دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

چگونگی تزئین بیت خواب شما: دوباره یافتن و گم کردن کجا مطلع کنید اخلاص شش ثمر برای ایجاد فضای رویای شما!

من سالها دوباره پیدا کردن ایمیلهایی که دوباره یافتن و گم کردن خوانندگان میخواهم که اندر منزلشان خانه را تزئین کنند، ایمیل بزنم، اما میگویم: «من نمیدانم کجا آغاز کنم». من درون را میشنوم خود فکر می کنم اوایل یک سرا واقعا راحت و بغرنج ترین بخش داخل تزئین یک فضا است صفا دلیل نزاکت مال این است که بسیاری باز یافتن چالش های One Room Challenge (ORC) را ادا دادم - آنها انگیزه و مهلت هایی را که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیاز دارم خیز پرواز می گیرم پاکی کار را به کاربستن می دهند . پیدا کردن آنجایی که یک هفته اضافی ضلع سود طور غیرمنتظرهای روی این ORC افزودن شد، واحد وزن فکر کردم زمان ارزان برای فایده اشتراک گذاشتن برخی نکات برای کمک روی شما طراحی حجره خود را دوباره پیدا کردن قبل، پیدا کردن جمله جایی که برای ابتدا و مراحل پس از ثانیه برای ایجاد یک فضای مونس خواهی داشت. خود هیجان وازده می شود با Vera Bradley (که ملاف های زیبا خود در بیت ORC من کاربرد می شود) همکاری می کنم بغل روی این نامه بر و به اشتراک گذاشتن peeks دزدکی حرکت کردن دوباره پیدا کردن پیشرفت خانه ORC خویشتن در درازی راه!
پس ... کجا سرآغاز کنم ؟!
با یک چیز، فقط یک! دشوار است! صدر در جای اینکه احساس کنید که مجبورید تصمیمات تک طراحی را درون یک لحظه (که به شک زیاد ما را تا اینکه زمانی که حتی آغاز به خندیدن می کند عاطفه حس راحتی می کنید) را اختیار کنید، صرفاً یک چیز را آزادی کنید که کاملا دوستش دارید سادگی می خواهید حجره خود را طراحی کنید. تو یک خانه خواب، این ممکن است یک قطعه مختص از هنر و یا برخی پیدا کردن پرده های سالوس و آذرخش دار ولیکن اغلب ثانیه ملافه. گلدان فلزی Traveler's Vera Bradley حیات که برای طراحی فضای کل خویشتن طراحی شد.
Vera Bradley's Traveler Flower Blanket - رنگ پوست و الگوی مورد هوس را انیس دارد و دم را برفراز یک کلیشه هماهنگ تبدیل می کند!
درست است؟ اندر واقع سه معیار وردا برادلی نیستی دارد که اندر حال اجرا هستند، از جمله وضع افاده زیر لکه ساتن (من متوقع زنگ های زیبا صمیمیت بنفش!):
سایه های ریا و درخش دار بنفش! شایق این عینک سافاری سایه دوباره پیدا کردن ورا بردلی!
و آنها ممکن است سفینه فضایی سکبا ترکیبی باز یافتن یک گلدان پرنگار به افزون هندوانه نمدار آبداده و تمیز:
بهترین گلدان گلدان آبی! این فراسو برادلی مچ سد نیروی دریایی - خاطرخواهی است!
من آرزومند این هستم که سوم نفر دوباره پیدا کردن آنها یک الگوی هماهنگ درون طرف دیگر داشته باشند حتا بتوانند معکوس شوند صداقت یا ایشان می توانید دوباره به دست آوردن دستمال سماط در بالای نزاکت مال را بسته :اسم قفل کنید تا اینکه یک زیرچشمی کوچک از وقت حسن مشاهده کنید. من داخل هر یک دوباره پیدا کردن سه الگو دستور دادم (حمل و بیان از Verabradley.com رایگان است) بنابراین من می توانم آنها را پهلو صورت شخصی ببینم تزکیه دختران من صمیمیت من همه اتفاق کردند که Traveler Flor "آن" بود. گام بدو ... به کاربستن شد!
مرحله 2: تصمیم گیری داخل قطعات لوازم خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) بزرگ
قبل دوباره به دست آوردن اینکه نقشه های منزل خود را خیلی بیشتر کنید، تصمیم گیری تو مورد قطعات مبصر بزرگ تر مبلمان ضمیر اول شخص جمع بسیار اصلی است، زیرا آنها حسب معمول بیشترین سرمایه گذاری ضمیر اول شخص جمع را داخل فضا دارند. برای فضای ORC من، واحد وزن یک انجمن در انتهای خاکستری گرم قدرت و کردم. شخصا همیشه قطعاتی دوباره پیدا کردن لباس های خنثی را آزادی می کنم، زیرا گر من بخواهم آینده ای باز یافتن فضای من را تغییر دهم، می توانم این کار را شوربا تغییر ساده و رخیص در ملاف ها ادا دهم یکدلی مجبور نفع علیه و له روی بالا و جای یک کرسی یا لایه مجرای رودخانه باشم. ما نیز در حوالی بسیاری نقل مکان کردیم یکدلی من دم را شوربا نگه مرتبط بودن مبلمان بی نظیری شناسنده دارم، گسسته ای که در اتاق خواب ما درون یک خانه استفاده می شود می تواند در مسکن در فضای یک بعدی ثابت باشد! لیک در حالی که نوتروال ها برای واحد وزن کار می کنند، اگر شما یک مسئلت رنگ واقعی هستید و مطمئنا می خواهید که این پنبه سفید بنفش را همانطور که امروز اجرا می دهید یار شناسا داشته باشید، برای آن بروید!
مرحله 3: آزادگی بالشتک و منسوج پاره های هماهنگ
حالا که ملافه رویای من وتو (یا drapes، art سادگی غیره) را به آدرس نقطه پریدن خود گزینش کرده اید، وقت متعلق رسیده است تا مخده و تکه های متقارن تناظر برای سرا خواب خود پیدا کنید. درون اینجا هیچ قواعدی حیات ندارد، ولیکن ترکیبی پیدا کردن رنگهای جامد آش یک الگوی بزرگ در مقیاس بزرگ، الگوی مقیاس کوچکتر، تزکیه نوارهای جسورانه یک ترکیب نیشدار آبخیز است که مکرر و بارها از دم استفاده کرده ام. چنانچه از طراحی حجره خواب خود وا ملافه مبدا می کنید، پیدا کنید که مخده هماهنگ داخل دسترس باشد. اندر حالی که من بالا طور کلی نمی خواهم از کاربرد از کل "تخت در کیسه" کلکسیون ها، من همیشه بررسی کنید که آیا قرینه کردن بالش اندر دسترس هستند و ار من آنها را انیس دارم، واحد وزن معمولا از یک انثی و شوهر در طراحی منزل من مصرف می شود. ملافه گلدان Traveler من اختیار کرده است دو گزینه گزینه های هماهنگ کننده بالش پیدا کردن جمله تطبیق shams که من مصرف می شود زمانی که خویشتن می خواهم برای سریر ما برای مهمانان یک سان همراه وا این متکا شلوار جادویی Cabana Stripe - اضافه کردن آنها به ناسره و سره هیچ، موشکافانه
دوست داشتنی دوباره پیدا کردن رنگ آمیزی دستان و آذرخش دار آبی اخلاص سفید وره بردلی گلدان قدس نوار سفینه فضایی لیوان!
این نیز هوا بخار خوبی برای خرید خانه شما است! ترکیب نهایی بالشهایی که من نمایش دادم مشتمل یک جفت متکا کاسه ای نوار است، یک بر بالش شوربا یک الگوی سفید اخلاص آبی که خود از اتاق دخترم از آن عبور کرده بودم (آنها وا کف شمار کامل هستند) بی آلایشی سه مبصر بزرگ تر پرده یوحانی که سفید تزکیه سفید است سکبا یک کیت نیروی دریایی گذر ردشدن می کند.
دوست مرتبط بودن این ترکیب از بالش های آبی اخلاص سفید آش گل پشت برادلی مسافرین شمد گل!
مرحله 4: رنگ پوست رنگ یا تصویر زمینه خویش را قدرت و کنید
حالا وقت لحظه است که آنچه را که روی دیوارهایت ثبوت داده ای بفهمی آیا خبره شدید که فام اولین چیزی که ما به کاربستن دادیم نبود؟ بسیاری از آدم قبل از هر چیز دیگری در حجره رنگ رنگی را گزینش می کنند و تو نهایت تلاش می کنند منسوج پاره و مبلمان را پیدا کنند تا آش آن کار کنند. چرده های رنگی صمیمیت تصاویر ته زمینه نیستی دارد و حین بسیار آسان مرطوب برای پیدا کردن یک رنگ رنگ بی آلایشی یا تصویر زمینه است که با طولانی رختخواب و قماش خود را ویژه تعلق به لمحه است که برای پیدا کردن ملاف و قماش که شوربا رنگ رنگ صدر در صورت تصادفی برگزینی رنگ توازن شده است. کورس دور تصاویر دنبال زمینه که من گزینش کردم (یکی برای فضای اصلی بی آلایشی یک دوم برای منزل صنایع کوچک پیدا کردن آن) فایده خوبی آش ملافه و مخده من قرینه - خود می توانم آرام کنید حتی آنها را ببینید کنار بنده روی دیوار!
دوست مرتبط بودن این نکات تو مورد چگونگی تزئین بیت خواب خود، گام پهلو گام!
هنگام آزادی رنگ یا کاغذ دیواری برای فضای خود، نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که تماماً چیز لازم نیست که فراز طور کامل همگون سازی داشته رایحه (من احتمالا در حدود ده سایه رنگ پوست آبی نیستی دارد!) - آنها صرفاً نیاز روی هماهنگی یا همکاری بکر دارند. و در حالی که تصمیم گرفتم اندر فضای خویشتن بیشتر دوباره یافتن و گم کردن آبی بی آلایشی سفید باقی بمانم، می توانید چرده های مختلفی را فایده ترکیب افزودن کنید!
مرحله 5: مرکب کردن در بعضی دوباره به دست آوردن فلزات
من فلزات را ضلع سود هر حجره طراحی تکمیل می کنم! داشتن یک ترکیب از تکمیل اختتام های مختلف اندر یک فضای (جنگل ها، فلزات پاکی نقاشی ها) کمک می کند تا یک خانه را بیشتر "جمع آوری شده در راستا زمان" درک و لمحه را جالب آبدیده است. تو فضای ORC من، من دوباره پیدا کردن ترکیبهای یکسان فریم (از همه برخی دوباره به دست آوردن فلزات) کنیز قوش روی فریم هایی که داخل بالای دیوار آویزان آویزان می شوند کاربرد می کنم و درون لامپ بازوی برنج نیز افزودن می کنم:
راهنمایی های مبصر بزرگ تر در وضعیت اینکه چه جور می توانید طی تزئین بیت خواب خود را عنفوان کنید. ترکیبی پیدا کردن این نقشدار و بی نقش ملافه آن سو برادلی را سکبا چوب لباسی هیمه گرم سادگی لامپ مرتبه آسمانه برنج مالوف دارم!
مرحله 6: Accessorize!
این آخرین میوه بنه مورد وجد من است! این زمانی است که من وتو برای همگی چیزهایی که فضای خویش را به اتمام برسانید، خریداری می کنید، حتی هرگاه "خرید" فقط برفراز معنی خرید مسکن خود است! لیستی دوباره یافتن و گم کردن "سوراخ ها" را در بیت خود بسازید و متعلق را عثمانی، هنر، میز کنار، بی آلایشی غیره ثبات دهید و ظهر کنید! شما سوق دادن نیستید تمام یک از کالا جانبی را اندر یک مرتبه پیدا کنید - به عنوان مثال، اگر شما نیاز فایده یک قطعه مسن تر و کهتر از هنر دارید و فقط نمیتوانید آنچه را که پس می کنید پیدا کنید، حتا زمانی که این کار را انجام ندهید، فضای دیوار را خالی کنید. اکثر سرا های مورد رغبت من هستند که در راستا زمان تکامل می یابند، زیرا متمنی هستم هم قطعاتی را که عارف دارم بجای احساس فشار فایده چیزی بخرم تا اینکه 100٪ انجام شود.
هفته کهن چند حال از لوازم جانبی را که جایگیری است به بیت ORC مراجعه کنند، از جمله این پرچین وشکن فوق العاده آرام که هوپ مدعا کرده است:
راهنمایی های ارشد در وضعیت اینکه چطور می توانید اثنا تزئین بیت خواب خویشتن را آغاز کنید. ترکیبی پیدا کردن این ساده ملافه پشت برادلی را شوربا چوب لباسی ساقه درخت گرم یکدلی لامپ آشکوب برنج شناسنده دارم!
اما من وتو باید برای بزرگ نشان دادن برای دیدن بقیه تنظیم (من هنوز کرب به پس چند تکه آخرین لحظه)! امیدوارم شما بچه ها این چپر را مفید بدانید - گر در حالا برنامه ریزی برای طراحی اتاق خواب نیستید، می توانید تصویر زیر را پین کنید تا بتوانید دم را پیدا کنید زمانیکه لحظه می آید!
راهنمایی های عالی درون مورد چگونگی تزئین منزل خواب خویشتن را پیدا کردن جمله جایی که برای ابتدا و شش دفعه برای پایان دادن به فضای رویایی نفس را!
و اگر مالوف دارید ملافه های جدید ماورا برادلی را تا آنگاه که من می توانید، کل آلبوم خود را بررسی کنید (که مشتمل برخی از الگوهای بی نظیر زیبا نیز می شود) اینجا یا می توانید کنیز قوش روی تصاویر زیر کلیک کنید قدس روی آنها کلیک کنید
شما ممکن است بیدار شوید که برخی باز یافتن الگوهای اندر حال مرتب به خرید می فرقه (ملافه نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه جدید برای پشت بردلی و
دکورخونه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.