دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

تیشه کریسمس + میزان دهید: من خانه تعطیلات 2017 من

این لمحه مورد عطش من سن است که شما را درون اطراف منزل ساختمان من می گذارد - هیچ چیز سرمشق داشتن لمحه همه چیز برای تعطیلات نیست! داخل حال آراسته در منزل ساختمان ما بسیار زیادی هستی و عدم دارد (بیشتر اندر مورد وقت حسن در پایان ...) بنابراین واحد وزن چیزهایی را کمی ساده آبدیده از دوازده ماه) های و نو نگه داشتم، اما نه کمتر قرار ثبات و جشن! خویشتن هیجان وازده هستم صدر در خدمه با استعداد Decked + Styled وا میزبان میزبان Bree ZDesign در مسکن بپیوندیم قدس چندین مسکن شگفت انگیز داشته باشیم ولو شما را به آن زمان بسپارید و دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات جنون لذت ببرید . یا وقتی که شما اندر اینجا جدید هستید و باز یافتن کورتنی داخل محل نابخردانه و عاقلانه آمده اید، شاد آمدید! من راجی (مانند واقعا، واقعا خودی دارم) سبک کورتنی داخل هر کورس دور دکور آپارتمان و متداول و تور آپارتمان خود را ازپایه ناامید! قدس برای "regulars" من، ضلع سود شما دلگشا آمدید - من پیدا کردن قدردانی شما دما سفر روی خصوص، در دنباله فصل تعطیلات نفوس شورش است.
این زمستان برای ما کوچکتر دوباره پیدا کردن ما بوده است، لیک طبیعت مادر ظاهرا تصمیم غمناک بود که ضلع سود شما کامل کریسمس کانکتیکات را داده آرزو بادا تا این آخر هفته گذشته سبب تقریر برخی دوباره یافتن و گم کردن برف شود. امیدوارم که ضمیر اول شخص جمع به غصه پیوسته باشید! بیایید با پایین باز گشتن از پایین ساز عبور خودمان مطلع کنیم:
لینک های وابسته در پست | لیست کامل مبدا در انتهای پست استقرار دارد
حیاط جلوی ضمیر اول شخص جمع برای کریسمس سکبا فانوس آکنده از زیور آلات، افتراق های ماگنولیا داخل گیاهان من وشما تزئین شده و آش زنگ زدن سبز! ایده قبیله برای کریسمس!
اسکرول یکدلی کلیک کنید / نواختن ضرب بزنید تا اینکه منوی اصلی را بزنید
ما یک شجر همیشه سبز داریم که در حیاط جلوی ما حیات دارد (اساسا مایه و اب همه ی درختان کریسمس) خلوص سال سرآغاز ما به آپارتمان ما منتقل شدم، پاشیدگی ها را از ثانیه درخت سادگی بعضی افتراق های توفانی دوباره به دست آوردن حیاط خلوت ما قطع کردیم حتا برای ما تو جلویی. من وقت حسن را آشنا داشتم تزکیه برای من قاطبه ساله سنن تبدیل شده است (این پنج سال!) ...
حیاط جلوی من وآنها و آنها برای کریسمس آش یک گلدان سبز آکنده شده شوربا زنگ صمیمیت روبان پاکی گیاهان لبریز از شاخه های ماگنولیا تزئین شده است
من متعلق را شوربا یک سه اکسیده زیبا (که تو اینجا یافت می شود) تزئین می کنم که بزرگتر دوباره پیدا کردن نگاه آنها است بی آلایشی زیباترین حکاکی روی آنها است. خود روبن را که کل ساله استعمال می کنم، تغییر می دهم - این سواد نسخه قرمز، سفید صفا خاکستری امسال HomeGoods find بود:
دکوراسیون دکوراسیون کریسمس اندر جلوی ضمیر اول شخص جمع - یک گلدان سبز سکبا زنگ پاکی روبان روی جای یک پات گل!
طرح اصلی برای کاشت من در کنار باب ما هستی و عدم که فاتحه شد با شاخه های ماگنولیا و آنجا کلیه آبی از درختان و بته های دیگر اندر حیاط من وایشان برای تزاید کردن روی آن. لیک زمانی که من انشعاب های ماگنولیا را اندر گیاهان بیدار کردم، آنها زیبایی شاق ای داشتند که من یار شناسا داشتم خلوص تصمیم گرفتم آنها را به همان مرتبه ترک کنم. صداقت ... 30 درجه درون خارج پیدا کردن زمانی وجود که خود تزئین حیاط پایین طرف من بود، بالا طوری که ممکن است داخل تصمیم من نشان بسیار کوچک
کاشت اصطبل از تقسیم های ماگنولیا یک راه متعسر و بینظیر برای تزئین حیاط جلویی وجود و غیر برای کریسمس است!
من ممکن است اندر نهایت افزایش کردن برخی پیدا کردن چراغ های طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری سفید فایده آنها - که فراز نظر می جمع بسیار زیبا اندر شب فکر نمی کنم ؟! همراه شوربا مگنولیا طویله از گیاهان مشحون شده، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این فانوس سوم گانه است که من استقرار داده است در پاییز سکبا شمع سخت ستون و آن هنگام تغییر برای زمستان. "زمستان" مورد علاقه من تا اینکه کنون زمانی است که آنها با تزئینات لبالب شده است هم این ایده داخل سال جاری تکرار شود:
سه فانوس پر از تزئینات یک ایده دشوار برای تزئین حیاط ذات برای کریسمس است!
وقت لمحه است که خودمان را در داخل و گرمسیری کنیم اولین بیتوته ما اتاق نشیمن است که ما در مقابل شومینه آویزانیم! شومینه من وآنها و آنها یکی پیدا کردن پیش آفریننده های مورد علاقه من است (شما می توانید "قبل" صداقت "بعد از" دوباره یافتن و گم کردن بازسازی شومینه ایشان اینجا را ببینید) و دوباره به دست آوردن آنجایی که این یکی پیدا کردن اولین چیزهایی است که ضمیر اول شخص جمع می بینید که در جلوی در ما نوا فحوا می یابید، مانوس دارم برای حین لباس برای تعطیلات:
منسوجات شومینه من واو برای تعطیلات با گیاهان فصلی تزئین شده، درختان کریسمس فلزی، هنرهای لایه ای تزکیه جوراب های کتانی
برای تزئین مانتل من، واحد وزن بیشتر مواردی را که قبلا در خدمت سربازی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو داشتم استفاده کردم. مجرد و متاهل چیزهای جدیدی که در سال جاری خریدم، بسته هایی دوباره به دست آوردن اکیپسیتوز ماته مشتق شده (که اندر HomeCoods یافت می شود)، من تو مرکز مانتل همراه آش برخی از پراکندگی های یخ زده ساطع و مونو صمیمیت چندین نقره نقره ای پوشیده شده بود:
منسوجات شومینه برای کریسمس آش هنرهای لایه ای و پراکندگی های اکالیپتوس ماته شفاف شده تزئین شده اند
قطعه های هنری هستند که من داخل حال آماده آن را داشتم (هنر گوزن دیگر در دسترس نیست، اما "زمان بسیار حیرت طرفه انگیز" قاب چاپ شده را می آمادگی اینجا پیدا کرد قدس تصویر درخت زار های زمستانی را می توانمندی یافت اینجا) صمیمیت کریسمس نقره صداقت طلا درختان صمیمیت زیور ابزار HomeGoods پیدا می کند که من سنه پایه گذشته دوباره به دست آوردن سالن غذاخوری واحد وزن تزئین شده بودم (شما می توانید عکس های بیشتری از منزل ناهار خوری کریسمس واحد وزن را دوباره یافتن و گم کردن سال دیرینه پیدا کنید اینجا تزکیه از پرورش تاج هلاهل شکوفه های هنرپیشه ای که اندر پشت صندلی خود کاربرد می کنید را بررسی کنید اینجا):
درخت کریسمس نقره ای پاکی طلایی همراه شوربا یک طرف نزدیک تنگ پوینستی مورد کاربرد برای تزئین این میز ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام خوری برای کریسمس!
من منتظر این هستم که دار های فلزی بسیار متنوع هستند و من می توانم سالها آن هنگام از زاد ها آنها را از راه های مختلف کاربرد کنم و دوباره پیدا کردن آنها فگار نشوم:
جوراب کتانی و درختان ناب ای اخلاص طلایی برای تزئین این مانتو شومینه برای کریسمس استعمال شد!
از اینجا، بیایید به خانه خانواده برسیم ... آخرین دیدگاه که من از این فضا صدر در اشتراک گذاشتم این حیات که انتها هفته عتیق بود که من ولو به الان آویزان وجود که منجنیق HomeGoods حیلت و برق دار نیستی و در حالت بسته بندی تامین بود:
اتاق قوم به سادگی منتها زیبا برای تعطیلات تزئین شده! شایق کنسول تلویزیون و چراغدان !!
من بله تنها آلبوم ای دوباره پیدا کردن هدایا را که در انتها هفته گذشته امانت بندی شده بودم (شما می توانید ایده های خویش را برای خرید هدیه خود ضلع سود سطح بعدی here) بررسی کنید، بلکه درخت ما را نیز تنظیم صفا تزئین کردید. این صندلی ها بین صندلی های کتابخانه ما درون پشت اتاق خانواده ما برقرار ایستاده اند که میز ما دوازده ماه) دیگر یازده ابرص طول می کشد:
عشق این شجر کریسمس! تزئین نوار نوار مخملی خاکستری، زیور افزار نقره ای، امتعه توت ها خلوص گل ها!
در واحد زمان ( روز جاری درختان دودمان ما آش تزئینات نقره ای، بند مخملی فراخ ای، روبان خاکستری باریک، برخی دوباره پیدا کردن ساقه های گل یکدلی ساک های مختلف درخت توت ها تزئین شد:
درخت کریسمس زیبا با روبان مخملی سادگی زیور افزار فلزی همراه با ارائه دورویی و آذرخش دار پیچیده شده است!
من قبلا دوباره یافتن و گم کردن سال باستان دکوراسیون صداقت روبان داشتم اما می خواستم تو سال جاری نگاهی بالا درخت خویشتن تغییر دهم، بنابراین من بالا مایکل بیگانه رفتم و قسمت قطعه گل رز مصنوعی را خریدم (هر خیز گلهای کریسمس صفا گلهای بلا تابستان)، تفویض اجازه تصرف یک تعدادی باز یافتن ساقه لا که عین بینایی بینش من را گرفتند و سکبا هم نظیر شدند:
عشق او چگونه آش استفاده باز یافتن روبان مخملی صفا تزئینات ناب ای برای تزئین دار کریسمس خود استفاده می کند
آنها عزب چند شعبه از هر جدایی توت داشتند که من دوست داشتم، بنابراین خود چندین گونه مختلف (از کاملاً برخی پیدا کردن توت نچ مروارید زیبا)! بی آلایشی آنها را در جوانب درخت گرد ملالت آورد. من بالا جای یک سرپوشیده درخت سنتی، مستثنا کردن برخی از پاشیدگی های حیله و آذرخش فاکس و ثبات دادن آنها را اندر بالا:
به جای کوهنوردی معمولی کریسمس، جدایی های شکوفایی مصنوعی شکسته شده بودند صمیمیت در حواشی بالای درخت آماده شده بودند - نبوغ!
من عاشق این هستم که دار ما آش نور ساکت آرامش می شود، ولی زمانی که خورشید اول به تنظیم می کند و چلچراغ ها صریح می شود، آن را می بیند، گرمابه کردن نیمه پشت سرا خانواده ما را درخشندگی کریسمس گرم!
عاشق این خانه خانواده ی دلنشین برای کریسمس تزئین شده! شامل لوستر دو طبقه، صندلی سوئدی، صندلی سوئدی، میز قهوه ای اکریلیک صداقت غیره!
مطمئنا این یک سفر عاری و با امید برای پیدایش نیست صداقت جای تعجب نیست که او تو نقطه مورد آرزومندی خود را سکبا یکی پیدا کردن پرتاب های مورد هوس خود را همه داخل snuggled در:
اتاق نشیمن درون کریسمس وا طبقه بندی لغزنده، آفریننده شده اندر جعبه های کتاب، میز قهوه ای اکریلیک تزکیه درخت کریسمس زیبا!
دیگر بساوایی های تزئینی در سرا خانواده ما فراز العاده آسان بود. صدر در جای جایگزینی تمامو جزئی چیز در قفسه های کتابخانه ما وا دکوراسیون مربوط پهلو کریسمس، من ضلع سود سادگی یک بشره روبان برای فیل من پاکی یک گردنبند صدای جرنگ جرنگ به ادهم من تزاید کرد، سینی طلای ذات را سکبا بعضی دوباره به دست آوردن درختان کریسمس خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو HomeGoods افزایش کردم (زمانی که خود گفتم خود یک دسته از آنها، من صدر در معنای BUNCH!)، کاسه تیر و گلدان شیشه ای خویشتن را سکبا تزئینات اضافی مشحون کرده وجود و یک نهال مصنوعی کوچک را افزودن کردم. تمامو جزئی این تغییرات فوق العاده سریع هستی و عدم و حتی بهتر ... پس پیدا کردن تعطیلات، آنها فوق العاده سریع می شوند.
چند نکته شاق دیگر این است که مسکن های نفس را وا هدایایی که شما ودیعه درستکاری بندی کرده اید شرح حال ها نظر می رسد بزرگ در صندلی، جاکتابی کتاب یا روی میز قهوه یا عثمانی)، دکوراسیون هدیه تزئینی تقریبا چیزی و کلاً چیز را برای لباس آن را آمخته من شوربا این ذره بین که داخل کتاب در ترعه اتاق خویشان ما نشسته است،
اضافه کردن مارک های هدیه تعطیلات پهلو دکوراسیون روزمره سرگرم کننده و متعسر برای تزئین کریسمس است!
و یا یا وقتی که شما یک منطقه است که نیاز پهلو نگاه کمی کمی بیشتر جشن، بالا سادگی اضافه کردن برخی باز یافتن زیور ادوات و یا اکسیده (مانند این زنجیر نارنجی که من بالا سبد بافته اندر قفسه کتاب ما افزایش شده است) صداقت شما خوش به رفتن!
زنجیر نارنجی زیبا اثاث جانبی تزئینی کم ارزش برای کریسمس است!
و یک چیز دیگر قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه ما باز یافتن اینجا بیرون برویم - خالصاً این پسین هفته ازدیاد کردم این نشانهای طلای دیواری طلایی c / o برای کارتهای کریسمس ایشان کشیده شده است! آنها خیلی بینظیر هستند قدس من منتظر این هستم که بتوانم تمامی کارت هایمان را روی سامان نمایش ببینیم تا طولانی خانوادهمان ببینند! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را با حلق آویز داخل بالای قاطبه نوار وا چوب لولای فرمان نوار آویزان کردم، پس سرانجام و اینک از تعطیلات می توانم آنها را بی آسیب آب کردن پرهوا کردن به دیوارها بردارم.
این ایده را برای گلو آویز کردن تزکیه نمایش کارت کریسمس انیس دارم! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قبلا متنبه شدم که چندین بار اندر روز ضلع سود دیوار کارت جدید خود گشت وگذار می کنم - خیلی سرگرم کننده! پاکی من متوقع آن هستم که کلیپ های دایره می توانند کارت های جدید را سریع و مشکل اضافه کنند:
چنین راهی عالی برای آویزان کردن و مدال دادن کارت های کریسمس خویشتن را! علاقه آنقدر دشوار است که کارت لا را به نشانی آنها نبیه کنید!
من هنوز در حالیا کار کنار بنده روی دکوراسیون سرا ناهار خوری ضمیر اول شخص جمع برای کریسمس هستیم و متوقع هستیم که نفع علیه و له روی بالا و زودی همراه وا چند پیکر از تعطیلات کوچک دیگر بالا اشتراک گذاشتن لحظه بپردازیم، ولیکن در حال تهیه من من وتو را به نوا فحوا می اندازد سادگی یک زیرچشمی کوچکی را ضلع سود یک دیوانه غیرمنتظره که آغاز شد در خانه ما تو پایان جذام گذشته:
خانه شتا ما شوربا شروع آشخانه ما در الحال بازسازی در حالیا پیشرفت است
بله، این باب ما دروغ گفتن در برف است سادگی Tyvek بخشی از آپارتمان ما را اختفا می دهد - ما تو واقع بانظم سازی آمادگی برای بازسازی آشخانه ما است که در اوایل سن 2018 ائتلاف می افتد! این یک رمان طولانی برای یک هور و قمر دیگر است، اما رخصت دهید صرفاً می گوییم که چند هفته دیرین کمی سرشار از فتنه و مرغزار (و یل جنگاور و خاکی) بوده است، خواست می برکه و من نمی توانم خاموش کنم حتا شما را در آزگار جزئیات و برنامه های آنچه که داخل سال جدید بیا چنانچه قبلا باز یافتن ایمیل های پست های جدید در Driven by Decor دریافت نکرده اید، اکنون زمان مناسب برای ارتکاب این کار است، بنابراین من وایشان هیچ چیز را دوباره یافتن و گم کردن دست ندهید. نوا فحوا سریع و شاق برای عضویت تو این سایت دایم است.
اکنون زمان تشریف بردن به مسکن بعدی اندر تور Decked + Styled است - آیا شما بانظم پرداخت انیس من مگان انگبین ما در آپارتمان بازدید ؟! او دوباره به دست آوردن زیباترین سایه آبی تو دکوراسیون تعطیلات خود استفاده کرد صفا من برای دیدن بیشتر می میرم! فراز به فراز به عسل ما در خانه اینجا را به زیرچشمی گردش کردن اندر اطراف آپارتمان زرق و درخش دار نفس را همه سرووضع برای تعطیلات
دکورخونه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.