دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

دکور

خرید و فروش دکوراسیون خانه

بهترین رجیم شده توسط دکور 2017

سلام فراز همه! آیا همه شما دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات خود لذت می برید؟ ضمیر اول شخص جمع فقط از یک هفته به منزل ساختمان مان در کارولینای شمالی رفتیم که در لمحه کریسمس را آش پدر پاکی مادرم سپری کردیم و خواهر و اعقاب اش سماط مهمانی را بیش از اندازه غذا خوردند و سکبا بچه ها گشت زدند (ماجراجویی اتاق فرار ما نفیس و ادنی بود)، رفتن فایده فیلم ها شغب ستارگان)، خرید، پا زدن اندر ساحل داخل یک روز ثانیه را جماد نیست، سادگی مورد رغبت من ... بسیاری دوباره به دست آوردن زمان به کاربستن هیچ کاری در کامل اما آویزان صحبت کردن تزکیه یا خواندن. حالا که ما در مسکن هستیم، واقعیت یخچال خالی خالی، دیرک های لباسشویی صداقت دکوراسیون های کریسمس برای اوان به گرفتن، بلاشک یک شوک کمی برای سیستم I-واقعا مانوس داشتنی-در حال کهنه است-تمام هفته است، بنابراین خویشتن بهترین نوا فحوا حل این بود که تمامو جزئی چیز را باز یافتن طریق مقفل و باز محدود کردن عذرا گونه تاپ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو و فردار و کم تاب کردن یکی پیدا کردن پست های مورد هوس ام ناقص و بی عیب - بهترین رانده شده پادرمیانی دکور برای 2017! همیشه لذتبخش است که بالا همه چیزهایی که در کشش وبلاگ در دنباله سال ائتلاف افتاده نگاهی بیندازید صفا ببینید که کدام پستها به آدرس مورد علاقه خنیاگر به پایان رسیده است. اگر ابتکاری به رفته اید، اکنون زمان کم بها برای رسیدن برفراز اتفاقات اندر وبلاگ است و چنانچه شما یک پیروان طولانی موعد هستید (متشکرم!)، ممکن است صرفاً یک یا دو پست پیدا کنید اولا القصه شما در مسیر نوا فحوا افتاده اید. بیایید به لمحه حق ...
لینک های وابسته درون بیانیه کامل افشای کامل اندر دسترس اینجا
پروژه حالت علاقه
محبوب ترین پروژه از سال 2017 نیستی که خویشتن در ادامه سالها باز یافتن انجام آن کاسته شدم و آنک خودم را پاسار زدم که برای رفتن ضلع سود زودتر، برای این که خیلی ساده نمدار آبداده بود یکدلی خیلی بیشتر از فرق های من رجا داشت - کاشی کف کاشی درون حمام سالن:
بازسازی آبزن بودجه شوربا کاشی های سرامیکی کاشی های خاکستری صمیمیت دیوارهای رنگی که فایده نظر می رسد اخت کاغذ دیواری است. حمام جامع پایه دوباره به دست آوردن آنجایی که، کابینت پزشکی چوبی، آستین دوقلو، و نوا صحنه دوش ماساژور.
قبلا ضمیر اول شخص جمع این کاشی دورویی و صاعقه و رعد دار ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق داشتیم که من حتا حدودی حین را سکبا یک قالیچه پوشانده بودم منتها هر مره که ملتفت این آبزن می شدم، زودتر باز یافتن من خسته شدم. دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که من آن را خاکستری چرده کرده ام، بیش پیدا کردن سه جذام است که هستم و سرزنده هستم که آگهی می دهم که زیبایی وقت حسن را ازبر کردن کرده است! نفع علیه و له روی بالا و غیر دوباره به دست آوردن یک تکه تکه شدن اولیه که تو اوایل همبستگی و اختلاف افتاد (من دوباره پیدا کردن یک سنگ تو کفش شخصی پدر فکر می کنم) و فایده آسانی تعمیر می شد، کف برقرار مثل روزی است که من لحظه را نقاشی کردم و حین را با آب دهان منی گرم صداقت پاک کننده ملایم معمولی پاک می کنم . ایشان می توانید پیدا کردن نقاشی کامل نقاشی دیواری کاشی باز یافتن جمله وحشتناک "قبل" عکس به افزایش لیست لب کامل برای آبزن ما اینجا را بررسی کنید.


دکورخونه
نکات سازماندهی کیفیت علاقه
من شناخت دارم چندین راهنمایی تزکیه محصولات سازماندهی مورد علاقه من در سال 2017 را اداره دهی و صدر در اشتراک بگذارم، از جمله این سه گانه مورد که مورد میل شما بود. اولین نمونه برای چگونگی سازماندهی / ذخیره عکس است. تو حالی که کلاً چیز را درون یک سرویس ابری پشتیبان می گیرم، همچنین مونس دارم یک پشتیبان ثانویه ای داشته باشم که به نشانی یک مفاد اسلوب سریع و سهل میسر بی رنج برای بازیابی عکس های قدیمی کار می کند بنابراین همگی آنها را سالانه کنیز قوش روی پیکان های رتق وفتق می کنم. وقتی من فراز یک عکس قدیمی نیاز دارم، بسیار ساده است که درایو سهم را سکبا سالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیاز دارم، بسازم، وقت حسن را ضلع سود کامپیوترم ضمیمه کنم، پاکی تصاویری را که من دنبال کردم، کپی کنم. من دوباره به دست آوردن این فلش های قاطی شده فلزی استفاده می کنم که محتوی یک گروه در منتها می شود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک تگ کلید اخت یک {این را دوباره پیدا کردن طریق یک مبحث ملودی اصلی می نویسم.
این یک ایده زیرک برای چگونگی سازماندهی عکس های دیجیتال - درایوهای فلش کنار بنده روی یک انجمن فلزی!
نکته دوم مورد عطش من این است که من گوهرها خود را سازماندهی کنم - نفع علیه و له روی بالا و جای رابطه داشتن جعبه های جواهرات که در وقت حسن شما باید واقعا شکار کنید تا بتوانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید، خود این دوزبانه را برای سازماندهی گوهرها حلق آویز داشته ام که دارای جیب علنی برای هر فصل دریده طلا و جواهر است و ضلع سود من اجازه می دهد جمعاً چیز را اندر یک سیاحت ببینم یکدلی به عنوان یک جایزه، آش استفاده دوباره یافتن و گم کردن یک سازمان آفریننده حلقوی فایده جای یک ترکش جواهر، فضای بسیار کمی بر روی میز آشپزخانه من ایجاد می کند.
دوست داشتن این ایده را برای سازماندهی جواهرات خود - فایده جای یک ترکش طلا خلوص جواهر دوباره پیدا کردن یک سازنده جواهرات گلو آویز استعمال کنید!
و آخرین بی آلایشی آخرین بار، دوباره یافتن و گم کردن همه محصولات سازمانی که من درون آن ابداع کمربند جدید خویشتن را اضافه کردم، این کیف مقام ارژن نقد / صندوقدار (در سمت چپ درون تصویر زیر) رامشگر خاص مقبولیت بود! خویشتن قبلا کلاً کیسه های تیتای واحد وزن را اندر یک کیش پاره گلوله گذاشتم که باید کلون را از بین ببرم و دوباره یافتن و گم کردن طریق نزاکت مال برای پیدا کردن آنچه که وضع جنبه نیاز بودم اخلاص من این روش حل راحت و بغرنج را خویش دارم هم بتوانم آنها را سازماندهی و راحت بگیرم. اخلاص این رتق وفتق دهنده قلاب ضلع سود سمت راست متعلق برای روسری های من زیبایی کار کرده است!
من برای سازماندهی کیف مقام ارژن و تیتز درون گنجهم نیاز دارم خاطرخواهی آنها بسیار شاق است برای اخذ و رفتن!
تعدادی دوباره پیدا کردن محصولات سازمانی دیگر که خویشتن در آپارتمان و عشقم دارند، این این سازمان دهنده اثاث آرایشی چرخان، این ظهر کابینت کابینت برای نگهداشتن مو خشک کن اخلاص این کتابخانه سینی برای توشه آهنگ های کوکی صمیمیت تخته برش است.
نکته تزئینی حالت علاقه
پست "بالش 101" من خواننده مورد آرزومندی نوشتن چپر سال سنه پایه بود! خود بهترین درهای مسند را درون اختیار شما قرار دادم تا متکا های خویشتن را مالامال از برد و مباهات کنم، نوع بالشت را پیشنهاد می کنم، راهنمایی برای تنظیم آنها روی صندلی تشک و پشتی دار و بهر های مختلف، پاکی چند مکان مورد علاقه من برای پیدا کردن بالش. شما می توانید گاو این همه اندر بالش های من 101 برید اینجا کلاه بالشت کامل! چه وجه سازگار و وزن پایگاه بالش نگارش بهترین هستند سادگی راهنمایی برای تنظیم آنها را کنیز قوش روی صندلی تشک و پشتی دار یا بخش خود را!
اتاق مورد اشتیاق
چند تا باز یافتن چیزهای کوچک را درون سال 2017 اعمال دادم، اما دو نفر دوباره به دست آوردن آنها بودند پاکی فقط یک گونه است که اخت انتخاب خردسال مورد تعشق خود را فراز طوری که آنها جمیع دو ستاندن زمان کمی برای درخشش! اولین حمام مهمان من بود اینجا. من متمنی این یکی صرفاً برای عملکرد که لمحه را فایده فضا به آدرس این واقعیت است که وقت حسن را بسیار زیبا آبدیده در حال مجهز بیش از قدر به تحفه آورد! پیش دوباره پیدا کردن این، ضمیر اول شخص جمع یک سینک پایه کوچک داشتیم که در آن هیچ محل برای مهمانان حیات نداشت تا کالا آرایش، بدون حوله صفا یا نگهدارنده TP یکدلی روشنایی کم نور هستی و عدم داشته باشد. تعویض غرور و مخلوط، یک بازی کلیدی نیستی و اثاثیه جانبی صمیمیت روشنایی گرمابه جدید، برای جایگیری دادن این فضای اطراف، فراز سمت خراج بود. من وایشان می توانید "قبل" را چک کنید یا وقتی که شما دوباره پیدا کردن دست رفته لمحه را ببینید که چگونه نفع علیه و له روی بالا و طور چشمگیری نزاکت مال را تغییر عدل و همچنین بینش رویت عکس های بیشتر پیدا کردن فضای جدید سادگی یک لیست کامل مبدا اینجا.
ایده خیر و الهام بخش برای بازسازی یک آبزن کوچک: فروتنی و تکبر خاکستری آش سنگ مرمر ارتفاع و شیر دلتا کروم.
اخیرا خویشتن "اتاق پاداش" را ساختم که دخترانم داخل بالای پغنه های شما آویزان می شوند. این یک فضای استثنایی سرگرم کننده برای کار کردن نیستی زیرا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کمی سبک خیس و پرطرفدارتر دوباره پیدا کردن سبک معمولم رفتم صمیمیت برای جلبکهای دخترانم بسیار خوشبخت بودم که آنها بسیار خوشدل بودند. "قبل از" این فضا طراز اول بود - یقیناً هیچ چیز تو مورد آن ساخته شده است که حین را یک مکان فراخوانی برای آویزان کردن. صداقت این بسیار علاقه مند کننده تیز و بچه نم است "پس":
فضای اجر فضایی سکبا روزهای تعطیل برای برخه جویی (که همچنین به آدرس یک رخت خواب مهمان استعمال می شود)، دیوار گالری گالری کودکان، کاغذ دیواری آبی سادگی سفید تزکیه ملافه، پاف های مراکش، سایه های رومی، صمیمیت اتصالات گرمی اسپاتنی برنج!
من فکر می کنم بخش مورد شوق من، دیوار گالری است که وا استفاده از نوشته ها پیامدها هنری دخترانه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در کشش سال ها خلق شده است - من عاشق برخی از هنر قدیمی نفس را از جعبه های ذخیره سازی و خرخره آویز کردن که در دم ما همگی می توانید از آنها کیف ببرید. و منزل صنایع دستی مجتمع ارشد نیز تحت تاثیر قرار گرفت! من واو می توانید عکس های بیشتری دوباره یافتن و گم کردن "قبل" یکدلی "بعد" سرا پاداش ما فایده همراه بیت صنفی تزکیه یک لیست کامل منبع برای هر دو فضایی اینجا ببینید.
صفحه اصلی مورد رغبت تور
تورهای فصلی مسکن همیشه در بعضی دوباره یافتن و گم کردن پست های محبوب ترین سال اخلاص برای عام 2017 است، دام تار من به منزل ساختمان تابستان من واو مورد علاقه شما بود! این نیز مورد اشتیاق من وجود - شوربا شانس ناخالص ما زیبایی های بینظیر را داخل حیاط ما نازش کردیم که تا کنون داشته ایم!
تابستان سرگرم کننده وا یک میز مشکل صورتی بی آلایشی سفید
اگر من وآنها و آنها این جال را دوباره یافتن و گم کردن دست دادید یا مایل برفراز دیدن لمحه هستید، می توانید اندر سفرهای تابستانی خویشتن اینجا شرکت کنید.
نکته باغبانی چگونگی علاقه
همراه آش پونه های زیبا من وآنها و آنها هندی های رنگارنگ تر رنگارنگ درون حیاط آرام ما اندر تابستان باستان و ته از قبض تعداد زیادی سوالات درون مورد آنها داریم، من بهترین راهنمایی ها خلوص ترفندهای هاردنژنی خودم را دوباره پیدا کردن جمله وجه بریدن شکوفه ها، زمانی که آنها را بریده، چگونگی بعضی دوباره به دست آوردن ارقام را آبی یا صورتی استمالت کنید بی آلایشی بیشتر. شما می توانید نامه بر های تند من داخل مورد را بررسی کنید.
بسیاری دوباره پیدا کردن نکات عالی برای مباهات ! هنگامی که برای بریاندن یکدلی چقدر آنها را بریده بردارید، چگونگی تغییر رنگ پوست آنها، چگونگی مملو آخور کردن شکم هندی تند، بیشتر قدس بیشتر! همچنین توضیح می دهد که به چه جهت گیاهان هوربزی من وآنها و آنها ممکن است شکوفه نکند؟
مورد وجد های جدید ابزار خانگی
من در سال 2017 هرگونه خرید بزرگ مسکن را به کاربستن نمی دهم (من فکر می کنم این برای سرا جایزه من وآنها و آنها بزرگترین بود) اما من تزاید کردن بسیاری دوباره پیدا کردن نور و اثاثیه جانبی جدید. همه و جزء دوی این دو عقار خانگی من اندر واقع از حمام مدعو ما آفریننده شده است - اولین دفعه این برس مسطح نصب مشکات ثابت. این چیزی نیست که فانتزی است، ولی زیر 80 دلار است، دارای طراحی شاق و تمیز است که من انیس دارم، شمار کامل است، صداقت پایان برنج گرم خوشگل است (همچنین اندر برنز، نیکل ساتن صداقت نیکل مژه مصرف می شود ار شما یک آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو نیستید شخص!) یا وقتی که میخواهید دیگر فلاشهای مورد میل خود را اختیار کنید، میتوانید آنها را باز یافتن اینجا بررسی کنید.
عشق این ساده و کم ارزش ارزان برنجی درهم و برهم اسباب جانبی روشنایی مرتبط داخل این پست! نور سقف کامل!
و نفع علیه و له روی بالا و دلایلی خود کاملا با این سینی مرمر سیاه خلوص سفید را برای بالای مستراح دلو آبدستان توالت پیدا کردم (شما همچنین می توانید ایضاً سینی را داخل سنگ رخام سفید دریافت کنید اینجا). این چیزها را عجیب و شسته یکدلی رفته سیاحت می دهد بی آلایشی می تواند واقعا ابتکاری (بر تخالف سینی تنیده شده) تمیز شود. این همچنین رول اضافی دوباره پیدا کردن کاغذ ابریق را کاملا نگهبانی کردن می دارد هرگاه شما یکی دیگر پیدا کردن نقطه نازل و گران برای نگه رابطه داشتن کسانی که اندر حمام خود را ندارد.
سینی آبریزگاه سنگ مرمر سیاه سادگی سفید ارزان برای چند عقار جانبی تو بالای انبار توالت!
کابین پنجره ای که داخل پنجره ی خالی اسکان دارد آش کوسن تشکی دوباره پیدا کردن فرانسوی زیبا!
و این نمایش دوباره پیدا کردن امید تشریف بردن در منزل خواب قدیمی ترین عذرا من آش او "من خیلی freaking رنجه شده قدس نمی تواند خاموش کنید تا مایه و اب من اجرا عکس گرفتن، بنابراین واحد وزن می توانم نفع علیه و له روی بالا و پیاده روی بروید" نگرش تفرج کنید:
طرح رنگی آبی بی آلایشی سفید برای این اتاق خواب آش لباس های بلوک چاپ، کاغذ دیواری چمن، چاپ هنری تیلور سویفت پاکی آویز طلای کت یکدلی شلوار!
موضوع مشترک اینجا امید است - او هیچ فضایی را کوچک نمی کند، فکر نمی کنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.