های الزامی برای تزئین گرمابه خود را باز یافتن جمله چگونگی بالا بردن صابون خود، نگه پاد کاغذ توالت، کتابخانه حوله قدس غیره. خیلی مفید است
آماده برای اوایل بیایید (برخی باز یافتن پیوندهای وابسته داخل پست) ...
چقدر بالا و دور پیدا کردن هم مستثنا باید آستین های کنار آینه دوش را ببندم؟
نکات عالی برای چگونگی حاصل بودن و وهن آسیب از رنج چسبانیدن آویز داخل یک حمام داخل هر مردک یارو آینه. بسیاری دوباره پیدا کردن راهنمایی های پایه گیری آبزن دیگر در این چپر - طرفه العین را چک کنید!
واقعا هیچ حاصل "صحیح" برای آویزان کردن دیوارها نیستی ندارد، زیرا بسیار بستگی دارد ضلع سود جایی که آنها مورد استفاده قرار می گیرند (کنار یک آینه تو حمام، کنار تختتان، پاکی غیره). لیک یک چراغانی خوب این است که تمثال ها را آویزان کنید نفع علیه و له روی بالا و طوری که لامپها وقتی که کنار آنها استقرار می گیرند لایق رویت نیست. اندر حمام هایی که درون آنها آینه خیر برای علنی شدن رخسار شما مورد استعمال قرار می گیرند، آنها را در حدود خارج چشم ثبوت دهید. داخل حمام من وشما این بالا این معنی است که فاصله دوباره به دست آوردن کف تا اینکه مرکز پشت فیش حدود 62 "است. توصیه های معیار برای اینکه فاصله کانونی پاک کردن یک آینه حمام، 36 تا 40 سانتیمتر باشد، اما بستگی به قدر آینه من وشما دارد (و موقعیت آچار دیوار نیز ممکن است نقش داشته باشد). آینه حمام ما نسبتا باریک است، بنابراین صابون های من وتو آویزان هستند. آگاهی خود را بغل روی این یکی اتکا کنید
چقدر باید جامه دان دستمال مبال را ببندم؟
ارتفاع توصیه شده برای نگه ضد کاغذ توالت 26 "از کف تا مرکز رول TP است. همچنین توصیه می شود که رول کاغذ مبال شما 8 تا اینکه 12 سانتیمتر از لبه ی جلو دستشویی قرار داده شود (مین نزدیک فایده جلو مطهره نزدیک برا از آن است که به باعث محدودیت فضا!)
ارتفاع کم بها برای چسبانیدن تخت کاغذ ابریق توالت (همان ارتفاع شماست؟). این بی آلایشی بسیاری باز یافتن دیگر نیاز پهلو شناخته شده مرتبه گیری حمام تو این پست!
چقدر فراز باید حوله حوله / رکاب و انجمن حوله را ببندم؟
ارتفاع مناسب برای آویزان کردن دستارچه های رومال / قفسه ها بین 44 "- 56" دوباره به دست آوردن کف (استاندارد راه کار 48 ") است. ترجیح شخصی خود بین 44-48 است ".
نوک بزرگ برای چقدر بالا به مقید حوله آبزن خود را به اضافه دیگر باید مقدار گیری برای طراحی صداقت تزئینات گرمابه شما!
و داخل مورد مجمع های حوله؟ آنها را تو همان ارتفاع (اندازه گیری دوباره یافتن و گم کردن پایین حلقه) را به عنوان حوله حوله گر آنها بیش از سقف را قطع کنید. گر بیش از فروتنی و تکبر در تابخانه مهمان خود باشد، کمیسیون حوله 20-22 "را بلندی از افتادگی آویزان کنید (دوباره دوباره به دست آوردن پایین باشگاه اندازه گیری کنید):
نوک ارشد برای چقدر رفعت حلق آویز حوله تو حمام ذات را. از تمام اندازه های آبزن مفید دیگر موجود درون این چپر اطمینان فعل کنید!
چقدر دنباله می کشد از نوار گرفتار / رکاب نیاز دارم؟
بیشتر دزک حصیر در سه امتداد - 18 "، 24" و 30 ". یک مقید حوله 18 "برای فضاهای کوچک ارزان است و صدر در یک مندیل اسیر حمام استاندارد متصل می شود، درون حالی که یک دستمال حوله ای 24" می تواند به یک روپاک حصیری ارشد و نیمه امانت شود. خواه شما فضای خود را داشته باشید، 30 "حوله حصیری عالی برای نگه داشتن دو دزک استاندارد آش ظرفیت سومین است. یقیناً گزینه دیگری برای برگزاری نوبت حوله، این است که یک نوار گرفتار دو نفره 24 "داشته باشید.
نوار مقید کروم و بغچه کاغذی مبال - بخشی از عقار جانبی آبزن Delta Ara. عکسهای بیشتر داخل پست! عشق!
من امیدوارم شما خردسالان این پایه گیری های متعسر را پیدا کنید که درون حال مجهز یا پایین آزادراه مفید عطر (اگر می خواهید بعدا بتوانید طرفه العین را پیدا کنید ایمن شوید که در تصویر Pin درون بالای پست من باشید)! یا وقتی که در بعد طبیعت عکسهایی که من بالا اشتراک گذاشتهایم، اندر مورد ماخذها برای همه و جزء چیزی داخل عکسهایی که صدر در اشتراک گذاشتهایم، لیست کامل فهرستی برای تابخانه مهمان شما اندر پایان این پست و یک لیست مایه برای منزل پودر ما تو پایان این پست حیات دارد. و یا وقتی که شما همه و جزء یک دوباره یافتن و گم کردن دیگران را نادیده گرفتید باید تعداد گیری نامه رسان ها را داشته باشید، میتوانید آنها را دوباره پیدا کردن اینجا چک کنید:
چگونگی تبعات هنری: نکات ضروری
تزئینات بیت نشیمن شما: نکات ضروری
دکوراسیون بیت ناهار خوری شما: نکات ضروری
انتخاب بی آلایشی آویز روشنایی: باید نکات
خوب، خویشتن می روم ولو برخی باز یافتن کار بر روی یک بیت چالش حجره پاداش واحد وزن makeover - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بعدا تو هفته با به ماه رسانی اندر فضای خویشتن بازگشت!
دکورخونه
دکور خونه
دکورخانه
دکور خانه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.