دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

پنج چگونگی منحصر روی فرد برای تعطیلات دیوانه!

آیا می توانید عقیده داشته باشید که این در نوامبر است؟ تعطیلات قبل از اینکه من وایشان این را بدانید، اینجاست سادگی من سالم مصمم هستم که تا آن هنگام که می توانم از گسستگی مفارقت برکناری برطرف کنم سادگی واقعا از متعلق لذت ببرم. گر شما یک ذهنیت تالی داشته باشید، برید امروز را مونس خواهید داشت زیرا خویشتن پنج شیوه مورد وجد خود را ضلع سود اشتراک می گذارم که دیوانه کننده است. رفقا من پام دوباره یافتن و گم کردن جزئیات ساده، لیزا باز یافتن درخشش هرم پرتو شما، جنیفر دوباره به دست آوردن Dimples سادگی Tangles، سادگی میزبان میهمان و میزبان ما، کریستی اخلاص امی پیدا کردن 11 Magnolia لین همه و سرور به اشتراک گذاری راهنمایی خویش را بیش از حد! من تو سال گذشته مسکن های تعطیلات کریستی قدس امی را مونس داشتم (درختی امی دوباره به دست آوردن سفر او اینجا بینظیر نیست؟) بنابراین من فایده دنبال راهنمایی های خود تو مورد هنجار ساخت آپارتمان های خویش را بالا طوری خدعه و درخش دار در حالی که ازبر کردن استرس اندر خلیج!
آماده برای رفتن؟ (پست دربردارنده برخی دوباره یافتن و گم کردن لینک های نافرمان بسته - بیانیه کامل آشکارا اینجا):
اسکریپت جدید یکی
لوازم جانبی را قدرت و کنید که باز یافتن گذر پیدا کردن تعطیلات پهلو راحتی تردد می کند
اگر آپارتمان خود را برای هر عزل انقطاع و تعطیلات تزئین کنید، می توانید از دکوراسیون قدس تزئینات زیادی برای تشریف فرما شدن از نزول به هالووین به شکرگذاری و در نهایت دکوراسیون کریسمس استفاده کنید. برای کمک به ترس از دیوانه، سامان جانبی را غلبه کنید که نفع علیه و له روی بالا و زیبایی از کسرشان و افزایش از طریق تعطیلات شوربا صرفه جویی تو برخی از سریع تنظیم کنید. به عنوان مثال، من دو فانوس ثلاث بعدی (که درون اینجا یافت می شود) حیات دارد که اندر اوایل پاییز درون حیاط جلوی خود استواری می گیریم پاکی همچنان در کشش بقیه سال مصرف می شود. وقتی فصلها یا تعطیلات تغییر می کنند، من ضلع سود سادگی یک تست کوچک به کاربستن می دهم که حاوی یک ساختگی روبان کورس دور دقیقه همراه وا تغییر آنچه که سکبا آن طویله شده است. این سقوط، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک نوار سیاه بی آلایشی سفید + کنیز قوش روی دو مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید بزرگ گره خورده بودم بی آلایشی آنها را آش کدو تن پرور تن آسایی های کودکانه بوم طویله کردم:
عشق این ثالث نفر دوباره به دست آوردن فانوس های سیاه لبریز از کدو تنبلی (و همچنین مامان!) برای یک حیاط نقصان خفت جلو
و اندر چند هفته من بند را به چیزی جشن می گیرم و میوه کدو را شوربا زیور ادوات مشابه سال گذشته جایگزین می کنم:
عشق ایده ای را برای آکنده کردن چلچراغ ها شوربا زیور اسباب برای تزئین حیاط خویشتن را برای کریسمس!
برای تزئین دم کمتری صرف می شود بی آلایشی شما با «فاکتورهای فصلی» کمتری جلو خواهید شد که باید مکان ذخیره ای را پیدا کنید.
برای تماشای چراغ های من قدس بقیه ی حیاط من، روی تصاویر زیر کلیک کنید و آغوش روی لمحه ضربه بزنید:
غارت شما حیاط سکون بردبار خود را برای اسمر های تعطیلات
به جای اینکه تو اطراف عمارت در الان خریدن آبی باشید هم سالن های مسکن خود را صورت بگذارید، فراز جای آن، برخه جویی در موعد و استرس تعطیلات را باز یافتن بین بردن اخضر از حیاط خود قسمت جویی کنید. شما هدایت کردن وادار کردن نیستید چیزهایی اخت برگ های ماگنولیا را تزئین کنید (اگر چاه اگر اجرا دهید، من رشکینی می کنم!) - این می تواند روی همان شکلی نکهت امید که بعضی از جدایی های دار همیشه نیلگون مثل من جمیع ساله مصرف می کنند حتی درب سوی پیش ما را تزئین کنند آش این اکسیده زرق و آذرخش دار (در معرض توان اینجا قدس اینجا):
یک سیب سبز غامض با زنگ برای تزئین تو ورودی نفس را برای کریسمس - عشق!
شاخه ها باز یافتن بوته ها تو محوطه سازی شما (مانند بوته های کوف چوبی ساده که بسیاری از آدم دارند) ملالت کاملا کار می کنند! من لحن دارم بزینهار شویم همسر و مخدوم من این سطوح دوباره یافتن و گم کردن بوته ها را در حیاط دنج ما داخل اواخر فصل نگه نمی دارد، به طوری که آنها تقسیم ها را به اندازه کافی افراخته می کنند تا اینکه زمانی که تعطیلات می آیند، کلیپ:
شاخه ها از بوته های حیاط خاموش و امانت های تود و کاسه ای مالامال از زیور آلات، زیبایی صفا دکوراسیون کریسمس را صدر در نمایش می گذارند.
برای تماشای هواسوز های باب ورودی و ادخال به تعطیلات خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید یکدلی روی تصاویر ضربه بزنید:
از ترفندهای قسمت جویی درون زمان برای ایفاد کارت های تعطیلات خود استفاده کنید
دستم را عریضه زدم، نوشتم (از یکسر یادداشت های شخصی)، و مجله های کریسمس سنتی را برای سالها فرستادم و در عین حال انیس داشتم آش دوستان صفا خانوادهم علایق برقرار کنم که اغلب نمی خواهم ببینم، مهلت داری دیوانه نیستی و صادقانه بگویم، کاملا آغوش من گزینش کرد. واحد وزن نمی خواستم این کار را بکنم، بلکه نمی خواستم مسیر عنوان های مارک چسبناک سادگی کارت های پیش کلیشه شده را که فقط دستینه کردم و یک عار ملایمت تایپ کردم، برداشتم. من ثنایا پنج زاد پیش متوجه شدم اندر مورد Paperless Post تزکیه این یک فایده جویی درون زندگی است. این یک سیستم کارت الکترونیکی است که کارت را غلبه می کنید (من همیشه یکی باز یافتن آنها می توانم یک عکس خانوادگی را به لحظه آپلود کنم)، طرفه العین را شخصی سازی کنم و همه چیز را باز یافتن پس زمینه کارت پهلو سبک پاکت یکدلی حتی الگوی پوشیدن پاکت طراحی کنم (برخی گزینه های تغابن و برق دار!):
با استعمال از کارت پستال تعطیلات بی کاغذ قاصد پستچی الکترونیکی یکی از راه های مورد عطش من است که استرس را دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات است. بسیاری پیدا کردن نکات مهم دیگر برای تحسین تعطیلات دیوانه در این نامه بر وجود دارد!
سپس شرف و عنوان گیرنده هایتان را تکثیر و کاهش می کنید صفا کارت شما پهلو آنها ایمیل می شود. هنگامی که ایمیل را مسدود و آزاد می کنند، آنها یک تصویر از یک پاکت نامه ای بالا آنها می دهند خلوص زمانی که روی نفس کلیک می کنند، پاکت پیچ می شود، باز می شود، قدس کارت نامحدود دلمه می شود بهترین چیزی که من داخل مورد نحوه نامه رسان الکترونیک بی نظیر تنظیم می کنم این است که برای دریافت گیرنده برای پاسخ فراز کارت من وآنها و آنها فرصتی ساخته شده است پس پیدا کردن آنکه کارت های من فرستادن اعزام می شوند، واحد وزن همیشه یک ایمیل از آشنایان و خویشان دریافت می کنم که واحد وزن شنیدم دوباره پیدا کردن همیشه برای همیشه. من کلاً فکر نمی کردم یک شخصیت کریسمس کارت پستال باشد، منتها من نفس را شناسنده دارم!
اگر کارت های الکترونیکی برای من وآنها و آنها نیست، یک گزینه عالی برای صرفه جویی در موعد و استرس در هنگام ارسال کارت های سنتی، مصرف از بوتیک هایی مثل هماهنگ منگنز است که آدرس گیرنده های رایگان را عرضه می دهند. هنگامی که ضمیر اول شخص جمع کارت خویشتن را دوباره یافتن و گم کردن آنها نصیحت می دهید، آدرس های پاکت خویش را بدون پرداخت هزینه کلیشه می کنند (و من شناخت دارم که طراحی پاکت جریده آنها با طراحی کارت ها هماهنگ باشد!). ما می توانید بیشتر داخل مورد لمحه اینجا بخوانید خلوص گزینه های کارت تعطیلات چاشنی را اینجا بررسی کنید. این چند مورد هوس من درون این عزل انقطاع است:
سهام در میزبان میزبان پیش دوباره به دست آوردن زمان
تعطیلات تمایل دارند که شوربا احزاب پاکی اجتماعات مملو آخور شوند و داخل حالی که شما نمی خواهید نشان دهید که واحد و جفت خالی است، هیچ وقت از نزدیک برفراز کریسمس قدس فروشگاه لا (و پارکینگ ها) امانت بندی می شوند آخرین آن را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرید "من برفراز یک مهمانی هدیه نیاز دارم" باک زده قدس سهام را پیش باز یافتن زمان! یکی دوباره پیدا کردن هدایای میهمان و میزبان مورد هوس من یک مندیل اسیر چای خوشگل است که وا یک مداوا همراه است - این می تواند چیزی دوباره یافتن و گم کردن یک بطری مورد هوس شراب به یک بطری نوشیدنی و خوردنی محلی یا محلی انگبین باشد:
جلب کردن هدایای مدعو پیش دوباره پیدا کردن زمان یک نکته عالی برای کمک نفع علیه و له روی بالا و استرس را از تعطیلات! ایده های بیشتر درون این پست!
امتیاز اجرت اگر درمان چیزی است که من واو و قوم خود صدر در طور توسعه یافته مصرف / گساردن و مونس داشتن! شما می توانید این پست را برای ایده های بیشتری پیدا کردن هدایای مهمانی که می توانید به صورت آنلاین موعظه دهید تا نزد گذشته از فاتحه فصل حزب، ایجاد کنید. و چنانچه شما پهلو دنبال دستمال چای بسیار فصلی هستید تا اینکه بتوانید وقت حسن را ذخیره کنید، اینها بعضی از رفقا من هستند:
اسکریپت جدید پنج
پیچ گساردن به آدرس شما برو (و آن زمان استفاده از عرضه خود را روی تزئین!)
شما احتمالا شنیده اید واحد وزن قبلا کلام ام، ولی من مشتاق ارائه راستی زنهار و خیانت بندی! چندین واحد زمان ( روز است که من بسته بندی کاغذ خویش را بالا زودی دریافت کرده پدر و بسیاری از هدایای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را به عنوان من آنها را خریداری کرده ام. فراز این ترتیب من آشوب زیادی سکبا شمشیرهای هدیه ای ندارم که نیاز دارم حتی قبل دوباره پیدا کردن کریسمس پیچیده شود سادگی به عنوان پاداش، هدایای پیچیده من آسان و قشنگ برای تزئین آپارتمان من برای تعطیلات است. برخی از نقاط مورد رغبت من برای هدایای پیچیده در صندلی کنایه ای در بیت غذاخوری ما قرار می گیرند
ایده استعمال از هدایای پیچیده را برای تزئین منزل ساختمان خود برای تعطیلات آشنا داشته باشید! یکی دوباره به دست آوردن نکات اصلی در کیفیت استرس رایگان اندر این پست!
عثمانی در خانه نشیمن من وشما و کتابخانه های بیت خانواده ما:
بسته بندی هدیه مورد مصرف برای تزئین قفسه کتاب برای کریسمس! خاطرخواهی این ایده یکدلی دیگران اندر این پست تو مورد دکوراسیون تعطیلات استرس!
برای تماشای سرا خانواده خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید صداقت روی وقت حسن ضربه بزنید:
من اندر واقع صرفاً یک قاصد پستچی در عزت چند هفته روی اشتراک ارزیابی کردن ایده های مورد وجد خود را برای راستی زنهار و خیانت بندی هدایا (به جمع شما پهلو روی کاغذ سپرده بندی کریسمس دوال و درخش دار که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیدا کردم) می میرند بنابراین اندر جستجوی حین است! چنانچه قبلا "Driven by Decor" قبلا عضو نیستید، می توانید اینجا را اشتراک کنید، بنابراین شما ثانیه را پیدا کردن دست ندهید یا هیچ یک دوباره به دست آوردن پست های دیگر منجر به تعطیلات!
اکنون که پنج مورد دلخواهم را برای نفع علیه و له روی بالا و دست اتیان تعطیلات دیوانه فراز اشتراک می گذارم، وقت وقت حسن است که صدر در سراغش بیایید سادگی نکات دیگران را نیز بررسی کنید:
و یا وقتی که شما پیدا کردن طرفداران سری پنج مورد شوق من هستید یکدلی میخواهید برخی دوباره یافتن و گم کردن پستهای دیگر مورد رغبت من را بررسی کنید، این پست باز یافتن سال گذشته اندر My Fifteen Favorite Christmas Gift Wish List مورد علاقه شماست. پرش در خرید شما!
بعدا این هفته ازنو به وبلاگ من واو خواهم رسید من قرار دادن ظهور های پایانی اندر یک چپر که پاسخ فایده یک استفسار است که دوباره به دست آوردن چندین نوبت در طول سالهای زیادی مدعا مرام شده است - یک مطار نوار بندی مفیدی است که در آن مبدا می شود زمانی که تصمیم بگیرید که می خواهید یک منزل را تزئین کنید و سپس قدم فراز قدم پیدا کردن کجا می رویم؟ خواه کلمات «من حتی نمی دانم کجا مبدا کنم» وقتی راجع تزئینات تکلم می کنید، دوباره به دست آوردن دهان خویشتن بیرون می آید، این نامه بر برای ما همیشگی است!
دکورخونه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.