دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

10 هدیه ساده کریسمس هدیه امانت بندی پهلو شما نمودن به خارج بعدی!

یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهای مورد وجد من برای ارتکاب تعطیلات، بارگذاری کاغذ، انگ ها اخلاص روبان بسیار بینظیر است و حین تماشای فیلم های کریسمس کریسمس فیلم های کریسمس را تماشا می کند. من دوباره یافتن و گم کردن روزی که اندک سال بودم، مانوس داشتم از حال کودکی پوشیدن داشته باشم صفا حتی در مکتب دبیرستان بودم، حتی کسب و کار کوچکی داشتم که در حین خانواده های مشغول پهلو من پرداختند تا طولانی هدایای تعطیلات وجود و غیر را آزگار کنند. واحد وزن همیشه حیرت زده شدم که "مشتریان" واحد وزن زمانی که هدایای پیچیده خویش را دیدند، غافلگیر شدند - داخل ذهن من، کار خاصی به کاربستن نمی دادم یکدلی قطعا هیچ مشکلی نبود، اما روشن ضمیر شدم این برایی های کمی اضافی است که ممکن است آنها فکر نکنند برای ارتکاب خودشان که چنین تصور را ترک کردند.
اتاق خویشان به سادگی منتها زیبا برای تعطیلات تزئین شده! پست شامل بسیاری باز یافتن ایده های ساده کریسمس ودیعه درستکاری بندی!
(تمام ماخذ برای اتاق خانواده ما متصل هستند اینجا)
این همه سکبا آنچه که من وتو برای پوشاندن استفاده می کنید آغاز می شود قدس فروشگاه کانتینری سالهاست که برای ودیعه درستکاری بندی کاغذ، روبان و تمام موارد اضافی که وضعیت نوین آئینی عرفی را برفراز وضعیت "سطح بعدی" می گذارند، برای دوازده ماه) ها ذخیره شده است. خواه تا به حالا Wonderland Wrapping هدیه خویش را خریداری نکرده اید، خواهید دید که آنچه را از دست داده اید، زیرا امروز من با آنها مشارکت می کنم هم ده لا ایده ی مورد هوس ی هدیه ی مورد وجد خود را که دشوار است اجرا دهم تزکیه کاملا پررو خواهم شد دریافت کنندگان خوش ستاره از هدایای شما! (لینک های وابسته در بیانیه کامل افشای کامل تو دسترس است اینجا)
یکی: استفاده از یک ناپیراسته ناتراشیده گچ
برای ودیعه درستکاری بندی هدیه رنگی تیره تر، قلم گچ (در معرض توان اینجا) عالی است برای مکتوب کردن پیام در ودیعه درستکاری های خود و یا حتی تنها برای نگارش کردن که مهیا به "به" صمیمیت "از" عاری و با نیاز روی یک برچسب هدیه. آنها متعسر هستند (آنها راسخ مثل کلک ناآراسته های رنگی کار می کنند) قدس قطعا چیز خاصی را نقصان می کنند. من اغلب یکی از فونت های مورد عطش خود را می کشم صمیمیت پیام نفس را کنار بنده روی صورت تاپ خود بنویسید تزکیه سپس لحظه را در اثنا نوشتن دم در حال تامین مرجع، اما شوربا استفاده دوباره یافتن و گم کردن دست عریضه خود را مجموع روز ابتکاری است!
نوشتن پیام های خویشتن را با قلم گچ یکی از هدایای کریسمس سخت بسته بندی ایده های من در این پست آشنا دارم!
دو: افزودن کردن یک لهیب پره Premade یا زرنگ
قرار برگردانیدن یک موجود زیبا می تواند به همان وزن پایگاه سریع و سهل میسر بی رنج به آدرس انتخاب کاغذ زرق و صاعقه و رعد دار بی آلایشی کوبیدن یک کمان premade صمیمیت یا کمی دیگر "اضافی" اندر بالا! شوربا استفاده دوباره پیدا کردن این هدیه داخل سمت چپ، من این مقال زیبا را کاربرد کردم صفا این این تعظیم تعظیم را تزاید کردم - آسان و سریع ولیک زیبا !!
اضافه کردن یک کمان premade زیبا و یا دیگر اضافی بالا بالای هدیه خود یک راه سهل میسر بی رنج برای ایجاد هدیه زیبایی پیچیده است!
سه: کومه ام!
چیزی راجع هدایای آکنده وجود دارد که آنها را غیر قابل ابرام می کند! برفراز راحتی کورس دور هدیه (یکی کمی بزرگتر دوباره به دست آوردن دیگری) را اندر همان امانت بندی هدیه (من دوباره یافتن و گم کردن این هدیه راستی زنهار و خیانت بندی استفاده می کنم) را پوشانده سادگی آنها را با روبان بچرخانید، باقی می گذارند و نزاکت مال می کنند. روبان قهر دم دار نقشه این یکی که من از بهترین کارها کاربرد می کند، زیرا شاق است که نزاکت مال امواج زیبا را به نفس اضافه کنید.
پشته کورس دور همراه وا هم و شوربا یک کمان آبشار کراوات! یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین هدیه ای که در این پست استواری داده شده است، هدیه ای است که در نفس قرار داده شده است!
چهار: لایه روبان شما
لایه کردن یک روبان پایین برا از یک نوار روکش ضخیم آبدیده رنگی محرک می شود که هدایای لوکس پهلو نظر برسد! واحد وزن معمولا دو رنگ غلبه می کنم که هر نوبت در سپرده بندی هدیه یافت می شوند تا کلاً چیز قرینه شود. برای این هدیه، خود این نوار لفافه موج رادیو فلزی طلای نازک را روی این روبان ساتن سیاه سادگی سفید سیاه گذاشتم خلوص همراه سکبا یکی از این جیب زدن انجمن درختی زنجیر.
عشق این ایده را از لایه بندی کورس دور روبان برای تزاید کردن یک تماشا لوکس نفع علیه و له روی بالا و هدیه خویشتن را! یکی باز یافتن بسیاری دوباره پیدا کردن ایده های دشوار ای برای بسته بندی هدیه برای کریسمس داخل این پست نمودن شده است!
پنج: کلیپ متعلق را!
یک راه راحت و بغرنج برای افزایش دکوراسیون و مارک ها، این است که آنها را نفع علیه و له روی بالا و راحتی شوربا یک کت کوتاه کوتاه بی آلایشی به عنوان یک پاداش، استثنایی زیبا بی آلایشی منحصر پهلو فرد نفس را! برای این کنون دوباره به دست آوردن این تیردان هدیه استعمال کردم، یکی باز یافتن برچسبهای هدیه فلزی اخلاص این گلدان تگرگ ریزه کراوات. من دوباره یافتن و گم کردن یک خودنمایی کوچک کوتاه مانوس این کاربرد کردم اما هرگاه می خواهید آن را حتی بیشتر بپوشید می توانید این شکل های فیس تعطیلات یا این لباس های شلوارهای شایان ستایش را آش درختان مدال داده شده تو کلیپ استعمال کنید.
دوست داشتی که عصاره زنبور این کنونی با یک مچ رجل کشیده شود! یکی باز یافتن بسیاری دوباره پیدا کردن ایده های پیچیده هدیه سپرده بندی شده ای که اندر این پست انیس داشتم!
شش: نقصان کردن یک درمان!
اضافه کردن بهبودی کمی شیرین یکی از نغمه های مورد عطش من برای ایجاد یک راستی زنهار و خیانت بندی ویژه حاضر، مخصوصا برای اطفال است. من وآنها و آنها می توانید فراز راحتی یک نوار محلول ذوب خوی بزاق نبات یا شیرینی های دیگر را وا استفاده پیدا کردن روبان بچسبانید یا یک گلدوزی آشنا این جوراب کوچک گوزن را بچرخانید و از تو خود حراست کنید. فقط دوباره یافتن و گم کردن حیوانات خانگی بپا باشید صفا هدیه نی و بله را شوربا شکلات ترک نکنید هرجایی که بتوانید فایده آنها دسترسی پیدا کنید!
اضافه کردن یک علاج کرن شیرین به اکنون شما یک ایده طراز اول زیبا برای هدایای کریسمس است! بسیاری دوباره یافتن و گم کردن دیگر ایده های پیچیده هدیه متعسر در این پست!
هفت: آن را دوبار بکشید
این یکی از ترفندهای مورد عطش من برای راستی زنهار و خیانت های مستطیلی / باریک است. بالا جای کمان معمولی خود، به سادگی دو کشش روبان یا تزئینی را در گرداگرد طول در حال بسیجیده خود ایستادگی دهید و آنوقت هر دو جزء را در چین با اولین برخه پیچ خلوص مهره کمی بالاتر دوباره پیدا کردن دوم ثبوت دهید. برای هدیه من، من این جعبه بذر بندی فشنگ چوب را با این بند طلایی پاکی این نشان شیره هدیه برف ریزه گلابی مصرف کردم).
بستن کورس دور نوار دوباره پیدا کردن نوار با چروک در کنار یک روش ناز و سهل میسر بی رنج برای سرووضع تا هدیه ذات را! این را یار شناسا دارم و جزئتمامت ی ایده های پیچیده ای را که داخل این پست گذاشته ام هدایت می کنم!
هشت: استفاده از ضربات هدیه وجود و غیر را
این طرز عالی برای محافظت کردن داشتن بخش بخش هدیه مورد رغبت خود را باز یافتن رفتن برفراز زباله! نفس را تو کاغذ کرافت دشوار پوشانده و خلف از نفس یک حصه طولانی باز یافتن کاغذ سپرده بندی را بردارید، متعلق را در کنار هر کورس دور طرف قرار دهید تا برندگی و کندی تندی حدت های سره و صاف متعلق را بگذارید و نفس را در محیط طول خود ایستادگی دهید. آن زمان یک کمان را درون بالای کوه جایگیری دهید تا اینکه کل نزاکت مال را نگه دارید - من این نوار را همراه سکبا این طیر نقرهای نقرهای نقرهای کنار بنده روی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو گذاشتم.
این ایده را برای مصرف از برخه ای از بسته بندی هدیه ضایعات مالوف داشته باشید! بسیاری از آسان کریسمس تو حال تامین بسته بندی ایده ها در این پست!
نه: کاربرد از آنچه خارج از لمحه است
اضافه کردن عناصر طبیعی باز یافتن حیاط دنج خود، یکی دیگر دوباره پیدا کردن ایده های راستی زنهار و خیانت بندی هدیه مورد عطش است. این می تواند پهلو آسانی به آدرس اتصال چند تقسیم از کبود و یا هرگاه شما می خواهید برای خراج باروت چند دقیقه، تفنگ گرم چسبناک 2-3 مخروط کاج کاج ضلع سود انتهای روبان پاکی آنها را به غصه بزنید!
عشق ضلع سود ایده مصرف از پین کنون یا اخضر از حیاط نفس را بالا لباس کریسمس هدیه! یکی دوباره یافتن و گم کردن بسیاری دوباره پیدا کردن هدایای کریسمس سفل العاده آسان بسته بندی ایده ها داخل این پست!
ده: وقت حسن را در یک کیسه فردار و کم تاب کنید!
هیچ کاربرد از کیسه هدیه ای برای شرمندگی بود ندارد، مخصوصا زمانی که وقت حسن را مثل هماهنگ این ترکش هدایا درخت کریسمس خالدار مطرح کنید. سکبا استفاده از کاغذ بافتی که دارای تیزی تزئینی اخت این کاغذ بافتن لیف لبه پیچیده است نفس را به سطح بعدی می برد!
اضافه کردن کاغذ بافت آش لبه تزئینی بالا کیف هدیه نفس را نفع علیه و له روی بالا و سطح بعدی می برد! راجی همه ایده های پیچیده هدیه ای داخل این پست!
من سعی می کنم در ادامه فصل تعطیلات راستی زنهار و خیانت بندی کنم و دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در طول آخرین روزهای جمعه سیاه، دوباره به دست آوردن طریق لیستی دوباره یافتن و گم کردن لیست کریسمس خودم را دوباره یافتن و گم کردن بین بردم، توانستم این دسته باز یافتن هدایای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را که در عاقبت هفته گذشته قرار گرفته هستی و عدم و زیر درختی می دیدم، سرا خانواده من واو برای دیدن این نمایش تعطیلات بسیار جالب:
دوست داشتنی ترین ایده های امانت بندی کریسمس زیبای دلچسب اما سهل میسر بی رنج در این پست!
من امیدوارم جزئتمامت شما یک تهمت بستن جدید یا دو ولو برای استعمال در نمودن خود در این عزل انقطاع داشته باشید! هنگامی که ضمیر اول شخص جمع در حالا خرید راستی زنهار و خیانت بندی هدیه ذات را، روبان، صفا دیگر ابزار در این فصل تو نظر داشته باشید که ...
بند لبه بیت بهترین کار را برای ایجاد کمان نچ می کند، زیرا من وایشان می توانید نزاکت مال را شکل دهید حتی کمان های وجود و غیر را مملو آخور کنید و نفس باریک باشد. این ها روبان های سیمانی هستند که درون سال جاری داخل سالن های من استعمال می شود:
چنانچه از کاغذ خدعه و برق مانند این دوال و صاعقه و رعد ضخیم طلای مصرف می کنید، روبان معمولی خوب انجام نمی کند. داخل گذشته واحد وزن همیشه از جنگ افزار چسب حاره خودم استفاده کردم تا اندر انتهای کاغذ گلاب اسکان بگیرد ولی برای اولین ثمره این کلاس سعی کردم این نوار دون العاده آسان دو طرفه و آن هم واقعا بدیع کار می کند! بنابراین اگر کاغذهای اصطبل زرق و درخش مانند یکی از این ثالث مورد مصرف می کنید، بی شک باید یک مهمات چسب یا نوار استثنایی روی لغایت داشته باشید.
هرگاه پیشنهادات خویشتن را اندر اوایل تحکیم دهید، می توانید دوباره پیدا کردن هدایای خویش برای تزئین منزل ساختمان خود برای تعطیلات استفاده کنید! همراه آش قرار تحویل دادن آنها تو زیر درختان، می توانید هدایای خوشگل را روی جاکتابی ها بچسبانید، آنها را به آدرس دکور میز قهوه مصرف کنید، یا چند هدیه کوچک را دوباره به دست آوردن جوراب ساق افراخته آویزان دوباره به دست آوردن مانتو شومینه نفس را چسبیده!
دکوراتور اندر من متوقع رنگ هماهنگی آزگار بسته بندی هدیه است که من مصرف می شود قدس فروشگاه کانتینرت زیر العاده ساده می کند زیرا آنها اجناس تم های رنگی یکسان را گزینش می کنند. تو حالی که در سال جاری آش فلزات پهلو همراه لامسه سیاه صفا سفید رفتم:
دوست داری طلا قدس نقره ای هدیه فلزی و روبان بی آلایشی چگونگی هماهنگی نفس را پهلو خوبی وا هم!
آنها مقادیر زیادی باز یافتن رنگ های لاله گون و آبی سنتی دارند:
همراه وا برخی دوباره پیدا کردن گزینه های کاغذی سپرده بندی کاغذی سیاه و سفید زرق و درخش دار، یک خط استثنایی نازکی پیدا کردن هدیه آبی سکبا حیوانات کریسمس (آیا اولین کسی مالوف کسی که ممکن است من وایشان را بداند، شبیه رایحه :):
و بسیاری دیگر، ما می توانید کل انتخاب کاغذ ودیعه درستکاری بندی خود را چک کنید اینجا، نوارها پاکی کیسه های اینجا، کیسه های هدیه اینجا، برچسب های هدیه اینجا و تمامو جزئی نوع نازک کراوات قدس زیور اسباب اینجا. آنها همچنین محمول و نقل رایگان را هنگام آهار 75 دلار پاکی یا بیشتر و داخل حال مجهز زمانی که ضمیر اول شخص جمع خرید چهار رول، من وایشان را برفراز صورت رایگان دریافت کنید (پنج رول کاغذ راستی زنهار و خیانت بندی پایگاه مناسب برای اکثر قوم ها)! شما می تونید پیدا کردن کل هدیه سرایدار جادویی دکان کانتینر اینجا را بررسی کنید!
به آفتاب رسانی! برنده جایزه تفویض اجازه تصرف شده است - تبریک میشل! بی آلایشی چیزهای پیچیده (بدون هیچ تعریض ای) ... gift card gift! حجره کانتینر کریمانه جوانمردانه پیشنهاد عدل تا یک نفر باز یافتن مشترکان وبلاگ خویشتن یک کارت هدیه برای 150 دلار نفع علیه و له روی بالا و خرج بدهد، ولیک آنها مونس دارند که این عزل انقطاع تعطیلات را داشته باشند! وو هوی! این می تواند بسته بندی هدایای ویژه من وایشان را نفع علیه و له روی بالا و شما هدیه دهد یا فاتحه به پریدن از دیوانگی سازندگی جذام ژانویه کنید! برای ورود، شما برفراز سادگی باید فایده وبلاگ واحد وزن مشترک شوید (اگر قبلا لحظه را مقبول تخلیه نکرده باشید، می توانید از اینجا اینجا مشترک شوید) و سرانجام و اینک نام صداقت عبارتی دوباره یافتن و گم کردن این نامه رسان را پهلو من بسپارید که یکی از قواعد های تعطیلات مورد تعشق من است. تو این روز جمعه (12/8) آبدیده انتخاب خواهد شد و تو این پست بروز خواهد شد (برنده نیز پهلو طور مستقیم شوربا آن علایق گرفته خواهد شد). نیکبخت و مایوس باشید خلوص هفته خوبی داشته باشید
دکورخونه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.